  • 1. Data: 2002-08-12 22:23:18
    Temat: Re: Ja i Lepper
    Od: "Matrix" <k...@w...pl>

    news:31e1.000006f7.3d59a22f@newsgate.onet.pl...

    > na szczescie twoje zdjecie mnie nie interesuje,pewnie masz zalozona
    > pizame,gapisz sie tepo przez zakratowane okno w szpitalu a siostra trzyma
    > kaczke.A swoja droga jarus wiesz co to jest
    > pa175.swidnica.sdi.tpnet.pl ???jesli to twoje stale lacze to ciesz
    bezmozgowcu
    > ze go masz bo za niebawem mozesz go stracic,trollujac te grupe swoimi
    chorymi
    > postami.

    Troll zyje dopóki się go karmi,a Wy odpowiadając jarkowi-dwa-zera (sic!)
    napędzacie jego radosną twórczość.

    Matrix

  • 3. Data: 2002-08-13 18:35:33
    Od: "MAX" <max_kr(NO-SPAM-wytnij-to)@interia.pl>

    "jarek00" <j...@w...pl> wrote in message news:ajbhiv$e9l$1@news.tpi.pl...
    > boukun i Marszalek Lepper podczas sobotniego wiecu Samoobrony w
    > Swiebodzicach kolo Walbrzycha.

    NTG.

    No chyba że chodzi o pokazanie recydywy.

    MAX

  • 4. Data: 2002-08-13 22:41:59
    Od: "Jacek" <j...@w...pl>

    > PS. Zdjecie niestety widac tylko na soc.culture.polish.

    A KOGO TO..???!??!??

    "Nigdy nie mów głupiemu, że jest głupi.."

    głupiemy czy wariatowi, co za różnica...
    ..wyłamie się

    Nie rozumiesz człowieku że nie jesteś tu (ani twoje poglądy) mile widziany.
    Miałeś swoje 5 min. każdy już
    wie jakie masz intencje wiec po co przeginasz? Stwórz swoją grupę dyskusyjną
    i wysyłaj tam posty. Jak ktoś będzie miał taką potrzebę to poczyta twoje
    wypociny.
    Masz swoją stronę i zajmij się nią. Umieszczać jej link pod każdym postem w
    nadziei że
    tam ktoś wejdzie (jest beznadziejna). Robisz bajzel z Internetu, narzucasz
    się, wszyscy dobrze robią że cie ignoruja.
    I to jest też moja ostatnia odpowiedz na twoj post. Tak trzymajcie ludzie.

    Jacek

  • 5. Data: 2002-08-14 00:20:00
    Od: <a...@p...onet.pl>

  • 6. Data: 2002-08-14 13:32:57
    Od: "jarek00" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    dyskusyjną
    > i wysyłaj tam posty. Jak ktoś będzie miał taką potrzebę to poczyta twoje

    Moja strona jest dla mnie niedostepna. Pan prokurator z Niemiec zajal mi moj
    komputer i uprawia przed nim samogwalt. A poza tym, niech kazdy wypowiada
    sie za siebie.

  • 7. Data: 2002-08-14 13:36:27
    Od: "jarek00" <j...@w...pl>

> [...]
    > kaczke.A swoja droga jarus wiesz co to jest
    > pa175.swidnica.sdi.tpnet.pl ???jesli to twoje stale lacze to ciesz

    To juz by byla druga knajpka internetowa w Swidnicy, ktora przez chorych
    ubekow z Cenzury bylaby dla internautow zamknieta. Dalej tak, dalej, to
    takie zdrowe dla otepielego spoleczenstwa.