  • 151. Data: 2022-08-20 16:42:49
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > A uważasz, że wychodzenie i protestowanie jest dobrym sposobem zmiany
    > jakiejkolwiek ustawy? Bo ja osobiście nie. Dobrym momentem są wybory.
    > Idziesz i głosujesz na tych, co będą dobre prawo stanowić.

    A gdy faszyści wygrywają wybory i zaczynają stanowić swoje "dobre
    prawa", to należy się pogodzić z losem i pokornie samemu zgłosić się do
    obozu koncentracyjnego i tam grzecznie przeczekać do następnych wyborów.

    Ręce opadają.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 152. Data: 2022-08-20 16:58:00
    Temat: Re: JEBAĆ SRUE
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-08-18 o 13:45, _Master_ pisze:

    > Brawo. Odpowiedziałeś jak każda prawnicza szuja. ;-)
    >
    > Nie chodzi o ujawnienie prawdy czy w tym przypadku proporcji czy
    > wybiórczości traktowania jednej grupy ludzi (to czysty faszyzm)
    >
    > A tylko i wyłącznie udowodnienie i przekonanie odpowiedniej osoby na
    > odpowiednim stanowisku.
    >
    > I gdzie tu słowo SPRAWIEDLIWY wyrok?
    >

    > Cała prawda całą dobę ;)

    Napisz to po polsku z sensem, to może się odniosę.

  • 153. Data: 2022-08-20 17:04:52
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Czy potrafisz wskazać, kto to jest? Który był prawdziwy? Jak ścigał
    > oszustów ekonomicznych (PG podobno podlegało pod SB) to też?

    Też.
    Bo w państwach reżimowych następuje redefinicja pojęć. Odwracanie ich
    znaczeń.
    Zwykle dla państwa reżimowego "oszust ekonomiczny" jest to ktoś inny,
    niż w państwach praworządnych, a prawdziwi oszuści i złodzieje kierują
    właśnie takim państwem reżimowym - na czele takiego państwa stoi mafia.
    Potrafisz czytać, więc doskonale wiesz jak władze w takich państwach
    funkcjonują i w jaki sposób tworzą swoje majątki kosztem obywateli.
    Więc jeżeli w państwie reżimowym PG faktycznie ścigałaby oszustów
    ekonomicznych to... to najprawdopodobniej nie byłoby to państwo reżimowe
    i funkcjonariusze nie musieliby się martwić o utratę esbeckich emerytur.
    Mogli ścigać kogo trzeba i pracować DLA PAŃSTWA, CZYLI DLA OBYWATELI, a
    nie dla złodziei przy władzy. Nie skorzystali z szansy, a teraz płaczą.

    Co tam słychać u uczciwego Sasina, który "zgodnie z prawem" przewalił 70
    baniek?
    https://www.tokfm.pl/Tokfm/7,103087,26349232,sasin-o
    -wydaniu-70-mln-zl-na-wybory-ktore-sie-nie-odbyly-de
    mokracja.html

    Inne przykłady znajdziesz samodzielnie.
    Obecna PG zaczęła już ścigać oszustów ekonomicznych, czy może nauczona
    doświadczeniem zaczęła gromadzić chusteczki do ocierania łez po
    przyszłych emeryturach?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 154. Data: 2022-08-20 17:17:49
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > No widzisz. Pr5zede wszystkim trzeba rozumieć, jak to działa.

    No widzisz. Nie rozumiesz.

    > Bo...?

    Bo bycie szują, cwaniakiem, czy oportunistą pracującym dla reżimowej
    władzy, to nie to samo co bycie mądrym.

    > I dlatego popierasz ukaranie losowych innych licząc na to, że może
    > niektórzy akurat są winni czegoś.

    Bredzisz. Nie losowych.
    Tylko tych, którzy pracowali w aparacie reżimu państwa - czyli czynnie,
    z własnej nieprzymuszonej woli przyczyniali się do trwania tego
    reżimowego państwa i umożliwienia innym funkcjonariuszom - często
    kolegom z pracy z którymi wypoczywali, albo im wypożyczali kajaki w tych
    samych ośrodkach wypoczynkowych - represjonowanie i okradanie obywateli.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 155. Data: 2022-08-20 17:42:30
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Jeśli zaś chodzi o SB  to problemem jest to, że to byli milicjanci.

    I gdzie ten problem?
    Dlaczego w takim razie ci uczciwi milicjanci nie ścigali kolegów z
    pracy, np. za robienie "ścieżki zdrowia" obywatelom na komisariatach,
    albo kolegów esbeków bijących ludzi na przesłuchaniach, często za ścianą
    na tym samym komisariacie?
    A nawet jeżeli nie byli osobiście świadkami takich wydarzeń, to
    doskonale wiedzieli co się dzieje. Byle młotkowy w stoczni wiedział co
    służby w kraju odpierdalają, a ci uczciwi milicjanci nie wiedzieli?
    Wiedzieli i nie wykorzystywali metod operacyjnych żeby tych przestępców
    ścigać? Serio?

    Tylko nie pisz mi, że za PRLu legalne było napierdalanie przez esbeków -
    o przepraszam, przez milicjantów - obywateli. Pokaż mi PRLowski przepis,
    ustawę, czy cokolwiek, który by na to pozwalał.

    > Nie było osobnego miejsca pracy. Nie mogłeś sobie wybrać, ani nikt nie
    > gwarantował, ze nagle nie będziesz zatrudniony na etacie SB, choć
    > przeprowadzasz babcie przez jezdnie.

    Mogłeś sobie wybrać.
    Nie było obowiązku bycia funkcjonariuszem reżimowego państwa.
    A zamiast przeprowadzać staruszki przez jezdnię, to mogli ścigać
    przestępców - skoro tacy uczciwi, bo za to im obywatele płacili (i
    płacą...) wynagrodzenie - i nie byłoby teraz płaczu o zabrane emerytury.

    Tak samo jak obecnie policjant nie ma obowiązku pałować pokojowo
    protestujących ludzi. Jeżeli to robi, to robi to tylko i wyłącznie z
    własnej nieprzymuszonej woli. Też może wybrać czy pałować, czy nie pałować.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 156. Data: 2022-08-20 18:31:42
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Szechter już nie żyje?

    -----
    > Urząd Bezpieczeństwa zlikwidowano w 1956 roku, wiec szanse na to, że ktokolwiek z
    tych ludzi żyje

  • 157. Data: 2022-08-20 18:35:39
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    www.google.com/search?q=legitymacja+oficera+służba+b
    ezpieczeństwa&tbm=isch
    Wszystkie Roberty to fajne chłopaki, gąsiorze.
    I zobacz jaka ta komuna perfidna była, nawet fałszowali że SB rzekomo jest żeby Qroń
    się bał ;-)
    Beret masz od czasów służby w ORMO? Płaczecie przy wódce za starymi czasami?

    -----

  • 158. Data: 2022-08-20 18:40:47
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Państwo też zawarło: "Polska Rzeczpospolita Ludowa jest państwem sprawiedliwości
    społecznej".
    Kawałek o ZSRR i KPZR sam zacytuj, uczyli Cię na pamięć.
    A i chyba zapomniałeś popłakać "to nieprawda chlip chlip że SB-cy chlip chlip musieli
    być w partii chlip chlip, to tylko sama
    księgowa nam składki potrącała".
    Zwróciłeś się już do Partii o zwrot składek?

    -----

  • 159. Data: 2022-08-20 19:50:24
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20.08.2022 o 18:35, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > jest żeby Qroń się bał ;-)
    > Beret masz od czasów służby w ORMO? Płaczecie przy wódce za starymi

    Zajrzyj do ustawy. Co więcej, słyszałem, że nawet, jak zawieszano na
    etatach SB, to milicjanci nadal mieli legitymacje milicyjne, bo
    wykonywali takie czynności. Uprawnienia tych służb były trochę rozbieżne.

    --
    Robert Tomasik

  • 160. Data: 2022-08-20 19:53:51
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20.08.2022 o 17:42, Kviat pisze:
> [...]
    > pracy, np. za robienie "ścieżki zdrowia" obywatelom na komisariatach,
    > albo kolegów esbeków bijących ludzi na przesłuchaniach, często za ścianą

    Mordercy Popiełuszki - przykładowo - to się sami zatrzymali i
    doprowadzili do zakładu karnego?

    --
    Robert Tomasik