  • 11. Data: 2020-04-08 14:58:26
    Temat: Re: Izba Dyscyplinarna ma natychmiast zawiesić działalność [Runt: a podstawie wyników głosowania! 1:27!]
    Od: Runt <R...@a...org>

    W dniu 2020-04-08 o 14:31, A. Filip pisze:
    > Czyli to jest decyzja polityczna a nie prawna _twoim zdaniem_ ?
    Wywnioskowałeś to z kocich flaków?
    > Nawet ironia potrafi sugerować wiele.
    Nu! ;-)

    --
    Runt

    All's well that ends well.

  • 12. Data: 2020-04-08 14:58:48
    Temat: Re: Izba Dyscyplinarna ma natychmiast zawiesić działalność [Olin: zdecydował TSUE HGW na jakiej podstawie/teorii prawnej]
    Od: Runt <R...@a...org>

    W dniu 2020-04-08 o 14:32, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Runt"  napisał w wiadomości grup
    >
    > A ten 1 to kto ?
    >
    > J.

    Beata Szydło! ;-)))

    --
    Runt

    All's well that ends well.

  • 13. Data: 2020-04-08 15:12:39
    Temat: Re: Izba Dyscyplinarna ma natychmiast zawiesić działalność
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 8 Apr 2020 14:55:00 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Twoje komuchy prowadziły nas tam gdzie Kuba, esbeku.
    > Fajnie było na delegacjach do "bratnich towarzyszy"?

    Słychać wycie? Znakomicie!

    "A wy wiedzcie durne trolle,
    że ogólnie was nie cenię,
    nie będziemy kolegami,
    Adrian z wami"

    https://www.youtube.com/watch?v=TzXM8YWc-yI&feature=
    youtu.be

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 14. Data: 2020-04-08 15:55:44
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 8 Apr 2020 15:12:39 +0200, Olin napisał(a):

    > Słychać wycie? Znakomicie!

    Wrzuciłbyś wreszcie pajaca do zsypu na trole.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 15. Data: 2020-04-08 16:16:58
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 8 Apr 2020 15:55:44 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Wrzuciłbyś wreszcie pajaca do zsypu na trole.

    Kusząca perspektywa, ale z drugiej strony podejrzewam, że on się
    rzeczywiście podgotowuje, co sprawia mi przyjemność, bo jestem złym
    człowiekiem.

  • 16. Data: 2020-04-08 16:21:05
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Pajacek czy Paicek?

    -----

  • 17. Data: 2020-04-08 17:03:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.04.2020 o 14:32, J.F. pisze:

    > A ten 1 to kto ?

    Z tego co pamiętam to waszczykowski. Odniósł tam sromotne zwycięstwo.
    Zostało to odnotowane w analach dyplomacji;)

    --
    Shrek

  • 18. Data: 2020-04-08 17:07:01
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Przypomnij, ile razy USrael odnosił samotne zwycięstwo w ONZ.

    -----

  • 19. Data: 2020-04-08 17:14:23
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    ąćęłńóśźż <...@...pl> pisze:

    > Przypomnij, ile razy USrael odnosił samotne zwycięstwo w ONZ.

    Jak ty śmiesz wyciągać takie (trafne) antysemickie analogie! ;-)

    --
    A. Filip

  • 20. Data: 2020-04-08 17:22:10
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jedni jedyni uczciwi przeciw wszystkim wokół zdradzieckim i niesprawiedliwym to
    lepiej brzmi po hebrajsku, czy w jidysz?

    -----