  • 21. Data: 2020-04-08 17:29:27
    Temat: Re: Izba Dyscyplinarna ma natychmiast zawiesić działalność [Olin: zdecydował TSUE HGW na jakiej podstawie/teorii prawnej]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    ąćęłńóśźż <...@...pl> pisze:

    > Jedni jedyni uczciwi przeciw wszystkim wokół zdradzieckim i
    > niesprawiedliwym to lepiej brzmi po hebrajsku, czy w jidysz?

    Izrael *sam* nie głosuje w Radzie "Bezpieczeństwa" ONZ.
    Więc się pytaj jak to brzmi po hamerykańsku :-)

    A mówiąc bardzo cynicznie: Jakby weto USA nie było zagwarantowane to
    pewnie rzadziej USA byłyby "samotnym obrońcą Izraela". A tak inni
    mogą być przeciw Izraelowi bez konsekwencji w postaci przejścia
    wniosku przeciw Izraelowi.

    --
    A. Filip

  • 22. Data: 2020-04-08 18:12:17
    Temat: Re: Izba Dyscyplinarna ma natychmiast zawiesić działalność
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 8 Apr 2020 16:16:58 +0200, Olin napisał(a):

    > Kusząca perspektywa, ale z drugiej strony podejrzewam, że on się
    > rzeczywiście podgotowuje, co sprawia mi przyjemność, bo jestem złym
    > człowiekiem.

    Skuś się, skuś :) Ja po latach nieużywania killfile wrzuciłem
    eksperymentalnie paru do śmieci i wiesz co? Jest znośniej :) Niech
    pajace z półgłowkami sobie konwesują w tle. A prostować ich to strata
    czasu, spływa po nich jak woda po gęsi.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 23. Data: 2020-04-08 19:37:26
    Od: g...@g...com

    użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

    > No i wreszcie ktoś powiedział że król jest nagi. Bez Unii bylibyśmy już
    > tam gdzie Turcja, z tysiącami oskarżonych czy aresztowanych pod byle
    > pretekstem.

    Przypominam tylko że UE stosuje ostatnio:
    "jak trwoga to do Erdogana dyktatora" (coby zatrzymał uchodźców)

    Co do sędziów, również przypominam:

    cyt.
    - Ja pamiętam bardzo sensowne i ograniczone w swoim zasięgu, i mądrze podejmowane
    próby minister Hanny Suchockiej, które zostały całkowicie storpedowane przez sędziów.
    ,,proszę pana, jak nie wyrwiemy sędziom Krajowej Rady Sądownictwa, to nic się nie da
    zrobić z polskim wymiarem sprawiedliwości".

    I co z tą Gersdorf? Kadencja się kończy.

  • 24. Data: 2020-06-08 02:16:56
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2020-04-08 o 15:12, Olin pisze:
    > Dnia Wed, 8 Apr 2020 14:55:00 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Słychać wycie? Znakomicie!

    Musisz go wyciągać z KF'a?