  • 11. Data: 2006-02-12 14:48:24
    Temat: Re: Interwencja policji (troszkę długie)...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Paweł Sakowski wrote:

    > Polemizowałbym. Wymeldowanie w drodze decyzji i obowiązek donosu to
    > odrębne artykuły ueldo. Donos nie wymaga specjalnej formy, możnaby go
    > zrobić chociażby telefonicznie, wniosek o wymeldowanie trzeba okleić
    > znaczkami opłaty skarbowej.

    Znaczek skarbowy tańszy niż grzywna za niedotrzymanie obowiązku
    meldunkowego ;)

    I przynajmniej sprawa rusza z miejsca. Zresztą telefoniczne donosy są
    ignorowane - w końcu każdy może powiedzieć przez telefon cokolwiek.

  • 12. Data: 2006-02-12 15:17:13
    Od: Andrzej <n...@j...cy>

    Dnia Sun, 12 Feb 2006 15:41:05 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > W sytuacji, w jakiej status mieszkania nie jest w ogóle uregulowany -
    > nie wiem. Bo istnieje szansa, że ktoś się zainteresuje tym
    > mieszkaniem... dla siebie.
    Ale już pomijając zupełnie status mieszkania - jeżeli skupić się tylko na
    nasyłaniu policji i groźbach?

    --
    Andrzej
    # adres w nagłówku - ROT13 #

  • 13. Data: 2006-02-12 15:46:25
    Od: Andrzej <n...@j...cy>

    Dnia Sun, 12 Feb 2006 15:41:05 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    >Dlaczego siostra nie została oskarżona za fałszywe wezwanie?
    Jaki przepis może być podstawą do takiego oskarżenia?

    --
    Andrzej
    # adres w nagłówku - ROT13 #