  • 31. Data: 2007-10-25 06:26:50
    Temat: Re: Internet za 1 zł
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "leon" <l...@n...interia.pl> napisał w wiadomości
    news:op.t0pw2wqu895wyf@wu4ry9wqw4gwv8p.telgam.pl...

    > a wezmy inna sytuacje - masz reklame dowolnej marki samochodu , gdzie mowia
    > ze w miare nowy model jest dajmy na to po 30 tys PLN. Ty sie cieszysz bo to
    > taniej o ok 5 tys
    > tymczasem w salonie owszem sprzedadza po 30 tys pod warunkiem ze kupisz 2 ,
    > albo 5 a co mi tam 50.

    wtedy zawsze masz pisane od 30 tys, albo jest gwiazdka

    > Albo pod warunkiem zakupu opon zimowych po za 7 tys.
    > widzisz analogie miedzy obomasytuacjami ?

    nie ma analogii, poneiwaz to sa dwa rozne rodzaje "zakupow"

    > tutaj jest namawianie do niekorzystnego rozporzadznia swoim majatkiem.

    absolutnie nie, tutaj jest sklonienie do zainteresowania sie oferta, jak sie
    tylko zainteresujesz to sie dowiesz wszystkich szczegolow

  • 32. Data: 2007-10-25 06:27:55
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Seven" <...@z...com> napisał w wiadomości

    > i po trzech miechach nie masz mozliwosci sie wycofac i nie placic juz przez 2
    > lata po 200 pln

    ale jak podpisujesz umowe to dostajesz regulamin promocji i wszystkiego sie
    dowiadujesz, tak jak tutaj piszacy, reklama nie jest oferta handlowa, nie moze
    wprowadzac w blad i nie wprowadza, skoro nie ma mowy o czasie

  • 33. Data: 2007-10-25 10:47:45
    Od: "MarlonB" <z...@w...kon>

    > Użytkownik "ps" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > no i?
    > a pisza/mowia przez jaki czas?
    >
    > czemu z gory zakladasz ty i watkotworca, ze przez nieskonczenia dlugi?
    >
    > jest przez 3 miesiace za 1 zeta?
    > jest
    > reklama mowi prawde?
    > mowi
    >
    > wiec po ki ch.. wode macisz? :)

    Dla mnie sytuacja wygląda tak, że mając 1zł w kieszeni jestem w stanie
    założyć internet za 1zł u siebie w domu. Po tych 3 miesiącach powinna być
    możliwość zrezygnowania z dalszych usług bez żadnych finansowych
    konsekwencji. Inaczej wcale nie wychodzi 1zł, gdyż podpisujesz zobowiązanie,
    że zapłacisz sporo więcej, a to nie jest 1zł jak w reklamie!

    Masz jeden 1zł? Masz
    Internet w reklamie jest za 1zł? Tak
    Mając 1zł możesz założyć internet za 1zł i wiecej nie płacić? NIE!

    Pozdrawiam.

    M.

  • 34. Data: 2007-10-25 11:04:44
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 24 Oct 2007, mardan wrote:
    [...nie do mnie...]
    > Idąc twoim tropem myślenia właściciel sklepu może reklamować swoje
    > wyroby 50% taniej niż ma konkrurencja
    > a w przypadku chęci sfinalizowania transakcji podać argument że te
    > ceny obowiązują jak sklep jest nieczynny??

    Nie, ale mechanizm "50% taniej" niestety działa, i to wcale nie
    u nas jest najbardziej rozwinięty. Proponuję komentarze
    z pl.rec.foto.cyfrowa, dotyczące "bardzo dobrych" cen w niektórych
    serwisach w USA.
    Dajmy na to - aparat foto, taki sam jaki w sklepie dostaniesz
    za powiedzmy 2000 zł, tam jest za 400$ - a gdzie indziej leży
    za powiedzmy 650$ (reszta różnicy to "drożyzna w Europie i Polsce",
    w tym VAT).

    Jakby co, to okazuje się że:
    - no tak, ale na zdjęciu był aparat.
    Do tego przydałyby się wszystkie rzeczy, które są "normalnie" w cenie
    paczki z aparatem, jakiś akumulator, pasek, instrukcja, mnóstwo
    drobiazgów, każda w cenie od 20 do 50$ :> razem 700$
    - i za pakowanie 100$, koniecznie, niba jak mają niezapakowane wysłać?
    - pakowanie pakowaniem, a wysyłka to nic? Znaczy to co trzeba zapłacić
    za *przesłanie* przedmiotu to jedno, to bierze firma przewozowa
    i sprzedawcy nic to tego, ale WYSŁANIE organizuje on i za to
    kolejne 50$ się należy, no nie :)
    - reszty nie pamietam, nie trzeba :P

    ...w ten deseń masz "okazję po amerykańsku". Żebyś nie myślał że
    Polska jest w czołówce.

    pzdr, Gotfryd

  • 35. Data: 2007-10-25 11:17:50
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "MarlonB" <z...@w...kon> napisał w wiadomości

    > Masz jeden 1zł? Masz
    > Internet w reklamie jest za 1zł? Tak
    > Mając 1zł możesz założyć internet za 1zł i wiecej nie płacić? NIE!

    a czy w reklamie napisali ze mozesz wiecej nie placic, napisali cokolwiek o
    czasie?
    to jest tylko i wylacznie nadinterpretacja reklamozercy i nic wiecej

  • 36. Data: 2007-10-25 12:29:07
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 25 Oct 2007 12:47:45 +0200, MarlonB napisał(a):

    > Masz jeden 1zł? Masz
    > Internet w reklamie jest za 1zł? Tak
    > Mając 1zł możesz założyć internet za 1zł i wiecej nie płacić? NIE!

    Popełniasz błąd traktując reklamę jako ofertę - właśnie
    to ją od tej drugiej odróżnia, że brak w niej istotnych
    warunków umowy.
    Dlatego jak się widzi taką reklamę to się nie powinno pytać
    "gdzie podpisać" tylko "gdzie jest regulamin".

    Po prostu to taka cecha reklamy.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 37. Data: 2007-10-25 12:51:23
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 25 Oct 2007, MarlonB wrote:

    > Masz jeden 1zł? Masz
    > Internet w reklamie jest za 1zł? Tak
    > Mając 1zł możesz założyć internet za 1zł i wiecej nie płacić? NIE!

    Teoretycznie jest to możliwe - np. jakbyś umarł.

    pzdr, Gotfryd

  • 38. Data: 2007-10-25 14:21:07
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Tomasz Trystula pisze:

    > Nie masz racji. Kazda taka reklama to zaproszenie do zlozenie oferty
    > przez Ciebie, nie jest to oferta ze strony Orange.

    Jasne, ale widać wyraźne kłamstwo tutaj. Nokia n95 za 125 zł? Nie sadzę.