  • 1. Data: 2007-04-16 16:48:35
    Temat: Internet - jakies refundacje?
    Od: "Kama" <k...@p...onet.pl>

    Gdzieś kiedyś obiło mi się o uszy, że osoby pracujące w domu przez Internet
    mogą ubiegać się o jakieś dofinansowanie lub coś w tym stylu. Nie wiem,
    gdzie
    i jak mają się ubiegać i czy to w ogóle prawda.
    (jeśli to ma znaczenie, nie chodzi o pracę typu odbieranie maili itp, tylko
    normalną pracę zdalną - efekty wysyłam szefostwu na serwer).
    Jesli ktoś coś wie, proszę o info
    K.

  • 2. Data: 2007-04-18 08:09:25
    Temat: Re: Internet - jakies refundacje?
    Od: "jack" <j...@o...antyspam.pl>

    Użytkownik "Kama" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    tylko
    > normalną pracę zdalną - efekty wysyłam szefostwu na serwer).

    jako, że temat mnie również dotyczy - pozwalam sobie ponowić zapytanie.
    Czy ktoś zna jakieś informacje w tym temacie?

    Pozdrawiam,
    jack