  • 21. Data: 2015-01-09 20:43:28
    Temat: Re: Inpost
    Od: Kris <k...@g...com>

    Dalej nic konkretnego nie napisałeś.

  • 22. Data: 2015-01-09 23:46:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "re" <r...@r...invalid> napisał w wiadomości
    news:m8p9qf$hvu$1@mx1.internetia.pl...

    > A tak jaśniej?
    > ---
    > Nie tak dawno usiłowałem zgłosić, że mi ktoś wywalił gruz przed garażem.
    > No i nie udało się. To samo w straży miejskiej. Mandat za to jest chyba,
    > tak ?
    > Może złożysz zażalenie jako mój pełnomocnik bo wygląda, że masz czas...

    A gdzie tu widzisz interes społeczny w ściganiu? Policjant powinien Ci
    doręczyć po zawiadomieniu takie pouczenie, z któtego wynika, że nie wkażdym
    przypadku wykroczenia Policja ma oboiwiązek znosić oskarżenie. Ale w tym
    wypadku spokojnie możesz to zrobić sam. Mandatem policjantmógłby sprawcę
    ukarać, jakby go złapał na gorącym uczynku.

    > O czym my w ogóle piszemy? Bo zdaje sie, że nie do końca rozumiesz.
    > ---
    > Czego Ty (!!!) znowu nie rozumiesz ? To prosta kwestia jest. By doszło do
    > doręczenia zastępczego potrzebne jest podwójne awizowanie.

    Krotność awizowania nie moze być przedmiotem postępowania karnego. Odmowa
    wydania listu tak.

  • 23. Data: 2015-01-10 00:39:43
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Robert Tomasik"

> [...]

    wypadku spokojnie możesz to zrobić sam. Mandatem policjantmógłby sprawcę
    ukarać, jakby go złapał na gorącym uczynku.
    No i widzisz pierdoły wypisujesz. Nie chodziło o wystawienie mandatu tylko o
    wykrycie sprawcy wykroczenia. Zostało to wyraźnie im przekazane a powinni
    sami rozumieć po co są. Mimo tego sprawy nie podjęli. Zgłoszenie na straż
    przebiegło tak, że przedstawiłem sprawę na co pani tylko zapytała się "czy
    wie pan, że będzie pan musiał ten gruz uprzątnąć?". Nie miała nic innego do
    powiedzenia mimo, że znowu jasno przekazałem, że chodzi mi o ukaranie tego,
    co ten gruz wyrzucił, czyli że trzeba się pofatygować i go poszukać.

    BANDA OBIBOKÓW

> [...]
    > doręczenia zastępczego potrzebne jest podwójne awizowanie.

    Krotność awizowania nie moze być przedmiotem postępowania karnego. Odmowa
    No i o czym Ty teraz piszesz ? Ja o wadach postępowań wynikających z
    działania operatora pocztowego czym moim zdaniem powinien zająć się
    odpowiedni urząd. Bo sprawa nie dotyczy dwu moich niedostarczonych przesyłek
    a tysięcy (i to chyba setek tysięcy), które sądy powierzają do dostarczenia
    stronom postępowań. To jest nie tylko wina tego operatora ale i sądów, że
    wiedząc o takich problemach nadal to robią.

  • 24. Data: 2015-01-10 17:17:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 7 Jan 2015, Kris wrote:

    > Myślę że nie piszesz nam wszystkiego.
    > Dlaczego Pani z okienka nie chciała Tobie wydać przesyłki?

    IMVHO, zakładając w miarę obiektywne poprzednie opisy, naczytała
    się o sankcjach nakładanych wte i wewte, i na awanturującego
    się gościa bez krawata nałożyła "sankcję osobistą".
    No bo jak to, w dzień przedweekendowy (czy tam przedświąteczny)
    przychodzi kwadrans przed zamknięciem, skoro powszechnie wiadomo
    że już pół godziny wcześniej nikt nie przychodi ;P

    > Nie bo nie? Czy może np. dokumentu tożsamości nie miałeś, czy jakiś inny powód?

    I na widok policjantów zapomniała języka w gębie, po czym
    zapomniała że to jest wymóg konieczny wydania korespondencji?
    (no dobra, nie jest bezwzględnie konieczny, ale trudno dowieść
    że akurat ten przypadek zachodzi - na korzyść "nieobsłużonego").

    > Pani w okienku ma jakiegoś przełożonego zapewne- poprosiłeś go, pogadałeś z nim?

    Jak jest agentką/ajentką, to formalnie jest przedsiębiorcą i układ
    ma formę firma-firma.
    Skarżyć się na podwykonawcę można, najlepiej na piśmie.

    > Wybacz ale po prostu nie wierzę że Pani powiedziała że wszystkich obsłuży a Ciebie
    nie. Tak bez powodu.

    Z opisu wygląda że powód był - tylko bezprawny.
    Petent się "nie podoba", a że to przypadek nie klienta a petenta właśnie
    (znaczy relacje wynikają z przepisów prawa, i to nie cywilnego, a nie
    z umowy), to stąd bezprawność.

    pzdr, Gotfryd

  • 25. Data: 2015-01-10 18:05:39
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > ---
    > No i widzisz pierdoły wypisujesz. Nie chodziło o wystawienie mandatu
    > tylko o wykrycie sprawcy wykroczenia.

    Zajrzyj do Kodeksu Wykroczeń - art. 1 oraz Kodeksu Postępowań w Sprawach o
    Wykroczenie - tak okolice art. 27 :-) A jeśli już nabierzesz przekonania,
    że naruszono Twoje porawa, to art. 56a kpow.

    > Zostało to wyraźnie im przekazane a powinni sami rozumieć po co są. Mimo
    > tego sprawy nie podjęli.

    No i właśnie wiedzą.

> [...]
    > uprzątnąć?". Nie miała nic innego do powiedzenia mimo, że znowu jasno
    > przekazałem, że chodzi mi o ukaranie tego, co ten gruz wyrzucił, czyli że

    A były jakieś dane pozwalajace na jego ustalenie? Pytam, bo postępwoanie o
    wykroczenie ma swoje ograniczenia. trudno wszczynać postępwoanie o każdy
    leżacy na ulicy pet, choć wiadomo, że rzucajacy wykroczenie popełnił. Nie
    próbuj sparwy sprowadzać do paranoi.

> [...]

    > dostarczenia stronom postępowań. To jest nie tylko wina tego operatora
    > ale i sądów, że wiedząc o takich problemach nadal to robią.
    Nie da się całego świata naprawić, natomiast można spróbować troszkę
    poprawić jego fragmencik. Złóż zawiadomienie o znanym Ci przestępstwie, a
    nie pisz o nieprawościach tego sprawa. Policja może dążyc do ukarania tej
    kobiety z Inpostu. Całego systemu nie naprawi.

  • 26. Data: 2015-01-10 22:23:03
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Robert Tomasik"

> [...]

    że naruszono Twoje porawa, to art. 56a kpow.

    > Zostało to wyraźnie im przekazane a powinni sami rozumieć po co są. Mimo

    No i właśnie wiedzą.

> [...]
    > trzeba się pofatygować i go poszukać.

    A były jakieś dane pozwalajace na jego ustalenie?
    A skąd ja to mam wiedzieć ? Po to zgłaszałem by spróbowali znaleźć, ale
    skoro nie raczyli przyjąć to przecież nie wsiądę na konia, nie zakręcę
    lassem i nie zaciągnę ich na miejsce by to zrobili.

    Pytam, bo postępwoanie o
    wykroczenie ma swoje ograniczenia. trudno wszczynać postępwoanie o każdy
    leżacy na ulicy pet, choć wiadomo, że rzucajacy wykroczenie popełnił.
    ---
    Jaki znowu pet ? Weź się chłopie skup. Gruz przed garażem.

    Nie
    próbuj sparwy sprowadzać do paranoi.
    ---
    ByA Ty możesz ?

> [...]
    nie pisz o nieprawościach tego sprawa. Policja może dążyc do ukarania tej
    kobiety z Inpostu. Całego systemu nie naprawi.
    Więc ja właśnie uważam za zdecydowanie istotniejsze doprowadzenie do
    dostarczania powtórnego awiza.

  • 27. Data: 2015-01-11 00:51:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > skoro nie raczyli przyjąć to przecież nie wsiądę na konia, nie zakręcę
    > lassem i nie zaciągnę ich na miejsce by to zrobili.

    No ale weź ochłoń i sie zastanów. Jak powiadoimiłeś, żektoś wywalił śmieci
    na Twoim terenie, to oczekwiałeś, że ktoś bedzi ściągał dane z satelitów?
    Ja mam swiadomość, ze Twoja sparwa była dla Ciebie ważna, ale weź na to
    rzuć okiem globalnie.

> [...]
    > ---
    > Jaki znowu pet ? Weź się chłopie skup. Gruz przed garażem.

    Co mogę? Po prostu trzeba zawsze sie zastanawiać, czy to, co chcesz, by
    zrobiono ma sens. Jaki sens jest, by Policja prowadziła śledztwo w sparwie
    kilku śmieci na Twoim terenie? Tobei sie nie chciało, a Policja ma się w to
    angażować?

> [...]
    > ---
    > Więc ja właśnie uważam za zdecydowanie istotniejsze doprowadzenie do
    Czyli odmowę wydania przesyłki uważasz za mało ważną. Czemu masz zatem
    pretensje do Policji, ze stanęła na takim samym stanowisku?

  • 28. Data: 2015-01-11 07:27:54
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Ja mam swiadomość, ze Twoja sparwa była dla Ciebie ważna, ale weź na to
    rzuć okiem globalnie.
    ----

    Jak zamordują Iksińskiego to globalnie też wszyscy mają to w dupie. Od kiedy to
    wykroczenia/przestępstwa sortujemy po globalności?

  • 29. Data: 2015-01-11 08:36:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-01-11 o 07:27, Konfabulator pisze:
    > Jak zamordują Iksińskiego to globalnie też wszyscy mają to w dupie

    Błędne założenie, to i późniejsze wnioski masz śmieciowe.

    --
    Liwiusz

  • 30. Data: 2015-01-11 12:33:09
    Od: s...@g...com

    użytkownik re napisał:

    > Już kiedyś składałem reklamację i odpowiedzi nie otrzymałem. Że powodem
    > zdarzenia, które doprowadziło do składania tamtej reklamacji, okazało się
    > być permanentne niedostarczanie powtórnego awiza przez Inpost

    Ciagle takie ludki mnie zadziwiaja co chca miec po taniosci
    bo na poczcie 2 zł drozej, a wymagania jak za usluge z gornej polki.
    Skoro jest taniej niz na poczcie, znaczy jakims kosztem.
    Tak wie, poczta wypracowala dla budzetu spory zysk.

    Za obsluge, szybkosc, jakosc SIE PLACI.