  • 41. Data: 2016-10-23 16:30:58
    Temat: Re: Inernet
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-10-23 o 16:05, Wiesiaczek pisze:

    > A nie możemy?
    > Legalność jest problemem sprzedającego a nie kupującego w dobrej wierze
    > klienta.

    Bzdura jak zwykle w twoim przypadku.

    --
    Sonn

  • 42. Data: 2016-10-23 20:01:09
    Od: z <...@...pl>

    > W dniu 23-10-16 o 13:16, z pisze:
    >
    > Wydaje mi się, że po protu sposób pobierania opłat nie przystaje do
    > rzeczywistości i tyle. Może warto było by mieć serwer, na którym za
    > darmo udostępniamy muzykę oraz pobierać ryczałtem od wszystkich podatek.
    > Dzielić pomiędzy autorów wg popularności pobierania ich materiałów. I
    > przestać polowania na czarownice, bo to bez sensu.

    Zgadzam się w 100%. Wszyscy będą mieli więcej kasy i świętego spokoju.

  • 43. Data: 2016-10-23 20:12:10
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-10-23 o 16:10, Sonn pisze:

    > Sąd w pełni uznał tą argumentację i utrzymał w mocy postanowienie o
    > umorzeniu śledztwa :)

    Ale przychodzi taki prawniczyna do tv i tłumaczy coś odwrotnego i
    jeszcze podważa dozwolony użytek osobisty a to wszystko przy okazji
    "zaaresztowania" tysięcy komputerów przez "organy"

    Co to ma być?

    > ad1) karalne jest tylko rozpowszechnianie a nie oglądanie i pobieranie.
    > Sytuacja całkowicie poza jakąkolwiek dyskusją.
    >
    > ad2) dozwolony użytek osobisty - widzisz tu gdzieś rozpowszechnianie?
    >
    > ad3) tak jak ad1 i ad2 :)

    To może warto by było żeby prawnicy i inni specjaliści nie bredzili po
    mediach i nie wprowadzali obywateli w błąd?

  • 44. Data: 2016-10-23 20:34:22
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-10-23 o 20:12, z pisze:

> [...]
    > jeszcze podważa dozwolony użytek osobisty a to wszystko przy okazji
    > "zaaresztowania" tysięcy komputerów przez "organy"

    Problem tkwi w tym, że to jest w miarę świeża koncepcja, która
    zakończyła żywot na szczeblu sądu rejonowego, którego postanowienie jest
    już prawomocne. Byłoby dobrze gdyby coś w tej kwestii rzekły sady
    wyższych instancji.

    > To może warto by było żeby prawnicy i inni specjaliści nie bredzili po
    > mediach i nie wprowadzali obywateli w błąd?

    Słuchaj "radców prawnych" - daleko nie zajdziesz. To zwykłe matoły nie
    mające zielonego pojęcia o prawie karnym. Zawsze gdy jestem w sądzie i
    widzę na sali radcę prawnego na sprawie karnej, to wiem że ubaw mam
    murowany.

    --
    Sonn

  • 45. Data: 2016-10-23 22:49:25
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-10-23 o 20:34, Sonn pisze:

> [...]
    > zakończyła żywot na szczeblu sądu rejonowego, którego postanowienie jest
    > już prawomocne. Byłoby dobrze gdyby coś w tej kwestii rzekły sady

    Dzięki za info.
    Szczerze nie spodziewałem się takiego wyroku przy tym całym lobbingu
    zaiksów sryksów :-)

  • 46. Data: 2016-10-23 22:53:49
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    1...@n...neostrada.pl

    > Tutaj obarczona jest ocena nazwy i zawartości. Ja bym chciał tylko
    > dowiedzieć na jakiej podstawie stwierdzili, że prawa autorskie do tego
    > akurat pliku zostały naruszone i dlaczego administracja chomikuj.pl
    > tłumaczenie im, że są głąbami ma tam, gdzie Słońce nie zagląda.

    Bo pewnie wszyscy się głupio tłumaczą i jak raz na czas ktoś pisze
    mądrości, to im ciężko odróżnić :-)

  • 47. Data: 2016-10-23 22:54:55
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23-10-16 o 20:01, z pisze:

    > Zgadzam się w 100%. Wszyscy będą mieli więcej kasy i świętego spokoju.

    No i odpadną koszty uzyskiwania tych tantiem. A te są niemałe.

  • 48. Data: 2016-10-23 22:57:20
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23-10-16 o 22:49, z pisze:

    > Dzięki za info.
    > Szczerze nie spodziewałem się takiego wyroku przy tym całym lobbingu
    > zaiksów sryksów :-)

    A możecie podlinkować to źródło, bo albo mój czytnik czegoś nie widzi,
    alonie nadążam. Rozumiem, ze jest jakaś nowa linia orzecznictwa.

  • 49. Data: 2016-10-23 23:39:17
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    > A możecie podlinkować to źródło, bo albo mój czytnik czegoś nie widzi,
    > alonie nadążam. Rozumiem, ze jest jakaś nowa linia orzecznictwa.

    Podlinkować nie dam rady bo mam to tylko na dysku. Jest to fragment
    umorzenia śledztwa utrzymanego w mocy przez SR w Kaliszu.

    --
    Sonn

  • 50. Data: 2016-10-23 23:43:35
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23-10-16 o 23:39, Sonn pisze:

    > Podlinkować nie dam rady bo mam to tylko na dysku. Jest to fragment
    > umorzenia śledztwa utrzymanego w mocy przez SR w Kaliszu.

    A możesz tym na priv rzucić?