  • 151. Data: 2016-10-26 13:55:36
    Temat: Re: Inernet
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-10-26 o 13:51, Kris pisze:

    > Napisało że odinstalowało;),
    > A toolbarki i rożne inne śmiecie mimo to zostały.

    Jakby zostały, to bym nie pisał, że się udało.

    --
    Liwiusz

  • 152. Data: 2016-10-26 15:00:57
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 26 Oct 2016 04:51:12 -0700 (PDT)
    Kris <k...@g...com> wrote:

    > A toolbarki i rożne inne śmiecie mimo to zostały.

    Jak się nie umie instalować, to trzeba się nauczyć odinstalowywać tak, aby nic nie
    zostało.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 153. Data: 2016-10-26 16:02:08
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26-10-16 o 08:14, Shrek pisze:

    > A ty? Ja wiem, że nawet wystawienie mandatu zajmuje im na ogół coś koło
    > 15 minut.
    >
    > BTW - właśnie jak wyglądają te papiery - skoro mają w magazynie 40 tysi
    > kompów to jak wypadałoby żeby w tych papierach było coś na ich temat
    > napisane - jakie bebechy choćby?

    A dowodem są bebechy? Więc nie widziałeś. Protokół przeszukania ma kilka
    rubryk na krzyż. Najdłuższe jest pokwitowanie. O ile komputery przenośne
    miewają numery fabryczne, to jednostki centralne przeważnie nie, więc
    znakuje się je tzw. metryczkami. Dla dwóch osób góra 30minut roboty.

    Wzory druków są publicznie dostępne w Internecie - szukaj po haśle
    protokół przeszukania.

  • 154. Data: 2016-10-26 16:04:31
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26-10-16 o 06:26, Wiesiaczek pisze:

    > Tak mi się skojarzyło:
    > A jeśli IP pirata wskazuje na sklep komputerowy, np. MediaMarkt lub Saturn?
    > To ile oni tych komputerów zabezpiecza? :)

    A jak na hotel? Widziałem już restauracje :-) Raz walnęli w działkę, do
    której już doprowadzono łącze, ale nie była zbudowana. Stąd właśnie po
    pierwszej euforii w ściganiu na tej podstawie teraz przyszedł czas
    sceptycyzmu. Czasem na prawdę te ich ustalenia okazują się po prostu
    nieprawdopodobne.

  • 155. Data: 2016-10-26 16:18:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    W dniu 25-10-16 o 23:20, RadoslawF pisze:

    >Gdybyś miał rację, to byłoby bardzo optymistycznie:-) Priorytety
    >Komendanta Głównego Policji są opublikowane

    A kryteria oceny tez sa opublikowane i pasuja do priorytetow ? :-)

    J.

  • 156. Data: 2016-10-26 16:24:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 25.10.2016 o 23:23, Liwiusz pisze:

    >Oczywiste bo? W celu osiągnięcia korzyści majątkowej oznacza że
    >robimy coś w celu osiągnięcia korzyści majątkowej. Nie w celu
    >ściągnięcia. Należy założyć, że skoro ustawodawca napisał, że "w celu
    >osiągnięcia korzyści majątkowej" to zrobił to w jakimś celu. Skoro
    >twoim zdaniem każde ściągnięcie (oprócz open sorce) tworzy korzyść
    >majątkową, to zapis w ustawie nic nie wnosi, czyli ustawodawca
    >napisałby coś bez sensu - ładnie to tak zniesławiać ustawodawcę;)

    Sciagnac w celu samego sciagniecia ?
    No, moglo mi sie zdarzyc. Ale naprawde sporadycznie.

    Nie obejrzec tego co sciagnalem ... to moze czesciej, ale zamiar byl
    jednak obejrzec :-)

    Pare razy moglo mi sie zdarzyc sciagnac mp3 plyt, ktore mam w domu -
    bo tak bylo latwiej, czy akurat bylem poza domem.

    Ale, ze zrobilem to w celu skopiowania do playerka/telefonu, to nie
    wiem czy to dozwolony uzytek prywatny ...

    J.

  • 157. Data: 2016-10-26 16:30:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2016-10-25 21:26, the_foe wrote:

    >"Kto w celu osiągnięcia korzyści majątkowej przedmiot będący
    >nośnikiem utworu [...] rozpowszechnianego lub zwielokrotnionego bez
    >uprawnienia albo wbrew jego warunkom nabywa [...] podlega karze
    >pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5."

    >IMHO nabywajac w dobrej wierze placimy (ogolnie rzecz biorac) cene
    >tzw. rynkowa wiec nie da sie wykazac ze spelniony zostal cel
    >osiagniecia korzysci majatkowej a wiec nie ma podstaw do ukarania
    >ale to tylko moja interpretacja

    Powiedzmy ze logiczna ... o ile kupiles plyte wygladajaca na
    oryginalna za cene zblizona do rynkowej.
    Taka powiedzmy ruska/chinska przemyslowa podroba.

    Jesli kupiles plyte z nagrywarki, to juz nie ma lekko - no chyba, ze
    tak ci zalezalo na plycie, ze zaplaciles cene rynkowa jak za oryginal
    :-)

    No i mozna podyskutowac co to jest cena rynkowa w przypadku jakis
    staroci.
    I kiedy 10 zl powinno budzic watpliwosci co do pochodzenia plyty.

    J.

  • 158. Data: 2016-10-26 16:32:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2016-10-24 21:05, J.F. wrote:

    >technicznie rzecz biorac to mozesz miec 99.99999itd.% oryginalnego
    >pliku a przez zmieniony 1 bit nie poogladasz

    Moze tak byc.
    No ale wtedy to nie wiem czy jest zarzut, bo biegly nie pooglada, wiec
    nie ma zarzutu :-)

    Wiec raczej sie skupmy na tym, ze dane inne, ale film sie odtwarza.
    Moze nie caly, moze z przerwami czy zawieszeniami, ale odtwarza.

    J.

  • 159. Data: 2016-10-26 16:34:23
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-10-25 o 21:42, the_foe pisze:

    > Może podważyć fakty zawarte w zawiadomieniu. Właściwie "z czapy".
    > Skarżącemu zostaje odwołanie do sądu od tej decyzji.

    A sąd ją uchyli i poleci wszcząć postepowanie.

    > Ale prokurator
    > niczym nie ryzykuje.

    Nie, wcale. Tylko postępowaniem wyjaśniającym albo i karnym

    > Oni chętnie wszczynają te postępowania bo to łatwa
    > i przyjemna praca poprawiajaca statystyki bo nawet jak sprawa jest dęta
    > to po rekwiracji wielu komputerów już nie jest. Stalinowskie metody.

    Bredzisz jak potłuczony w każdym zdaniu

    --
    Sonn

  • 160. Data: 2016-10-26 16:35:24
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-10-25 o 21:39, the_foe pisze:

> [...]
    > uznał ze to ścierwo które nie daje zadnych gwarancji namierzania
    > prawdziwych udostępnien. Nie mówiąc o tym ze ratio unikalnych
    > udostepnien do "wyczarowanych ipików" było coś jak 1:1000
    > To się samo napędza, bo dystrybutor zleca "kancelarii" namierzanie
    > rozpowszechniania. Tyle, ze torrent, najłatwiejszy cel, ma mizerny ruch
    > w tym temacie, wiekszośc idzie przez chomiki itp, polowe mozna znaleźc
    > na publicznych serwerach YT, DM czy Vimeo. "Kancelarie" stojąc przed
    > "mission impossible" szybko robią jedyny mozliwy ruch: wymyślają zdarzenia.

    Niektóre z tych programów mają stosowne certyfikaty. Nie wiesz - nie
    opowiadaj głupot

    --
    Sonn