  • 21. Data: 2010-08-03 16:17:51
    Temat: Re: Ilosc nadgodzin
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-08-03 17:36, Krzysztof pisze:

    > Kto i jak wówczas jest w stanie stwierdzić, że nadgodziny zostały
    > przekroczone?

    Ewidencja czasu pracy?

    --
    spp

  • 22. Data: 2010-08-03 16:30:11
    Temat: Re: Ilość nadgodzin
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Krzysztof pisze:

    > Szczerze mówiąc dość kuriozalne.

    Kuriozalne to jest płacenie premii uznaniowej zamiast dodatku za prace w
    nadgodzinach.

    > Raczej trzeba wiedzieć z kim się pracuje.

    Oczywiście ;) Wychodzi na to że tylko telepaci winni być pracodawcami.

    --
    @2009 Johnson

  • 23. Data: 2010-08-03 16:31:01
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Roman Rumpel pisze:

    > Dokładnie tak. Niestety, albo stety (zależnie od reprezentowanej strony)

    Niezależnie od strony wystarczy przeczytać kodeks pracy, pomyśleć i
    wiedzieć że to nie przejdzie.

    --
    @2009 Johnson

  • 24. Data: 2010-08-03 16:32:10
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    spp pisze:

    > Ewidencja czasu pracy?

    Przecież mówi żeby fałszować ...
    W ewidencji będzie się wszystko zgadzać.

    --
    @2009 Johnson

  • 25. Data: 2010-08-03 16:33:51
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Krzysztof wrote:
    > Skoro obaj się zgodzili, to zakładamy, że się nikt nie rozmyśli (ani
    > pracownik, ani pracodawca).

    Błedne i naiwne założenie.
    Rozmyśli sie kazdy zwolniony przez ciebie pracownik, zeby ci dokopac.

  • 26. Data: 2010-08-03 16:53:37
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i394q9$g5q$1@node2.news.atman.pl Icek <i...@d...pl>
    pisze:

    > nie
    > zgadza
    > slyszalem o takim przypadku kierowcow autobusow PKS. Chcieli wiecej
    > zarabiac pracujac np. po 2-3 godziny dziennie wiecej. Prawo na to nie
    > zezwala. Wiec musieli sie zatrudnic w konkurencyjnej firmie na kolejne
    > 1/2 - 1/1 etatu i to juz jest OK.
    Obawiam się, że nie. Kiedyś była tu chyba o tym mowa.
    Czas pracy kierowców jest ewidencjonowany i kontrolowany na innych zasadach
    niż kodeksowe.
    Nie chce mi się teraz szukać dokładnie, ale podrzucam trop:
    http://e-prawnik.pl/wiadomosci/zmiany-w-prawie/czas-
    pracy-kierowcow-zmiany.html

    --
    Jotte

  • 27. Data: 2010-08-03 16:55:55
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomosci news:03082010.25709111@budzik61.poznan.pl Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:

> [...]
    > nie moze miec w roku wiecej nadgodzin niz 160?
    > Nawet jezeli pracodawca chce za nie uczciwie zaplacic, pracownik sie
    150 i tylko u jednego pracodawcy.
    Przepis ten wcale nie jest taki glupi jakby sie moglo wydawac komus
    powierzchownie postrzegajacemu.

    --
    Jotte

  • 28. Data: 2010-08-03 16:57:11
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail w...@g...pl.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > a ta wynajeta firma zamiata swoją nazwą czy czyms innym?

    pracownikami z własna DG ktorych limity nie obowiazuja.
    Albo lepiej - pracownikami na UZ :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

  • 30. Data: 2010-08-03 16:57:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@l...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Kto i jak wówczas jest w stanie stwierdzić, że nadgodziny zostały
    > przekroczone?

    godziny pracy sa przeciez ewidencjonowane.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.

  • 29. Data: 2010-08-03 16:57:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@l...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A kto i jak to sprawdzi, jesli wiedza na ten temat pozostanie tylko
    > miedzy stronami?
    > Wynagrodzenie nie musi byc przeciez z tytulu nadgodzin, tylko z tytulu
    > premii uznaniowej.

    firma chce działac zgodnie z prawem i nikt w obchodzenie prawa godził sie
    nie bedzie.
    Zreszta - nie o tym było pytanie.
    Zastanawia mnie sens takiego zapisu w prawie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.