  • 171. Data: 2010-08-04 18:03:55
    Temat: Re: Ilo?? nadgodzin
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i3c8d0$pnr$1@node1.news.atman.pl Icek <i...@d...pl>
    pisze:

    > eee, nie. To dzieki pracodawcom sa te wplywy i to dzieki pracodawcom
    > ludzie maja zatrudnienie i placa podatki. 80% najmniejszych daje 20%
    > wplywu i 20% najwiekszych daje 80% wplywu
    Bzdury. Sami najmniej zarabiający to podad 53% wpływów.
    Google się ci popsuło?

    > no masz zastrajkowal i zadysponowal ladowanie w niesprzyjajacych
    > warunkach.
    Bo to głu..., znaczy - niezbyt mądry facet był.
    Było zastrajkować i nie lecieć.
    Robił przecież przedtem różne wyskoki.

    Toś ty się dopiero teraz zorientował?

    --
    Jotte

  • 172. Data: 2010-08-04 18:19:45
    Temat: Re: Ilość nadgodzin
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    > ok, i uwazasz, ze prawo powinno byc dostosowane dokładnie do twojego
    > przypadku?
    > Czy moze jednak powinno dawac furtke w tym zakresie sprawiajacą, ze kto
    > chce - moze pracowac tyle ile chce?

    ale panie, co mi tu pan, ja na UPR glosuje ;)

    tylko polemizowalem z filozofia zyciowa Maddy

  • 173. Data: 2010-08-04 19:05:25
    Od: "Krzysztof" <k...@l...pl>

    "mvoicem" <m...@g...com> napisał

    > jest szansa że on się spęłni.

    Jeśli już, to ryzyko ;-)

    > Zazdroszczę ci pracy w idealnym środowisku, ale choćby z postów na grupę
    > wynika że współpraca między pracodawcami i pracownikami nie zawsze sie
    > układa idealnie. Zawsze jest pewien odsetek ludzi wrednych, zarówno
    > wśród pracowników jak i pracodawców.

    Oczywiście, dlatego nie wchodzi się w takie układy z kimś, do kogo nie ma
    się pełnego zaufania, kogo się nie zna na wylot, z kim nie zjadło się
    beczki soli.

    > Dodatkowo - punkt widzenia zależy od punktu siedzenia i znam kilka
    > przypadków kiedy pracodawca sądzi że płaci pracownikowi więcej niż on
    > jest wart, kiedy w tym samym czasie pracownik sądzi że pracuje więcej
    > niż by wynikało z jego płacy.

    I tak sobie milcząco tkwią w tym układzie?

    > Nawet najbardziej sumienny pracownik musi być czasem zwolniony kiedy
    > przychodzi kryzys i nie ma na jego wypłatę.

    Jeśli z powodu kryzysu zwalnia się najbardziej sumiennych pracowników to
    oznaka, że firma przestaje istnieć.
    A w takiej sytuacji raczej trudno o jakiekolwiek porachunki.

    Pozdrawiam
    K.

  • 174. Data: 2010-08-04 19:15:26
    Temat: Re: Ilosc nadgodzin
    Od: "Krzysztof" <k...@l...pl>

    wiadomości news:04082010.4461A80E@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > Dokładnie!
    > Prawda, ze fajne mamy to prawo pracy... takie pro pracownicze...

    Czyli jeśli ktoś spóźni się do pracy, to następnego dnia też_musi_ się
    spóźnić? ;-)

    Pozdrawiam
    K.

  • 175. Data: 2010-08-04 19:18:21
    Od: "Krzysztof" <k...@l...pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:i3b8eq$prn$1@news.onet.pl...

    > wszystko przez zapis:
    > Art. 128. § 3. punkt 1) przez dobę -- należy rozumieć 24 kolejne godziny,
    > poczynając od godziny, w której pracownik rozpoczyna pracę zgodnie z
    > obowiązującym go rozkładem czasu pracy,

    Ale w którym miejscu wynika z tego artykułu, że pracownikowi nie wolno
    przyjść następnego do pracy wcześniej, niż przyszedł danego dnia?
    Art. 129 mówi z kolei, że "§1. Czas pracy nie może przekraczać 8 godzin na
    dobę i przeciętnie 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy w
    przyjętym okresie rozliczeniowym nieprzekraczającym 4 miesięcy"
    Nie ma tu mowy o konkretnej godzinie rozpoczęcia pracy.

    Pozdr.
    K.

  • 176. Data: 2010-08-04 19:20:46
    Od: "Krzysztof" <k...@l...pl>

    wiadomości news:04082010.2DBB0379@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail k...@l...pl napisał(a) w poprzednim
    > odcinku co następuje:

    > a czego dokladnie nie rozumiesz?
    > Pokazuje ci, ze nazwanie nadgodzin UZ niczego nie daje, jezeli pracownik
    > bedzie chciał dokopac lub po prostu wyciagnac dodatkową kasę od
    > pracodawcy.

    Ale Ty jak większość innych osób zakładasz z góry, że pracownik zawiera
    jakąś tam pozakodeksową umowę z pracodawcą, żeby mu potem dokopać.
    Ja nie czynię takich założeń, bo chyba nie to jest tematem rozmowy, a
    raczej sytuacja, gdy pracownikowi również zależy na takim układzie z
    pracodawcą.

    Pozdrawiam
    K.

  • 177. Data: 2010-08-04 19:23:02
    Od: "Krzysztof" <k...@l...pl>

    Użytkownik "andreas" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Krzysztof" <k...@l...pl> napisał w wiadomości

    > A czytałeś ten artykuł?

    Wielokrotnie. A Ty czytałeś to, co ja napisałem?
    Bo chyba nie zrozumiałeś.

    Pozdrawiam
    K.

  • 178. Data: 2010-08-04 19:38:51
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (04.08.2010 18:39), Smok Eustachy wrote:
    > Dnia Tue, 03 Aug 2010 17:02:37 +0200, Krzysztof napisał(a):
    > /.../

    > A jak poleci jeden z drugim do sądu wskutek np. jakiegoś konfliktu na
    > innym tle?

    Cii, bo cię Krzysztof skarci że zakładasz najgorsze i trzeba się wieszać
    ;).

    p. m.

  • 179. Data: 2010-08-04 19:43:55
    Od: "Krzysztof" <k...@l...pl>

    > Cii, bo cię Krzysztof skarci że zakładasz najgorsze i trzeba się wieszać
    > ;).

    Ech pesymiści ;-))

    Pozdrawiam
    K.

  • 180. Data: 2010-08-04 19:57:09
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@w...spam.wypad.polska napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Niekoniecznie pisze się razem.
    > Aby pisać warto nauczyć się pisać.

    a w twoim zdaniu brakuje przecinka.
    Ale nic to, dyskusja z toba zeszła do takiego pozimu, ze to jest osdtatni
    post, na jaki ci w tym watku odpowiadam.

    > Nie rozumiesz czytanego tekstu. Nie podałem tego jako argumentu, tylko
    > jako ciekawostkę i nawet wyraźnie to zaznaczyłem.
    > Cóż - i tak nie wystarczyło...
    > Tu jest dopiero prawdziwa trudność w dyskusji.

    i to mowi ktos, kto sam sie przyznaje, ze ludzie w normalnej dyskusji go
    rozumieja (trudno to potwierdzic) a w usenecie go nie rozumieja (co
    widac...)

    papa

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."