  • 51. Data: 2015-05-15 10:52:00
    Temat: Re: Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-15 o 10:49, Brajniak pisze:
    > heheh znowu Cię zatkało hehehe dobra grupa PRAWO
    > buhahahahhahahahahahahhahahhahahahah :)))
    >
    > Poczytaj sobie :) -
    >
    > http://legalista.home.pl/blog/wordpress/?p=101
    >
    > Nie­wła­ści­wym jest, czę­sto sto­so­wane w prak­tyce podej­ście, że gdy
    > z oko­licz­no­ści nic innego nie wynika, to należy przyj­mo­wać, że
    > speł­nie­nie świad­cze­nia ozna­cza speł­nie­nie go w ter­mi­nie 14 dni
    > od wezwania.

    O boże, ale muł z ciebie. Najpierw twierdzisz, że niezwłocznie to 14
    dni, a na poparcie swojej tezy cytujesz, że przyjmowanie jako
    niezwłocznie 14 dni jest błędem.

    --
    Liwiusz

  • 52. Data: 2015-05-15 10:52:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-15 o 10:51, Brajniak pisze:
> [...]
    > z oko­licz­no­ści nic innego nie wynika, to należy przyj­mo­wać, że
    > speł­nie­nie świad­cze­nia ozna­cza speł­nie­nie go w ter­mi­nie 14 dni

    Sam jesteś idiotą, nie rozumiejącym zupełnie prostych zdań.
    Nie wiem, czy rozumiesz, jak bardzo powyższym się właśnie ośmieszyłeś.

    --
    Liwiusz

  • 53. Data: 2015-05-15 10:53:18
    Od: Brajniak <b...@o...pl>

    A tak w skrócie "BEZ ZBĘDNEJ ZWŁOKI"

  • 54. Data: 2015-05-15 10:54:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-15 o 10:53, Brajniak pisze:
    > A tak w skrócie "BEZ ZBĘDNEJ ZWŁOKI"

    Idiota.
    To właśnie niezwłocznie jest skrótem bez zbędnej zwłoki, a nie bez
    zbędne zwłoki jest skrótem niezwłocznie.

    No i co z tymi 14 dniami, pajacu?

    --
    Liwiusz

  • 55. Data: 2015-05-15 10:55:33
    Od: Brajniak <b...@o...pl>

    W dniu 2015-05-15 o 10:52, Liwiusz pisze:

    > O boże, ale muł z ciebie. Najpierw twierdzisz, że niezwłocznie to 14
    > dni, a na poparcie swojej tezy cytujesz, że przyjmowanie jako
    > niezwłocznie 14 dni jest błędem.

    Umiesz czytać ?:)

  • 56. Data: 2015-05-15 10:56:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-15 o 10:51, Brajniak pisze:
    > Masz jeszcze raz idioto :) dziewczynko hehe
    >

    > http://legalista.home.pl/blog/wordpress/?p=101

    Przygłup. Nawet nie wiedziałeś co oznacza słowo niezwłocznie, musiałeś
    je wpisać w google i podlinkować tutaj wynik z 3. pozycji.

    Z czym do ludzi, prymitywie?

    --
    Liwiusz

  • 57. Data: 2015-05-15 10:56:32
    Od: Brajniak <b...@o...pl>

    > Sam jesteś idiotą, nie rozumiejącym zupełnie prostych zdań.
    > Nie wiem, czy rozumiesz, jak bardzo powyższym się właśnie ośmieszyłeś.

    Raczej Ty się WIELKI BUHAHAHA ZNAWCO OŚMIESZYŁEŚ :))))))

    Napisałem że dla sądu niezwłocznie jest 14 dni i przedstawiłem gdzie o
    tym piszą - jak ktoś nie umie czytać - jego problem

  • 58. Data: 2015-05-15 10:57:47
    Od: Brajniak <b...@o...pl>

    W dniu 2015-05-15 o 10:54, Liwiusz pisze:

    > Idiota.
    > To właśnie niezwłocznie jest skrótem bez zbędnej zwłoki, a nie bez
    > zbędne zwłoki jest skrótem niezwłocznie.
    >
    > No i co z tymi 14 dniami, pajacu?

    heheh palancie przeczytaj jeszcze ten link który Ci wkleiłem :))

  • 59. Data: 2015-05-15 10:57:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-15 o 10:55, Brajniak pisze:

    > Umiesz czytać ?:)

    Umiem, za to ty nie.

    > to należy przyj­mo­wać, że
    > speł­nie­nie świad­cze­nia ozna­cza speł­nie­nie go w ter­mi­nie 14 dni
    > od wezwania.

    NIEWŁAŚCIWYM JEST, że gdy [...] to należy przyjmować [...].

    PRZYJMOWANIE jest NIEWŁAŚCIWE.

    Kretynie.

    > Pokaż że pisze ze przyjmowanie jako niezwłocznie 14 dni jest błędem
    > :)))))))

    Nie chce mi się rysować, a czytać nie umiesz.

    --
    Liwiusz

  • 60. Data: 2015-05-15 10:59:27
    Od: Brajniak <b...@o...pl>

    W dniu 2015-05-15 o 10:56, Liwiusz pisze:

    > Przygłup. Nawet nie wiedziałeś co oznacza słowo niezwłocznie, musiałeś
    > je wpisać w google i podlinkować tutaj wynik z 3. pozycji.
    >
    > Z czym do ludzi, prymitywie?

    śmieje się z Ciebie kobieto :))) znawca prawa buhahahahahha - wklejam
    idiocie linki a ten mi wmawia że jest inaczej buhahah

    idz pojezdzij na rolkach i sie przewietrz OKULARNIKU bez żony buhahahah