  • 41. Data: 2015-05-15 09:39:30
    Temat: Re: Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-15 o 09:37, Andrzej Lawa pisze:
> [...]
    a.pl...

    > Może od razu zgwałcenie, co?
    >
    > Sprzedający może być np. za granicą albo w jakimś szpitalu. Podstawowy
    > błąd to nieuzgodnienie terminu przed finalizacją umowy.

    Albo po prostu ma dość buca i mu chce wysłać za miesiąc - też żadne
    oszustwo, bo nic inaczej nie obiecywał.

    --
    Liwiusz

  • 42. Data: 2015-05-15 10:03:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.05.2015 08:05, Brajniak pisze:

    > Acha i Tomku M. na drugi raz zastanów się zanim coś głupiego napiszesz

    ...napisał kretyn, który najpierw zawiera umowę z nieustalonym terminem
    realizacji, a potem robi awanturę.

    Wg mnie gdyby sprawa oparła się o sąd - przegrałbyś, gdyż ustawa o
    ochronie praw konsumentów ma ZAOSTRZAĆ ochronę konsumenta czyli ustawowy
    termin 30 dni to ustawowe zaostrzenie terminów wykonania umowy.

    Sprzedający nie jest firmą, więc takie zaostrzenie go nie dotyczy a
    "bezzwłocznie" oznacza "bez zbędnej zwłoki". Jeśli sprzedający wystawił
    gitarę na sprzedaż a potem wyjechał sobie za granicę - to wysłanie
    towaru dopiero po powrocie nie będzie zbędną zwłoką tylko nieuniknioną
    zwłoką.

    Skoro nie uzgodniłeś terminu to znaczy że ci na szybkości nie zależało.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 43. Data: 2015-05-15 10:27:08
    Od: Brajniak <b...@o...pl>

    Zyczę wam z całego serca żebyscie trafili na jakiegos oszusta ktory wam
    nie wysle towaru i wtedy zrozumiecie. Bo jak widze jestescie po stronie
    oszustow a nie zwyklych ludzi
    Zegnam was oziemble pajace

  • 44. Data: 2015-05-15 10:29:00
    Od: Brajniak <b...@o...pl>

    Jeszcze wiele się musicie nauczyć

    Art. 455. Jeżeli termin spełnienia świadczenia nie jest oznaczony ani
    nie wynika z właściwości zobowiązania, świadczenie powinno być spełnione
    niezwłocznie po wezwaniu dłużnika do wykonania.

  • 45. Data: 2015-05-15 10:38:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-15 o 10:29, Brajniak pisze:
> [...]
    > nie wynika z właściwości zobowiązania, świadczenie powinno być spełnione
    > niezwłocznie po wezwaniu dłużnika do wykonania.

    Jeszcze się doucz znaczenia słowa "niezwłocznie". To nie znaczy
    "natychmiast".

    --
    Liwiusz

  • 46. Data: 2015-05-15 10:44:40
    Od: Brajniak <b...@o...pl>

    W dniu 2015-05-15 o 10:38, Liwiusz pisze:

    > Jeszcze się doucz znaczenia słowa "niezwłocznie". To nie znaczy
    > "natychmiast".

    tak "niezwłocznie" dla sądu jest max 14 dni ( dla mnie max 7 ), ale nie 30

  • 47. Data: 2015-05-15 10:46:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-15 o 10:44, Brajniak pisze:

    > tak "niezwłocznie" dla sądu jest max 14 dni ( dla mnie max 7 ), ale nie 30

    Się na prawie znasz tak samo gównianie jak na zakupach przez net.

    --
    Liwiusz

  • 48. Data: 2015-05-15 10:47:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > tak "niezwłocznie" dla sądu jest max 14 dni ( dla mnie max 7 ), ale nie 30

    Jakbyś się topił na basenie, to ratownik na pewno by cię ratował
    "niezwłocznie" czyli wg ciebie - 7 dni lol ;)
    Ale to nawet dobrze.

    --
    Liwiusz

  • 49. Data: 2015-05-15 10:49:34
    Od: Brajniak <b...@o...pl>

    heheh znowu Cię zatkało hehehe dobra grupa PRAWO
    buhahahahhahahahahahahhahahhahahahah :)))

    Poczytaj sobie :) -

    http://legalista.home.pl/blog/wordpress/?p=101

    Nie­wła­ści­wym jest, czę­sto sto­so­wane w prak­tyce podej­ście, że gdy
    z oko­licz­no­ści nic innego nie wynika, to należy przyj­mo­wać, że
    speł­nie­nie świad­cze­nia ozna­cza speł­nie­nie go w ter­mi­nie 14 dni
    od wezwania.