  • 31. Data: 2015-05-13 15:38:39
    Temat: Re: Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )
    Od: Brajniak <b...@o...pl>

    nie macie racji

    http://allegro.pl/show_item.php?item=5300063031

  • 32. Data: 2015-05-13 16:23:40
    Od: "Agnieszka" <a...@z...pl>

    news:mivf56$59o$1@node1.news.atman.pl...

    > Piszę - ja piszę.
    >
    > Pisze - on pisze.
    >
    > Jak się czepiasz, to już rób to z sensem ;)

    > Podejrzana sprawa, zdaje się, że nie da się wystawić na allegro aukcji
    > zupełnie bez określenia zasad wysyłki. Tu problem jest chyba z
    > czytaniem/obsługą allegro przez kupującego.

    Tak zupełnie to nie. Trzeba podać przynajmniej jeden sposób dostarczenia
    towaru (na przykład tylko "odbiór osobisty"), nie ma obowiązku podawania ile
    czasu klient będzie czekał na towar - to w przypadku kont prywatnych. Jak
    się kupuje od firm, to faktycznie chyba zawsze taka informacja jest, więc
    być może jest taki wymóg dla kont firmowych. Może to ma związek z jakiś czas
    temu zaostrzoną ustawą o prawach konsumenta. Tylko, że aukcje osób
    prywatnych pod nią nie podpadają.

    Agnieszka

  • 33. Data: 2015-05-14 16:35:01
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Wed, 13 May 2015 11:43:53 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Zawsze jest. A przynajmniej ja jeszcze nigdy nie widziałem
    > nieokreślonego terminu.
    Patrzę na tę aukcje i też nie widzę.
    Ale może coś niedowidzę.
    Przecież padło autorytatywne stwierdzenie, że 'zawsze'.
    Tu też musi zatem być.
    Wskaże mi ktoś gdzie to napisano?

    --
    pozdro
    poreba

  • 34. Data: 2015-05-15 06:58:40
    Od: Brajniak <b...@o...pl>

    W dniu 2015-05-14 o 16:35, poreba pisze:

    > Patrzę na tę aukcje i też nie widzę.
    > Ale może coś niedowidzę.
    > Przecież padło autorytatywne stwierdzenie, że 'zawsze'.
    > Tu też musi zatem być.
    > Wskaże mi ktoś gdzie to napisano?

    Nikt Ci teraz nie odpiszę :) Myśleli że zaświecą ale im się nie udało hehe
    Grupa - PORAŻKA

  • 35. Data: 2015-05-15 07:11:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-15 o 06:58, Brajniak pisze:

    > Nikt Ci teraz nie odpiszę :) Myśleli że zaświecą ale im się nie udało hehe
    > Grupa - PORAŻKA

    Ale z ciebie buc. Nic dziwnego, że cię każdy zlewa, dziecko.

    --
    Liwiusz

  • 36. Data: 2015-05-15 07:45:19
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 14.05.2015 o 16:35, poreba pisze:
    > Patrzę na tę aukcje i też nie widzę.

    Na którą?

  • 37. Data: 2015-05-15 08:00:54
    Od: Brajniak <b...@o...pl>

    W dniu 2015-05-15 o 07:11, Liwiusz pisze:

    > Ale z ciebie buc. Nic dziwnego, że cię każdy zlewa, dziecko.

    Nie masz co odpisać heheh :)
    No pokaż że ZAWSZE JEST PODANY TERMIN WYSYŁKI
    A buc to jest z Ciebie palancie:)

  • 38. Data: 2015-05-15 08:05:29
    Od: Brajniak <b...@o...pl>

    > Ale z ciebie buc. Nic dziwnego, że cię każdy zlewa, dziecko.

    Acha i Tomku M. na drugi raz zastanów się zanim coś głupiego napiszesz

  • 39. Data: 2015-05-15 09:20:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.05.2015 16:35, poreba pisze:

    > Patrzę na tę aukcje i też nie widzę.
    > Ale może coś niedowidzę.
    > Przecież padło autorytatywne stwierdzenie, że 'zawsze'.
    > Tu też musi zatem być.
    > Wskaże mi ktoś gdzie to napisano?

    Widzę, że dla ciebie czytanie jest tak trudne, że wysiadasz po pierwszym
    zdaniu...

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 40. Data: 2015-05-15 09:37:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.05.2015 19:31, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Brajniak" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Ile czasu czekasz? Sprzedawca odpisuje na e-maile?
    > Jak tak to jak zbywa?
    > Przejdź się na komisariat i zgłoś oszustwo.

    Może od razu zgwałcenie, co?

    Sprzedający może być np. za granicą albo w jakimś szpitalu. Podstawowy
    błąd to nieuzgodnienie terminu przed finalizacją umowy.