  • 1. Data: 2019-07-30 19:14:08
    Temat: Ile sie placi za zmiane zeznan?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ayia Napa: Twelve in court after 'British woman raped':
    www.bbc.com/news/uk-49029865

    British woman arrested over 'false rape claim' in Ayia Napa:
    www.bbc.com/news/uk-49142550

    Ayia Napa: British woman held over 'false rape claims' against Israeli teens:
    www.bbc.com/news/uk-49165106

  • 2. Data: 2019-07-30 19:38:59
    Temat: Re: Ile sie placi za zmiane zeznan?
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 30.07.2019 o 19:14, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > www.bbc.com/news/uk-49142550
    >
    > Ayia Napa: British woman held over 'false rape claims' against Israeli

    ale ale z ostatniego linku wynika, że Izraelczycy oficjalnie będą się
    domagać odszkodowania w przypadku skazania zgwałconej nastolatki z UK :

    "The teenagers were released after the woman allegedly changed her
    statement and have all now returned to Israel.

    They say they now plan to sue the woman for damages over the alleged
    false rape claims."

    --
    I love love

  • 3. Data: 2019-07-31 00:49:58
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-07-30, ąćęłńóśźż <...@...pl> wrote:
> [...]
    > www.bbc.com/news/uk-49142550
    >
    > Ayia Napa: British woman held over 'false rape claims' against Israeli teens:

    Zagrozenie karą do roku więzienia, za coś co kilku osobom mogło zniszczyć
    życie. To jest dopiero kpina.

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2019-07-31 11:28:46
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ja myślę, że międzynarodowa finansjera rzuciła groszem gojom, żeby to nie żydowskie
    nastolatki (spytać, czy nie ksiądz, to byłoby co
    innego, "katoliccy klerycy gwałcą Angielkę" to byłby dopiero ładny tytuł) mieć na
    świeczniku.

    -----

  • 5. Data: 2019-08-01 14:10:18
    Od: n...@o...pl

    w <5d415f4f$0$17359$65785112@news.neostrada.pl>, ąćęłńóśźż <...@...pl>
    napisał(-a):

> [...]
    nastolatki (spytać, czy nie ksiądz, to byłoby co
    > innego, "katoliccy klerycy gwałcą Angielkę" to byłby dopiero ładny tytuł) mieć na

    Ja myślę że powinieneś się przeleczyć.

  • 6. Data: 2019-08-01 14:18:43
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Leczenie w latach 1944-1956 nie pomogło wielu, choć po 1968 lekka ulga.

    -----

  • 7. Data: 2019-08-01 16:26:25
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 01.08.2019 o 14:18, ąćęłńóśźż pisze:
    > Leczenie w latach 1944-1956 nie pomogło wielu, choć po 1968 lekka ulga.

    ano, wtedy wielu ubeckich oprawców dało dyla z pryla:)

    --
    I love love