  • 1. Data: 2006-09-17 03:14:24
    Temat: Ile mam czekać na NIP (są przepisy to regulujące??
    Od: Marcin Hałat<h...@k...pl>

    Witam!!

    Czekam już 16 dzień(!) na nadanie NIP (NIP-4), a do tej pory nie otrzymałem go
    pocztą..
    Wniosek został złożony osobiście.

    W ustawie o NIP nie doczytałem ile mam czekać, jest tam tylko napisane, że w
    drodze decyzji administracyjnej nadaje się NIP.

    Proszę o informacje, jeśli ktoś z Państwa się orientuje...
    Pozdrawiam,
    Marcin

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-09-17 09:53:41
    Temat: Re: Ile mam czekać na NIP (są przepisy to regulujące??
    Od: Bungo <b...@g...pl>

    Marcin Hałat napisał(a):
    > Witam!!
    >
    > Czekam już 16 dzień(!) na nadanie NIP (NIP-4), a do tej pory nie otrzymałem go

    czeka sie niekiedy do miesiaca...

    pozdrawiam:-)

    ==> Bungo:-)