  • 1. Data: 2004-11-14 11:03:12
    Temat: Ile jest dni roboczych w tygodniu?
    Od: "Doker" <d...@w...pl>

    No własnie. Ile jest tych dni roboczych w tygodniu? 6 - z sobotą, czy tylko
    5 - bez niej?
    I czy to zawsze jest jednoznaczne? Tzn, czy dla sklepowej, która pracuje w
    sklepie nie jest np. 6 a dla serwisantów, którzy trzymają moją nagrywarkę
    DVD tylko 5?

    Serdecznie pozdrawiam,
    Doker

  • 2. Data: 2004-11-30 21:06:14
    Temat: Re: Ile jest dni roboczych w tygodniu?
    Od: "sandra" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Doker" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    > No własnie. Ile jest tych dni roboczych w tygodniu? 6 - z sobotą, czy
    tylko
    > 5 - bez niej?

    wprowadzono 3 normy czasu pracy: podstawowa, podwyzszona i skrocona

    przy podstawowej wynosi to 5 dni itd.

    > I czy to zawsze jest jednoznaczne? Tzn, czy dla sklepowej, która pracuje w
    > sklepie nie jest np. 6 a dla serwisantów, którzy trzymają moją nagrywarkę
    > DVD tylko 5?

    tak wiec nie nalezy sugerowac sie tylko czasem pracy ale rowniez jego
    nieregularnym rozlozeniem w ciagu doby

    Sandra

  • 3. Data: 2004-11-30 21:09:44
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    sandra wrote:

> [...]
    >
    > przy podstawowej wynosi to 5 dni itd.

    > tak wiec nie nalezy sugerowac sie tylko czasem pracy ale rowniez jego

    chyba nie o to chodziło w pytaniu... :)

    KG

  • 4. Data: 2004-11-30 21:11:42
    Od: "sandra" <s...@w...pl>

    > chyba nie o to chodziło w pytaniu... :)

    wiem , że nie o to :) a o co?:) o ten sprzet?

    Sandra

  • 5. Data: 2004-11-30 21:15:20
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    sandra wrote:
    > wiem , że nie o to :) a o co?:) o ten sprzet?

    pewnie tak, to jakoś dawno było

    KG