  • 31. Data: 2011-07-10 12:08:51
    Temat: Re: Ile groszy ma złotówka?
    Od: goten <g...@e...con>

    > może mamy szczęście do normalnych przetaregów :)

    Ale na czym to szczęście polega w SWIZ nie ma żądania podawania cen z
    dokładnością do dwóch miejsc po przecinku czy jak?

  • 32. Data: 2011-07-10 20:10:26
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    > to trzeba sobei odpuścić albo zadać pytanie przed przetargiem.

    ze złożeniem zapytania - zgoda. można zamawiających zasypywać takimi
    zaoytaniami, może do kogoś dotrze.
    z odpuszczaniem nie zgadzam się

  • 33. Data: 2011-07-11 06:05:46
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Marek Dyjor wrote:

    > po pierwsze to za 1.55 gr nie da sie wywwiercić żadnego otworu :)
    > wiec przykład jest durny.

    Ok, więc niech to będzie cena za plastikową zaślepkę na łebek wkrętu.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 34. Data: 2011-07-11 13:17:08
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    witek wrote:

    > to sie woczas do przetargu z idiota nie staje.

    Bez sensu.
    Skoro idiota - to można na nim dobrze zarobić ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 35. Data: 2017-12-14 18:13:16
    Temat: Ile groszy ma złotówka?
    Od: a...@g...com

    Ile ma zlotuwka groszy jestem 3 klasistemi

  • 36. Data: 2017-12-15 10:59:37
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 14 Dec 2017 09:13:16 -0800 (PST), a...@g...com
    napisał(a):

    > Ile ma zlotuwka groszy jestem 3 klasistemi

    Powinni wiedzieć na pl.biznes.banki.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

  • 37. Data: 2017-12-15 13:02:47
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Musiałeś?? Świerzbiało???

    -----

  • 38. Data: 2017-12-15 14:48:04
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 15 Dec 2017 13:02:47 +0100, ń napisał(a):

    > Musiałeś?? Świerzbiało???

    Zawsze staram się pomagać bliźnim, jeśli tylko mogę.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl