  • 1. Data: 2009-06-13 23:54:21
    Temat: Ignorantia iuris nocet. Ale czy Ignorantia linguae nocet?
    Od: Gosia <p...@g...com>

    Witam,

    Zapraszam koleżanki i kolegów na darmowy (zero reklam, zero spamu)
    newslettorowy kurs e-mailowy "English & latin for professional
    lawyers"
    na http://www.SekretyPrawa.pl.
    Czynne 24/7 (twenty four seven :) ).
    Szczerze polecam..!

    Odpowiedź na pytanie w temacie, też jest..

    Pozdrawiam serdecznie,

    Gosia.
    www.SekretyPrawa.pl

  • 2. Data: 2009-06-14 00:00:54
    Od: Gosia <p...@g...com>

    Witam,
    Oczywiście zapomniała dodać, że:
    - zupełnie DARMOWY !!!
    - w prezencie, po zapisaniu się, dwa kawałki bluesa od Wiktora,
    naszego kolegi.. przedpremierow - nigdzie tego nie znajdziecie
    A Wiktor mówi o sobie, że jest półRabinem gitary. Tylko nie wiem sama,
    co to znaczy.. Muszę się go spytać.
    Gosia.www.SekretyPrawa.pl

  • 3. Data: 2009-06-14 01:43:22
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Gosia" <p...@g...com> wrote in message
    i.googlegroups.com...
    >Zapraszam koleżanki i kolegów na darmowy (zero reklam, zero spamu)

    super, bo ja sie juz balem ze to spam, ale na szczescie nie!
    uffff, co za ulga...

  • 4. Data: 2009-06-14 05:13:44
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    7...@a...googlegroups.com
    *Gosia* napisał(-a):

    > A Wiktor mówi o sobie, że jest półRabinem gitary. Tylko nie wiem sama,
    > co to znaczy..

    Że obrzezany w połowie :P

    --
    Big Jack