  • 1. Data: 2012-05-09 21:02:28
    Temat: Identyczne imiona dzieci
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    tak mnie właśnie zastanowiło, czy jest coś, co zabrania nadawać
    wszystkim dzieciom te same imiona. Np. pierwsza córka: Ewa Eleonora
    Kowalska. Druga córka: Ewa Eleonora Kowalska itd. A jeśli nie, to czy
    np. pierwsza córka: Ewa Eleonora Kowalska, druga pierwsza córka: Ewa
    Gryzelda Kowalska itp.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 2. Data: 2012-05-09 21:08:03
    Temat: Re: Identyczne imiona dzieci
    Od: spp <s...@g...pl>

> [...]
    > Kowalska. Druga córka: Ewa Eleonora Kowalska itd. A jeśli nie, to czy
    > np. pierwsza córka: Ewa Eleonora Kowalska, druga pierwsza córka: Ewa

    Nic, poza rozsądkiem.

    Przy okazji - znam rodzinę gdzie wszyscy potomkowie jako pierwsze imię
    noszą 'Jan" - wyróżnikiem jest drugie. :)

    --
    spp

  • 3. Data: 2012-05-09 21:32:23
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 09.05.2012 21:08, spp pisze:

    > Nic, poza rozsądkiem.

    Rozsądek nakazuje nadać te same :D Niestety wpadłem na to poniewczasie :(

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 4. Data: 2012-05-09 21:37:27
    Od: spp <s...@g...pl>

    > Rozsądek nakazuje nadać te same :D Niestety wpadłem na to poniewczasie :(

    No więc potrzebna będzie dyskusja jak rozumiemy rozsądek... ;)

    --
    spp

  • 5. Data: 2012-05-09 21:55:53
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    spp wrote:

    > No więc potrzebna będzie dyskusja jak rozumiemy rozsądek... ;)

    on byl zawsze normalny inaczej.

  • 6. Data: 2012-05-09 22:41:08
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 9 May 2012, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

> [...]
    [...]
    > Rozsądek nakazuje nadać te same :D Niestety wpadłem na to poniewczasie :(

    A możesz wskazac na przykładzie, z czego wynika taka ocena rozsadku?
    Przyjmijmy na wstępie, że przypadek przekazania w spadku (owym dzieciom)
    wyłacznie długów pomijamy jako oczywisty: wierzyciele maja zapewnione
    w miejsce w szpitalu psychiatrycznym itede.

    Poproszę o listę pozostałych zalet ;>

    pzdr, Gotfryd

  • 7. Data: 2012-05-09 22:49:59
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2012-05-09 21:08, spp pisze:

    > Przy okazji - znam rodzinę gdzie wszyscy potomkowie jako pierwsze imię
    > noszą 'Jan" - wyróżnikiem jest drugie. :)

    Czy inicjały to JS?

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 8. Data: 2012-05-09 23:32:02
    Od: Szymon von Ulezalka <a...@i...pl>

    no, to jest swietny pomysl
    wystarczy zawolac "Ewa, kolacja" i wszystkie zbiegaja.
    a jak chce sie zawolac ktoras konkretna, to sie wola po nazwisku
    :E

    szymon

  • 9. Data: 2012-05-10 00:11:16
    Od: smiechu <s...@i...pl>

    > Witam,

    Do jednej wioski przyjechała telewizja, żeby zrobić wywiad z kobietą,
    która każdemu z dwunastu synów dała na imię Jan.
    Reporter pyta: Z jakiego powodu wszyscy chłopcy noszą to samo imię?
    Kobieta: A wiecie Panie to tak żeby było wygodnie.
    R:???
    K: No jak kce ich wszystkie zawołać to krzyce: Janek!!!! - i wszyscy
    przybiegajo.
    R: No a jeśli Pani chce zawołać tylko jednego:
    K: Elementarne łotsonie- wtedy wołam po nazwisku

    sory za suchara
    pozdr
    smiechu

  • 10. Data: 2012-05-10 06:17:29
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2012-05-10 00:11, smiechu pisze:

> [...]
    > przybiegajo.
    > R: No a jeśli Pani chce zawołać tylko jednego:
    > K: Elementarne łotsonie- wtedy wołam po nazwisku

    Ale właściwie przypomniany ...:)
    Przy okazji może tłumaczyć dlaczego Przemkowi wydaje się to być
    rozsądne... ;)

    --
    spp