  • 21. Data: 2005-04-13 21:10:32
    Temat: Re: Idea a zrywanie umowy...
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    kam napisał(a):

    > o czym? o tym, że wzbogacenie to uniknięcie wydatku?
    > myślę że każdy podręcznik
    > orzeczenia pewnie też by się znalazły

    Dobra, poteoretyzujmy ;-)

    1. Ktoś na siłę codziennie przywozi mi mleko pod drzwi. Mogę go nie
    odbierać, niech sobie zabierze.

    2. Ktoś przysłał mi przelew na znaczną kwotę, tak że ją zauważyłem. Może
    domagać sie jego zwrotu

    3. Ktoś kiedyś podłączył w moim mieszkaniu gniazdku TVK, nadal
    działające. Jakiego zwrotu może zażądać?

    Zaznaczam, że TVK i telefonia regulowane są przez te same przepisy.

    M.