  • 31. Data: 2008-10-07 14:54:11
    Temat: Re: INTERCYZA NA ALIMENTY
    Od: armar <a...@p...fm>

    Yyy pisze:

    > widzisz to nie o Niej (nie o tej "mojej") to pisze...
    > nie przeszlo by mi to przez... klawiature!

    Mimo wszystko lepiej nie pokazuj jej tej dyskusji. ;)

    > to moj znajomy zostal tak wydymany przez swoja zone...
    > [...]

    Wiedziałem, że jednak masz jakieś doświadczenie w tym temacie
    (np. cytowałeś moją ex: "dawaj kasę i spierdalaj"). :)
    Z tym, że "dymanie" przez żonę niekoniecznie było
    tylko i wyłącznie efektem jej kaprysu.
    W moim związku najwięcej do powiedzenia miała teściowa:
    http://tnij.org/ex-tesciowa , więc nie mogę winy
    za wydymanie mnie przypisać w całości tylko małżonce.

    > takie na mnie to wrazenie wywarlo, ze chcialbym sie
    > przed czyms takim sam zabezpieczyc...

    Przecież Twoja dziewczyna to nie jakaś tam "idiotka",
    która by się mogła "znudzić", lub "zakochać" w kimś innym...
    Z jakiego więc powodu akurat Ty się przejmujesz zabezpieczeniem?
    :>

    --
    Pozdrawia Marek

  • 32. Data: 2008-10-07 18:33:13
    Od: Yyy <y...@m...o2.pl>

    armar <a...@p...fm> wrote in

    > Przeciez Twoja dziewczyna to nie jakas tam "idiotka",
    > która by się mogla "znudzic", lub "zakochac" w kims innym...
    > Z jakiego więc powodu akurat Ty się przejmujesz zabezpieczeniem?

    bo z autopsji wiem, ze ludziom czasem z jakiegos powodu sie nagle rzuca na
    mozg

    zreszta dajmy spokoj takim psychonalizom - przeciez to grupa prawnicza

    --
    Y?