eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoING Bank - najgorszy bank; zdecydowanie odradzam
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 36

  • 21. Data: 2008-04-05 16:15:36
    Temat: Re: ING Bank - najgorszy bank; zdecydowanie odradzam
    Od: "MałGosia" <g...@o...pl>

    Andrzej Kłos napisał
    > i tu się mylisz, przy wysyłaniu "wzorcowych" żądał potwierdzenia SMS
    > (oprócz hasła do klucza) a przy dowolnych prosił tylko o hasło do
    > klucza. A więc nie jest to takie proste, bo różniły w sposób
    > znaczący kwotą. Ale tego nie odgadniesz.

    Dzwonilam dzis w sprawie autoryzacji przelewow na infolinie i
    dowiedzialam sie, ze to, czy system zazada potwierdzenia transakcji
    nie zalezy wylacznie od tego, czy przelew jest wzorcowy czy nie ale
    rowniez od kwoty przelewu oraz IP komputera. A co do hasla do klucza
    to kobieta powiedziala mi, ze w zasadzie juz nigdy nie bedzie mi
    potrzebny.

    pozdrawiam
    Gosia



  • 22. Data: 2008-04-05 16:36:34
    Temat: Re: ING Bank - najgorszy bank; zdecydowanie odradzam
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Mithos napisał(a):

    >> Czyli na ryzyko Banku. W czym więc problem?

    > W tym, ze jak ktos zniknie posiadaczowi rachunku w ING pieniadze z
    > konta, to ich odzyskanie moze byc trudne i zajac bardzo duzo czasu (albo
    > moze sie i nie udac).

    Moim zdaniem jest dokładnie odwrotnie. Z praktyki wynika, ze w takich
    przypadkach banki zwracaja pieniadze nawet wtedy kiedy
    pieniadze ewidentnie zniknely z glupoty usera. W przypadku, o którym
    w tym watku mowa - to bank uznaje ze transakcja jest "niskiego ryzyka".
    Czyli na swoje ryzyko bo uzytkownik takich transakcji nie autoryzuje.

    j.


  • 23. Data: 2008-04-05 18:23:09
    Temat: Re: ING Bank - najgorszy bank; zdecydowanie odradzam
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    januszek pisze:
    > Moim zdaniem jest dokładnie odwrotnie. Z praktyki wynika, ze w takich
    > przypadkach banki zwracaja pieniadze nawet wtedy kiedy
    > pieniadze ewidentnie zniknely z glupoty usera. W przypadku, o którym
    > w tym watku mowa - to bank uznaje ze transakcja jest "niskiego ryzyka".
    > Czyli na swoje ryzyko bo uzytkownik takich transakcji nie autoryzuje.

    Oczywiscie jestes pewien, ze w bank zawsze pieniadze zwroci ?

    Rownie dobrze moze jednak nie oddac i wtedy niestety klient konczy z
    reka w nocniku. A opieranie sie na wzajemnym zaufaniu i dobrej woli
    banku, przy jakims strasznie dziwnym systemie autoryzacji, w przypadku
    wlasnych pieniedzy to jest dopiero glupota.


    --
    Mithos


  • 24. Data: 2008-04-06 11:35:51
    Temat: mozesz 'szanowny' kliencie pocalowac ING w ....
    Od: " nie ma jak regulamin..." <i...@g...pl>

    Cytuje:
    "W odpowiedzi na Pana maila uprzejmie informuję, iż zgodnie
    z regulaminem Bank zastrzega sobie prawo odmowy wykonania lub
    wprowadzenia dodatkowych ograniczeń i zabezpieczeń w stosunku
    do dyspozycji składanych poprzez systemy bankowości elektr. "

    Bank ING BankOnLine HaloŚląski


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 25. Data: 2008-04-06 11:40:16
    Temat: Re: mozesz 'szanowny' kliencie pocalowac ING w ....
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 06 kwiecień 2008 13:35
    (autor nie ma jak regulamin...
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <ftacin$9pg$1@inews.gazeta.pl>):

    > Cytuje:
    > "W odpowiedzi na Pana maila uprzejmie informuję, iż zgodnie

    Może skończ już śmiecić lamerze.....
    --
    Tristan
    Jeśli chcesz się dowiedzieć jak nieskutecznie a złośliwie spamować,
    napisz tu: i...@k...com.pl k...@g...com
    f...@e...pl b...@v...interia.pl


  • 26. Data: 2008-04-06 13:10:31
    Temat: Re: ING Bank - najgorszy bank; zdecydowanie odradzam
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Mithos napisał(a):

    > Oczywiscie jestes pewien, ze w bank zawsze pieniadze zwroci ?

    Od lata widzę tego typu opinie na usenecie i zawsze proszę o jeden
    choć przykład na to, że komuś nie zwrócono. I nic ;) Za to w drugą
    stronę jest tego trochę, ot najnowszy: http://tinyurl.com/4bplw3

    > Rownie dobrze moze jednak nie oddac i wtedy niestety klient konczy z
    > reka w nocniku. A opieranie sie na wzajemnym zaufaniu i dobrej woli
    > banku, przy jakims strasznie dziwnym systemie autoryzacji, w przypadku
    > wlasnych pieniedzy to jest dopiero glupota.

    Przy takiej logice głupotą jest korzystać z usług bankowych.

    j.


  • 27. Data: 2008-04-07 07:06:26
    Temat: Re: mozesz 'szanowny' kliencie pocalowac ING w ....
    Od: "ingklient" <i...@g...SKASUJ-TO.pl>

    "Przygadał kocioł garnkowi":
    > Może skończ już śmiecić lamerze.....

    Bank ING nigdy nie oswiadczyl wprost, ze aktualnie stosowane metody
    autoryzacji sa NIEDOSTATECZNE i SLABE. Oficjalnie wszystko jest/bylo
    super i cacy. Nie mam wiec jakichkolwiek powodow aby dobrowolnie
    zmieniac metode autoryzacji na mniej wygodna dla mnie. Mnie nigdy
    dotychczas stosowana metoda autoryzacji nie ZAWIODLA... wiec po co
    zmieniac???

    Bank ING BankOnLine HaloŚląski


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 28. Data: 2008-04-07 12:19:43
    Temat: ING aroganicja i buta....
    Od: " ingklient" <i...@W...gazeta.pl>

    Bank ING nigdy nie oswiadczyl wprost, ze aktualnie stosowane metody
    autoryzacji sa NIEDOSTATECZNE i SLABE. Oficjalnie wszystko jest/bylo
    super i cacy. Nie mam wiec jakichkolwiek powodow aby dobrowolnie
    zmieniac metode autoryzacji na mniej wygodna dla mnie. Mnie nigdy
    dotychczas stosowana metoda autoryzacji nie ZAWIODLA... wiec po co
    zmieniac???

    Bank ING BankOnLine HaloŚląski


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 29. Data: 2008-04-07 15:42:18
    Temat: Re: ING aroganicja i buta....
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl>

    ingklient <i...@w...gazeta.pl> napisal:
    > Bank ING nigdy nie oswiadczyl wprost, ze aktualnie stosowane metody
    > autoryzacji sa NIEDOSTATECZNE i SLABE. Oficjalnie wszystko jest/bylo
    > super i cacy. Nie mam wiec jakichkolwiek powodow aby dobrowolnie
    > zmieniac metode autoryzacji na mniej wygodna dla mnie. Mnie nigdy
    > dotychczas stosowana metoda autoryzacji nie ZAWIODLA... wiec po co
    > zmieniac???
    > Bank ING BankOnLine HaloŚląski

    Ty jestes niezadowolonym klientem? Bo ja watpie. Twoje zachowanie
    zaczyna mi do zludzenia przypominac klasyke czarnego PR. Twoje posty
    nic nie wnosza poza ustawicznym zawodzeniem jaki to ING jest zly,
    paskudny, wredny. Skonkretyzuj sie wreszcie, albo skoncz z tym
    lamentowaniem.
    --
    Jacek


  • 30. Data: 2008-04-07 21:56:00
    Temat: ING najgorszy bank
    Od: "jeszcze ingklient" <i...@g...pl>

    Do wyboru ING daje: albo badz taki jak my chcemy... albo spadaj. Sam bylem
    dzis w 'okienku' sprawdzic. Nic sie nie zmienilo.

    ING powinin liczyc sie z konsekwecjami jakie niesie dla niego taka a nie inna
    polityka wobec wlasnych klientow.



    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

strony : 1 . 2 . [ 3 ] . 4


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1