  • 21. Data: 2012-07-20 06:22:12
    Temat: Re: IMGW - płatność SMS za usługę czasem darmową, czasem płatną
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

    W dniu 2012-07-19 22:23, PiotrD pisze:

    > Wtedy w szybkim czasie zostanie wykupiona przez jakiś ROSHYDROMET i w
    > razie konfliktu zbrojnego, prognozy będą nam pisać Rosjanie ;)

    W razie konfliktu, to podobno jesteśmy w NATO, coś-tak słyszałem... ;)
    A nie boicie się, że jak cybertalibowie wyłączą GPS, to nasza armia
    sobie palcem do d. nie trafi?

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.

  • 22. Data: 2012-07-20 07:04:59
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-07-20 06:22, SQLwiel wrote:

    > W razie konfliktu, to podobno jesteśmy w NATO, coś-tak słyszałem... ;)
    > A nie boicie się, że jak cybertalibowie wyłączą GPS, to nasza armia
    > sobie palcem do d. nie trafi?

    Nie.

    Shrek.

  • 23. Data: 2012-07-20 10:19:04
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    > Trochę się zapędziłeś. Korwinista?

    No fakt, trochę się zapędził. Dlaczego drogi miałyby musieć być państwowe?
    Zwłaszcza krajowe, na których najłatwiej wprowadzić odpłatność.

    --
    SW3
    ----

  • 24. Data: 2012-07-20 11:43:43
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Shrek" <u...@d...invalid>

    > Trochę się zapędziłeś.

    W jaki niby sposób ? Tego co wymienił nie da się zrobić bez państwa. O
    wszystko inne lepiej zadbają obywatele indywidualnie lub w mniejszych niż
    państwo grupach. Angażując do tego całe państwo obciążasz niewinnych ludzi
    podatkami na te zbędne cele. Mowa o tym, że podatek może być 1% a nie 50 czy
    nie wiem ile tam wychodzi obecnie.

    > Korwinista?

    Lewak ? :-)

  • 25. Data: 2012-07-20 11:49:26
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "SW3" <s...@p...fm>

    > Trochę się zapędziłeś. Korwinista?

    No fakt, trochę się zapędził. Dlaczego drogi miałyby musieć być państwowe?
    Zwłaszcza krajowe, na których najłatwiej wprowadzić odpłatność.
    --

    Odpłatności za drogi pokazują dokładnie jak nieudolne jest państwo. Dziw
    bierze, że ludzie chcą je jeszcze anażować do rzeczy, które mogą osiągnąć

  • 26. Data: 2012-07-20 12:37:15
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    SQLwiel wrote:

    > Poniekąd tak. Poniekąd wszystkie instytucje budżetowe powinny
    > udostępniać swoje produkty nieodpłatnie.
    > Ale z drugiej strony - ta odpłatność pozwala na łagodniejsze ssanie z
    > budżetu (przy tym samym wydalaniu). A wszak naturalne jest, że każdy
    > płaci za to, co bierze, czego chce.
    > Więc właściwszym kierunkiem byłoby: Niech IMGW i wszystkie instytucje
    > budżetowe żyją *WYŁĄCZNIE* z tego, co im dobrowolnie zapłacą ci,
    > którzy chcą z ich wydzielin korzystać.

    w USA jest zasada że jeśli coś powstaje z funduszy państwowych jest dostępne
    dla obywateli bezpłatnie, bo obywatele już zapłacili za to podatkami. U nas
    jest chory system gdzie bulimy kasę równym agencjom i instytucjom państwowym
    które potem pobierają od nas opłaty za korzystanie z tego co wyprodukowały.

  • 27. Data: 2012-07-20 21:06:21
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-07-20 11:43, John Kołalsky wrote:

    > W jaki niby sposób ? Tego co wymienił nie da się zrobić bez państwa. O
    > wszystko inne lepiej zadbają obywatele indywidualnie lub w mniejszych
    > niż państwo grupach.

    No spoko. Prywatne więzienia, prywatne straże pożarne, prywatne sztaby
    antykryzysowe, prywatne (najlepiej w rękach rosyjskich) systemy
    energetyczne itd. Masz ty jakiekolwiek pojęcie o filarach bezpieczeństwa
    państwa? Na co ci armia, jak taniej niż wojować będzie nas kupić
    transport i energetykę, a potem po prostu wyłączyć?

    > Angażując do tego całe państwo obciążasz niewinnych
    > ludzi podatkami na te zbędne cele. Mowa o tym, że podatek może być 1% a
    > nie 50 czy nie wiem ile tam wychodzi obecnie.

    Tak, tak. A można wiedzieć gdzie tak jest?

    > Lewak ? :-)

    Realista.

    Shrek.