  • 251. Data: 2021-02-19 18:43:21
    Temat: Re: I kolejny...
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No dobrze, to jeszcze na koniec wyjasnij, skąd ta wiedza o tym jakich
    > rodzinnych wzorców dostarczają pary homoseksualne.

    Wiem jakich nie dostarczają. Wzorca rodziców obydwu płci. Skąd wiem - no
    zgadnij;)

    > Sam znam lepiej jedną
    > taką parę i nie podjąłbym się oceny czy jakiś takich kategorycznych
    > założeń.

    Znaczy twierdzisz, że któryś z tych gejów dostarcza prawidłowego wzorca
    matki? No jakby to tentego....

    --
    Shrek

  • 252. Data: 2021-02-19 18:43:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.02.2021 o 12:30, J.F. pisze:

    > a jesli gej ? :-)

    No dalej nie:P

    --
    Shrek

  • 253. Data: 2021-02-20 01:44:09
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-02-19, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Dlatego pisalem o gejach.
    > Oni sobie dziecka nie urodza :-)

    Są inne sposoby, które były wymieniane, zresztą nawet jeśli zgodzimy
    się, że geje mają tu pod górkę, to i tak lesbijki są przy kryterium
    rozrodczosci mocno poskodowane.

    > Tylko jak - przeciez pedofil nie przyzna sie, ze jest pedofilem.

    Rodzica to pewnie prosto się nie da.

    > Ale to juz za pozno.

    Zasadniczo chyba inaczej się nie da. Zawsze jest jakieś ryzyko, czy dla
    pedofili, czy dla innych przestępstw.

    > No i ... dzieci "zwyklych malzenstw" tez otoczyc taka opieka ?

    Byłoby to raczej niewykonalne. Możnaby argumentować, że biologiczni
    rodzice są z większym prawdopodobienstwem uwarunkowani, aby nie krzywdzić
    własnego potomstwa, ale nie wiem ile taki argument jest warty.

    --
    Marcin

  • 254. Data: 2021-02-20 01:54:27
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-02-19, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Wiem jakich nie dostarczają. Wzorca rodziców obydwu płci. Skąd wiem - no
    > zgadnij;)

    Z przekonania że get to taki dziwny mężczyzna a lesbijka to taka dziwna
    kobieta.

    > Znaczy twierdzisz, że któryś z tych gejów dostarcza prawidłowego wzorca
    > matki? No jakby to tentego....

    Dlaczego nie, np. w zakresie emocjonalnym? Te wzorce, ktorych nie chcesz
    wymienić, często sprowadzają się np. do tego, że matka jest osobą ciepłą
    (nomen omen), pokazującą uczucia, wybaczającą, a ojciec jest szorstki,
    stanowczy, nie pokazujący i okazujący uczuć.

    --
    Marcin

  • 255. Data: 2021-02-20 07:50:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Z przekonania że get to taki dziwny mężczyzna a lesbijka to taka dziwna
    > kobieta.

    Zaraz- rozmawiamy o małżeństwie dwóch gejów czy geja z lesbijką? No bo
    jak dwóch gejów to choćbyś na głowie stanął to prawidłowego wzorca matki
    tam nie ma. W drugim przypadku trochę to małżentwo bez sensu, no ale
    zabronić nie można - jak chcą sobie robić na złość to ich prawo;)

    > Dlaczego nie, np. w zakresie emocjonalnym?

    Dlatego, że przyjęło się powszechnie (i znajduje to również uzasadnienie
    na gruncie prawnym), że matka jest rodzaju żeńskiego, a gej męskiego.
    Więc trudno tu mówić o prawidłowym wzorcu jak się rozjeżdza na początku.

    --
    Shrek

  • 256. Data: 2021-02-20 08:21:44
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-02-20, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Zaraz- rozmawiamy o małżeństwie dwóch gejów czy geja z lesbijką? No bo
    > jak dwóch gejów to choćbyś na głowie stanął to prawidłowego wzorca matki
    > tam nie ma.

    Skąd wiesz?

    > Dlatego, że przyjęło się powszechnie (i znajduje to również uzasadnienie
    > na gruncie prawnym), że matka jest rodzaju żeńskiego, a gej męskiego.
    > Więc trudno tu mówić o prawidłowym wzorcu jak się rozjeżdza na początku.

    Grunt prawny stoi za prawidłowym, społecznym i emocjonalnym wychowaniem,
    a trzeciorzędowe cechy determinują zachowania emocjonalne u osób
    nieheteroseksualnych? Dobra Shrek, wymiękam, miłego weekendu :)

    --
    Marcin

  • 257. Data: 2021-02-20 09:12:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Skąd wiesz?

    No stąd, że z definicji matka jest rodzaju żeńskiego, a gej męskiego.
    Trochę się rozjeżdza.

    > Grunt prawny stoi za prawidłowym, społecznym i emocjonalnym wychowaniem,
    > a trzeciorzędowe cechy determinują zachowania emocjonalne u osób
    > nieheteroseksualnych? Dobra Shrek, wymiękam, miłego weekendu :)

    No ja też. Jak twierdzisz, że nie ma przeszkód, żeby facet był
    prawidłowym wzorcem matki, to nie wiem jak cię przekonać, ze jest
    inaczej:P No nie wiem - może niech w takim razie ten gej urodzi sobie
    dziecko;)

    --
    Shrek

  • 258. Data: 2021-02-20 14:42:49
    Od: Kviat

    W dniu 19.02.2021 o 12:39, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Marcin Debowski"  napisał w wiadomości grup

    > Nie tyle uwazam, co sie boje.
    >
    > Mozna tez spytac Kviatka, bo jego zdaniem to chyba wszyscy ksieza
    > krzywdza dzieci :-)

    Tylko ci, którzy mają kontakt z dziećmi.
    Straszenie dzieci piekłem i zmuszanie ich do opowiadania swoich
    "brudnych myśli" obcemu facetowi przebierającemu się w sukienki to też
    krzywdzenie.

    > Tylko jak - przeciez pedofil nie przyzna sie, ze jest pedofilem.

    A hetero się przyznają i dlatego przechodzą przez procedury?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 259. Data: 2021-02-20 14:47:59
    Od: Kviat

    W dniu 19.02.2021 o 12:42, Liwiusz pisze:

    > Dokumenty jednak mają potwierdzać prawdę, albo przynajmniej przyjętą
    > fikcję prawną, a nie stany niemożliwe do wystąpienia. I to, że lesbijka
    > ze Strajku kobiet zrobi sobie dziecko z kukoldem z protestu, a będzie je
    > wychowywać z koleżanką, nie będzie znaczyło, że ojciec nie będzie miał
    > prawa do bycia ojcem, albo że dziecko będzie miało dwie matki.

    To trzeba zmienić prawo żeby mogło mieć dwie matki. Świat się przez to
    nie zawali.
    I po problemie.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 260. Data: 2021-02-20 15:30:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2021-02-20 o 14:47, Kviat pisze:

    > To trzeba zmienić prawo żeby mogło mieć dwie matki. Świat się przez to
    > nie zawali.
    > I po problemie.

    Nic nie trzeba, gogutku.

    --