  • 191. Data: 2021-02-17 23:09:08
    Temat: Re: I kolejny...
    Od: Kviat

    W dniu 17.02.2021 o 16:46, J.F. pisze:

    > Musieliby sie dosc mocno postarac.

    To tak samo jak wiele par hetero.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 192. Data: 2021-02-18 01:03:21
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-02-17, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > NIe chcę, ale proszę bardzo. Miałeś już podany przykład - nawoływanie do
    > holokaustu było podżeganiem, mimo że w danym momencie niemiecki wymiar
    > sprawiedliwości problemu nie widział.

    To na jakiej podstawie było podżeganiem?

    > A to czemu?

    Bo odnosze wrażenie, że zakręcilismy juz kilka kółek.

    > Ro jest moje prawo. I prawo przedsiębiorców do pozywania organów. To już
    > się dzieje. Jak ktoś przychodzi z wypełnionym wynikiem kontroli to
    > znaczy że popełnia przekroczenie uprawnień.

    A Sanepid twierdzi, że może przyjść z wypełnionym wynikiem kontroli?

    klady-sedziowskie-orzekajace-o-przestepstwach.html

    > Co tylko pokazuje, że mam rację.

    Odnośnie czego?

    > Jak szef mądry to nic nie dostaniesz. Polecenie służbowe nakazujące
    > złamanie prawa również cię nie usprawiedliwia.

    Etam zaraz taki mądry. Pis uczy, miej na podorędziu dytktafon.

    --
    Marcin

  • 193. Data: 2021-02-18 01:10:40
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-02-17, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Musieliby sie dosc mocno postarac.

    Dwie lesbijki? Serio?

    > Fizjologiczne-potencjalne.

    Jakoż i dla heteroseksualnych.

    > A to u nas nie dziala.
    > Chyba, ze jakos nieoficjalnie, ale to sie szybko urwie ...
    > chociaz ... urodzi jako panna, poda do aktu nazwisko ojca, i juz mamy
    > dziecko legalnie ...

    No ot chocby yak. Kwestia pieniędzy, odrobiny zaufania, i pewnego
    ryzyka, że się matce odwidzi.

    > Ale nie tylko emocjonalne patologie mamy.

    Jakie jeszcze wynikające z braku obojga rodziców płci biologicznie
    różnej?

    > Ale to nie byl przyklad na gejow, tylko na mezczyzn :-)

    Coś mi się pokręciło. To będzie w takim razie szło tak: wędkarstwo stoi
    jakoś w sprzeczności z homosekalizmem i nimo geja na mieście co za kij
    by chwytoł?

    --
    Marcin

  • 194. Data: 2021-02-18 01:23:54
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-02-17, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > I nikt im tego prawa nie odbiera ani nie będzie odbierał. Ale też nie
    > będzie wspierał rodziny gdzie jest czterech rodziców przez na przykład
    > wspólne rozliczanie podatków.

    Dlaczego?

    I zobacz jak Ty ze mną rozmawiasz :) najpierw piszesz, że chodzi o
    potencjlną płodność, jak Ci się wykazuje, że lesbijki to są potencjalnie
    płodne (wszystko w sensie praktycznym) i szansa na dziecko w takim
    układzie jest zapewne nawet większa niż dla par hetero, to już nie, nie
    potencjalna płodność, a nagle czterech rodziców :) No nie ma żadnego
    logicznego powodu, aby para lesbijek była traktowana gorzej niż para
    hetero jesli troską państwa jest pomnżenie narodu.

    Nb. są teorie ewolucyjne tłumaczące stały odsetek osobników
    homoseksualnych w społeczeństwe. Mozna by je od biedy użyć, ale raz, że
    to teorie/hipotezy, dwa, że przeciez wiadomo, że nie chodzi o
    racjonalizację prawa a o konserwatyzm społeczny.

    --
    Marcin

  • 195. Data: 2021-02-18 01:29:51
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-02-17, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Hm, jak chcemy byc tacy "pro" to trzeba muzulmanom dopuscic malzenstwa
    > z wieloma zonami.
    >
    > No i aby dyskryminacji nie bylo - z wieloma mezami :-)

    Jak chcesz być taki pro, to rozważ związek osoby bi z osobą homo, i jak
    ta pierwsza ma się realizowac w kwestii zaspokajania potrzeb w związku
    wyłącznie monogamicznym z formalnym małżeństwem :) To będzie problem.

    --
    Marcin

  • 196. Data: 2021-02-18 01:50:21
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-02-17, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Bezpłodności nie. Problemy z wychowaniem potomstwa przez biologicznych
    > rodziców - raczej tak.

    Jakie, które byłyby klarownie bardziej znaczące niż co się dzieje w
    parach hetero, które skorzystały z surogatki / banku spermy?

    > No to zmieńcie;) Na razie większośc uznaje, że tak jest dobrze.

    41% vs 54% (2019) i pewnie się pogorszy dzięki pisowskiej szujni.

    > Może, ale jakby się nie starali wzorca damskiego w tej parze nie ma. A
    > nawet lepiej jak nie będą się starali udawać przed dzieckiem że jedno z
    > nich to mama.

    Wzorzec damski to odpowiednie deficyty i nadmiary w trzeciorzędowych
    cechach płciowych?

    > Za daleko nasze rozważania idą. Nie chciałbym napisać, że moim zdaniem
    > damski tata, to jednak słaby wzoarzeć. No dobra - napisałem;)

    No ale o co konkretnie chodzi? Nie bój się napisać siusiak :)

    > OMG... Naprawdę?

    Naprawdę. Mam wrażenie, że przez wzorce rozumiesz głownie role
    społeczne. JF uważa, że geje nie wędkują. To cos po tej lini? Ja bym się
    ewentualnie zastanawiał nad wychowaniem emocjonalnym jako pochodną
    biologii, ale wtedy musiałbyś wykazac, że para gejów to emecjonalni
    samce, a para kobiet samice, a nie jestm przekonany czy to takie
    oczywiste, choć po prawdzie nie wiem.

    > Doświadczenie pokazało, że niespecjalnie.

    Manifestowali bezdupowo parę lat i nikt nie zauważył?

    > Jakby biedroń nie był rozpoznawalnym politykiem, to jego poparcie nie
    > miałoby znaczenia, bo nikt by go nie znał.

    No ale jakby latał jako uznany gej z goła dupą vs jakby nie latał to
    powinien się jakoś pozytywnie przyczynić do spraw lgbt, nie? :)

    --
    Marcin

  • 197. Data: 2021-02-18 04:30:49
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-02-18, Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> wrote:

    > Jakie, które byłyby klarownie bardziej znaczące niż co się dzieje w
    > parach hetero, które skorzystały z surogatki / banku spermy?

    Tu oczywiście chodzi ogólnie też o problemy, które mają niby wynikać z
    faktu, że ktoś nie jest biologicznym rodzicem... jakie to problemy i jak
    bardzo rózne w porównaniu z parami hetero?

    Czy też sygnalizujesz, że bycie biologicznym rodzicem to coś mega
    ważnego w wychowaniu dzieci?

    --
    Marcin

  • 198. Data: 2021-02-18 07:10:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To na jakiej podstawie było podżeganiem?

    To na jakiej podstawie potem za holokaust karano, mimo że w czasie
    holokaustu niemiecki wymiar sprawiedliwości nie widział problemu?

    > Bo odnosze wrażenie, że zakręcilismy juz kilka kółek.

    A ja dla odmiany odnoszę wrażenie, że zrozumiełeś, że ja nie domagam się
    wcale bóg wie jakich sankcji dla funkcjonariuszy i urzędników a
    normalnej odpowidzialności jaką ponosi każdy obywatel;)

    > A Sanepid twierdzi, że może przyjść z wypełnionym wynikiem kontroli?

    Skoro przychodzi... No i co - potem babka powie szef tak kazał to
    przecież musiało być zgodne z prawem i mamy ją przeprosić za stres ze
    ktoś ją do odpowiedzialności chce pociągnąć?

    >>> https://wyborcza.pl/7,75398,26782987,pis-zmniejsza-s
    klady-sedziowskie-orzekajace-o-przestepstwach.html

    > Odnośnie czego?

    Odnośnie tego, że wiedzą co odpierdalają. Jakby myśleli że robią to
    zgodnie z obowiązującym prawem to by nie kombinowali.

    I co mi to da?

    --
    Shrek

  • 199. Data: 2021-02-18 07:12:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Dwie lesbijki? Serio?

    No raczej serio. Wydaje się, że dwie lezbijki tak same z siebie nie mogą
    mieć potomstwa a może się mylę i partenogenezę już opanowali?

    --
    Shrek

  • 200. Data: 2021-02-18 07:21:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jakie, które byłyby klarownie bardziej znaczące niż co się dzieje w
    > parach hetero, które skorzystały z surogatki / banku spermy?

    Brak rodziców obojga płci.

    > 41% vs 54% (2019) i pewnie się pogorszy dzięki pisowskiej szujni.

    Poważnie?

    > Wzorzec damski to odpowiednie deficyty i nadmiary w trzeciorzędowych
    > cechach płciowych?

    Mów co chcesz. Dla mnie prawidłowy wzorzec damski to nie strona bierna w
    parze gejowskiej:P

    > No ale o co konkretnie chodzi? Nie bój się napisać siusiak :)

    Napisałem powyej.

    > Naprawdę. Mam wrażenie, że przez wzorce rozumiesz głownie role
    > społeczne.

    Dobra - może jestem konserwą (choć mi się nie wydaje). Sprawa jest
    prosta - jak śpiewał kazik - "gdyba matka miała kuta to by była ojcem".

    > Manifestowali bezdupowo parę lat i nikt nie zauważył?

    Tak sądzę. Ruch lgbt (wtedy raczej utożsamiany z gejowskim) nie narodził
    się w latach 90. Więc przed paradami też istniał. Jakoś był słabiej
    zauważalny

    > No ale jakby latał jako uznany gej z goła dupą vs jakby nie latał to
    > powinien się jakoś pozytywnie przyczynić do spraw lgbt, nie? :)

    Jeszcze raz - to żwe anonimowy gej sobie normalnie żyje jest generalnie
    przez nikogo niedostrzegalne. W związku z tym nie istniej temat czy jego
    działania są społecznie popierane czy dyskredytowne. Nikt nawet się nad
    nim nie zastanawia bo nikt o nim nie wie.

    --
    Shrek