  • 131. Data: 2021-02-13 13:58:51
    Temat: Re: I kolejny...
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.02.2021 o 13:50, Kviat pisze:

    > ?
    >
    > :)

    Robi się ciekawie;) Nie wiem o co chodzi, ale chyba wychodzi na to że
    marcin cię zdradził z jackiem, stąd przeprosiny:P

    --
    Shrek

  • 132. Data: 2021-02-13 14:30:08
    Od: Kviat

    > I musieli epatować gejowskim seksem aby temat zaistniał? Nie mogli tak
    > po prostu połazić pod tęczowymi flagami?

    Może to "epatowanie" to tylko złudzenie?
    Media po prostu wyłapują takie incydenty i tylko na nich się skupiają?

    Dehnel, pisarz, jeden z bardziej znanych, który nie kryje się, że jest
    gejem pisał, że jak organizują jakieś demonstracje czy coś takiego, to
    ochrona reaguje na takich delikwentów i usuwa. Problem w tym, że usuwa
    po zaistnieniu incydentu, bo nie da się inaczej z przyczyn oczywistych.
    Ale to nadal jednak pojedyncze przypadki, a u prawactwa wyobraźnia idzie
    w ruch i się nakręcają jak to geje epatują seksem. Przynajmniej w Polsce.

    Nie będę oczywiście zaprzeczał, że widziałem też przekazy medialne z
    paradami, gdzie faceci w jakichś dziwnych różowych ubrankach z piórkami
    w dupie skaczą w rytm muzyki itd. Nie neguję tego. Ale krzywdy tym
    nikomu nie robią.
    I to chyba wciąż margines w tym środowisku. Tak jak marginesem są faceci
    hetero przebierający się w kobiece ciuszki, czy udający niemowlaki.

    https://wiadomosci.onet.pl/kraj/marsz-rownosci-w-bia
    lymstoku-jacek-dehnel-opisuje-zdarzenia-na-marszu/nh
    m5gkj

    " i co jakiś czas wracał do tego, co widział na marszu, co najbardziej
    utkwiło mu w pamięci. Kobieta z trzy-, czteroletnim może dzieckiem,
    któremu układała obie maleńkie rączki w faki, mówiąc ,,Ucz się!", po czym
    skandowała: ,,Wy-pier***! Wy-pier***"."

    Warto przeczytać całą relację i zadać sobie pytanie, czy świecący
    publicznie półdupek jakiegoś geja to prawdziwy problem.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 133. Data: 2021-02-13 14:50:18
    Od: Kviat

    W dniu 13.02.2021 o 13:58, Shrek pisze:

    > Robi się ciekawie;) Nie wiem o co chodzi, ale chyba wychodzi na to że
    > marcin cię zdradził z jackiem, stąd przeprosiny:P

    I do tego jeszcze na plaży nudystów :)

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 134. Data: 2021-02-13 15:00:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.02.2021 o 14:50, Kviat pisze:

    > I do tego jeszcze na plaży nudystów :)

    W sumie nieważne - wyjaśnijcie sobie sami:P
    --
    Shrek

  • 135. Data: 2021-02-15 13:49:10
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie było głodu dzięki ukraińskim chłopom, czy dzięki polskim "panom"?
    Czy chłop ukraiński był inny po wschodniej granicy z CCCP od tego po zachodniej
    (naszej), że tam głodował a u nas nie głodował?
    I wykluczasz istnienie Polaków po wschodniej stronie granicy? Dlaczego wykluczasz?

    -----

  • 136. Data: 2021-02-15 13:57:22
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Przez dziesięciolecia chyba lepiej było być biednym Chińczykiem niż biednym Hindusem.

    -----
    > Chiny.
    > To autentyczne cesarstwo, tylko cesarz ma tytuł "Przewodniczący Partii".
    > A ich system prawny powstał i ewoluował całkiem oddzielnie od zachodniego, w
    oparciu o całkiem nam obcy taoizm i konfucjanizm.

  • 137. Data: 2021-02-15 14:00:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Nie było głodu dzięki ukraińskim chłopom, czy dzięki polskim "panom"?
    >Czy chłop ukraiński był inny po wschodniej granicy z CCCP od tego po
    >zachodniej (naszej), że tam głodował a u nas nie głodował?

    Nie bylo glodu dzieki braku komunistycznych aktywistow.

    Tzn byli, ale bez mocy wykonawczej, a panstwo ich zwalczalo :-)

    -----
    > W naszej czesci Ukrainy glodu nie bylo.

    J.

  • 138. Data: 2021-02-15 18:24:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    et...
    Dnia Sat, 13 Feb 2021 02:57:51 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

> [...]
    >ewoluował
    >całkiem oddzielnie od zachodniego., w oparciu o całkiem nam obcy

    No nie wiem - ten system prawny nie zostal z Moskwy przywleczony,
    a religia nie byla podobnie zwalczana ?

    J.

  • 139. Data: 2021-02-16 09:50:12
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-02-13, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No skoro zdarzalnośc występuje (i to obecnie częściej niż
    > niezdażalność), to jak najbardziej nalezy ją brac pod uwagę w dyskusji.

    Czyli nalezy rozpatrywać podżeganie do nieistniejącego przestępstwa?

    > Przecież tam obecnie prawnicy w tych knajpach siedzą i dość wyczerpująco
    > udzielają korepetycji funkcjonariuszom publicznym. To się nagrywa i mam

    Pani ma zaufać bardziej przypadkowej osobie z knajpy niż swojemu
    przełożonemu?

    > nadzieję, że jeszcze któryś zdąży za to beknąć, najlepiej finansowo.
    > Oczywiście szkodo mi urzędnika, ale trudno - nie może być tolerancji dla
    > tłumaczenia "ja tylko wykonywałem rozkazy".

    W pewnych sytuacjach może, a czy te sytuacje miały miejsce, to już oceni
    sąd. To jest też kwestia pewnej granicy, bo tak jak z pewnością nie
    życzysz sobie, aby prokuratorzy, czy sędziowie bali się oskarżać czy
    wydawac wyroki, tak tez nie chcesz, aby urzędnicy bali się podejmowania
    różnych decyzji. Dlatego spodziewam się, karania, ale tylko w co
    bardziej ewidentnych przypadkach.

    > Jak urzędnik ma wątpliwości niedające się rozstrzygnąć, to zdaje się
    > zasada domniemania niewinności...

    To jest uwaga do szefa tego urzędnika.

    > Naprawdę mi przykro, ale nie zmienia to faktu że urzędnik w imię układu
    > politycznego łamie prawo. Sprawa jest jasna - działalności albo
    > zgormadzeń można zakazać ustawą (choć i to budzi wątpliwości). Represje
    > są na podstawie rozporządzeń. Nie ma tu szarości.

    A może jest dla Ciebie czy dla mnie jasna bo w tym nie siedzimy?

    > No to sie odpowiednio zmieni postrzeganie tego kraju przez społeczność
    > miedzynarodową. Ale nie bardzo rozumiem co to ma wnosić do dyskusji.

    I co zrobi z tym społeczność międzynarodowa? Właściwie to nawet wiem,
    nic nie zrobi, tzn. wyrazi zaniepokojenie, lub najedzie jeśli będą
    jakieś naturalne zasoby.

    > Jak jest uznawane to też można:P

    Wtedy nawet czasami trzeba.

    > O widzisz - a jak jesteś urzędnikiem i nakładasz karę to należyta
    > ostrożność polega na tym, żeby się zapoznać z podstawą prawną:P

    Albo zapytać szefa, który mądrzejszy przecież jest.

    > No to tłumacz się drogówce, że szef kazał ci jechać szybciej niż
    > przepisy pozwalają.

    Drogówka się drogówce nie tłumaczy.

    > No ale przeps mówi co innego niż szef.

    Tak by się wydawało, ale szef może wiedzieć lepiej bo ma szwadron prawników.

    --
    Marcin

  • 140. Data: 2021-02-16 09:58:43
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-02-13, Kviat <Kviat> wrote:

    > Może to "epatowanie" to tylko złudzenie?
    > Media po prostu wyłapują takie incydenty i tylko na nich się skupiają?

    Chyba incydenty to nie są, choć ostatnio mam wrażenie, że jakby słyszy
    się o tym mniej. Może sami zainteresowani zaspokoili swoje pierwsze
    potrzeby - nie, że seksualne, te manifestacyjne w takiej konkretnej
    formie, bo przecież (to uwaga dla Jacka :) nawet w gejowskich seks
    paradach nie chodzi w gruncie rzeczy o seks, przynajmniej w tych
    polskich. MZ oczywiście.

> [...]
    > w ruch i się nakręcają jak to geje epatują seksem. Przynajmniej w Polsce.

    U prawicy to brak emocjonalnej asekuracji przejawiający się organiczną
    ksenfobią. Pomijam dość liczne rzesze cynicznych oportunistów.

> [...]
    > paradami, gdzie faceci w jakichś dziwnych różowych ubrankach z piórkami
    > w dupie skaczą w rytm muzyki itd. Nie neguję tego. Ale krzywdy tym

    Sobie robią MZ.

> [...]
    >
    > Warto przeczytać całą relację i zadać sobie pytanie, czy świecący
    > publicznie półdupek jakiegoś geja to prawdziwy problem.

    Oczywiście nie, ale MZ byłoby optymalniej bez.

    --
    Marcin