  • 21. Data: 2010-07-05 19:56:12
    Temat: Re: I co Ty na to Lesiu
    Od: "Negro" <3...@w...pl>

    > No to i w tym watku (a nawet i subwatku) mamy jakichs patrioow - a juz na

    tera odszczekaj

    81,Komorowski__odblokowal__order_dla_Marcinkiewicza_
    .html?skad=rss

  • 22. Data: 2010-07-05 20:10:26
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    mi napisa?(a):

    > Masz na myśli te niby wpadki, które prokurowały i serwowały media
    > korporacyjne, ze szczególnym uwzględnieniem pewnej spółki z Czerskiej?
    > Które to media jednocześnie ładnie zamiatały każdą kompromitację Bronka?

    > Gratuluję samodzielności w myśleniu.

    Bardziej elegancko byłoby gdybyś najpierw zapytał co mam na myśli ;)
    Bo tak wyszło, że lepiej odemnie "wiesz" co ja myślę ;P Powiem Ci, że
    myślisz źle, bardzo źle.

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie wida

  • 23. Data: 2010-07-05 20:26:52
    Od: mi <m...@o...pl>

    januszek wrote:
    > Bardziej elegancko byłoby gdybyś najpierw zapytał co mam na myśli ;)
    > Bo tak wyszło, że lepiej odemnie "wiesz" co ja myślę ;P Powiem Ci, że
    > myślisz źle, bardzo źle.

    Jeśli jest tak jak napisałeś i tym samym miałeś coś innego na myśli to
    wypada mi wierzyć Ci na słowo. Zabrzmiało nieco inaczej, niczym
    klakiernia pewnej opcji. Wybacz pomyłkę. Nieco mnie irytują ludki,
    którzy łykają bezrefleksyjnie to co im media wyłożą. Mea culpa.

    mi

  • 24. Data: 2010-07-05 21:07:19
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    mi napisa?(a):

> [...]
    > klakiernia pewnej opcji. Wybacz pomyłkę. Nieco mnie irytują ludki,
    > którzy łykają bezrefleksyjnie to co im media wyłożą. Mea culpa.

    Sam łykasz więc u innych śladów łykania się doszukujesz... ;) Myśl sam,
    myśl... ;P

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie wida

  • 25. Data: 2010-07-05 21:10:47
    Od: mi <m...@o...pl>

    januszek wrote:
    > Sam łykasz więc u innych śladów łykania się doszukujesz... ;) Myśl sam,
    > myśl... ;P

    Teraz to chyba jednak ty się mylisz.

    mi

  • 26. Data: 2010-07-05 22:28:39
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i0sd4l$b3u$1@news.onet.pl SDD
    <s...@t...pl> pisze:

    > Moze sie nie roznia, ale Kaczynski jest wizjonerem
    Jaki tam wizjoner, chyba po flaszcze Johnny Walkera.
    To obsesjonat, zakompleksieniec, koniobijca i chory na manię wielkości
    frustrat.
    Dlatego może być nieprzewidywalny.
    Postępowanie sługusa Komorowskiego można w miarę przewidzieć, choć to bez
    wątpienia sługus łajdaków i może sam łajdak.

    > chcacym *naprawde*
    > silnej Polski - to nic, ze mu sie to nie uda, ale on naprawde uwaza, ze
    > ma misje i tylko on moze ja wypelnic.
    Tacy właśnie kopnięci maniacy są najbardziej niebezpieczni - jak sobie taki
    wbije coś do pustego łba i do tego miałby władzę, to nic tylko zabić. Z
    korwinistami przecież to samo, wyobraź sobie co by ten czubek mógł narobić,
    gdyby czubków (ergo: jego zwolenników) było wystarczająco dużo, aby jakimś
    głupim dowcipem losu dostał jakąkolwiek dozę władzy.

    --
    Jotte

  • 27. Data: 2010-07-06 07:42:20
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    mi napisa?(a):

    > Teraz to chyba jednak ty się mylisz.

    Gdyż, ponieważ?

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie wida

  • 28. Data: 2010-07-06 08:41:41
    Od: "Borzymir" <b...@z...pl.wytnij.te.koncowke>

    Użytkownik "mi" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > który przysłużył się w wykończeniu co najmniej dwóch niewinnych osób
    > (Szeremietiew i jego asystent)

    masz jakis link? poczytałbym o tym (nie mam czasu wyszukiwac)

  • 29. Data: 2010-07-06 10:16:40
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 6 Jul 2010 10:41:41 +0200, Borzymir napisał(a):

    > masz jakis link? poczytałbym o tym (nie mam czasu wyszukiwac)

    http://nie.com.pl/art19887.htm
    oraz wiele wcześniejszych artykułów.

  • 30. Data: 2010-07-06 10:53:22
    Od: Herald <h...@o...eu>

    > masz jakis link? poczytałbym o tym (nie mam czasu wyszukiwac)

    http://nie.com.pl/art19887.htm
    http://nie.com.pl/art20403.htm
    oraz wiele wcześniejszych artykułów, w szukajce wpisz nazwisko i wypluje Ci
    listing artykułów :)