  • 81. Data: 2019-03-03 14:07:36
    Temat: Re: I akurat "padły baterie" w policyjnych kamerkach
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No więc z mojej praktyki wynika, że...

    Z twojej praktyki wynika, że nie składuje się strumieni tylko pojedyncze
    klatki w celu oszczędności miejsca. Co oznacza że twoją praktykę można
    włożyć między bajki (delikatnie mówiąc).

    Shrek

  • 82. Data: 2019-03-03 14:20:30
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.03.2019 o 14:07, Shrek pisze:

    > Z twojej praktyki wynika, że nie składuje się strumieni tylko pojedyncze
    > klatki w celu oszczędności miejsca. Co oznacza że twoją praktykę można
    > włożyć między bajki (delikatnie mówiąc).

    Z mojej praktyki wynika, ze na dyskach bywają zapisywane klatki. Nie
    wiem w jakim celu. Zapytaj producenta.

  • 83. Data: 2019-03-03 14:32:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Z mojej praktyki wynika, ze na dyskach bywają zapisywane klatki.

    Poprzedion ni bywały, a były. Zamiast strumieni.

    > Nie
    > wiem w jakim celu. Zapytaj producenta.

    Trafiłeś na zrzucone stopklatki albo "miniaturki". Tak czy inaczej twoja
    wiedza na temat systemów CCTV jest jeszcze płytasza niż na temat prawa,
    na podstawie którego działasz jako kulson.

    Shrek

  • 84. Data: 2019-03-03 14:58:34
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.03.2019 o 14:32, Shrek pisze:

> [...]

    > twoja wiedza na temat systemów CCTV jest jeszcze płytasza niż na
    > temat prawa, na podstawie którego działasz jako kulson.

    Zatem widocznie tam same stopklatki były. I skończ już się błaźnić
    proszę, bo mi się znudziło.

  • 85. Data: 2019-03-03 20:27:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 2 Mar 2019 12:57:02 +0100, Shrek napisał(a):

    > Teoretycznie te lepsze kamery mogą pracować w małych systemach po 16
    > kamer. Tylko po co skoro są po prostu droższe?

    > Kilka kamer to nie jest średni system. Tylko mały - z tych mniejszych
    > małych. Ale nie ma to znaczenia - kodowanie odbywa się zwykle (zawsze?)
    > w kamerze i na wyjściu dostajesz strumień h/x264 lub 265 w nowszysch
    > rozwiązaniach. I to idzie na wejście rejestratora, który w przypadku
    > małego systemu jest jednoczenie pamięcią masową i stacja roboczą.
    > Oczywiście romawiamy tu o systemach IP a nie analogowch.

    taki tam jeden z pierwszych rejestratorow z googla

    https://www.ctr.pl/produkty/rejestratory-do-16-kamer
    /index.html

    I ciagle mamy wejscia BNC .. choc nie we wszystkich modelach.
    I IP tez potrafia.

    No ale rejestrator 25kl/s, to pewnie kompresuje do strumieni.

    > Oczeywiście że zapisują do jakiegoś rodzaju strumienia (mniejsza o
    > rozszerzenie pliku). Przecież o tym pisaliśmy. To ty wymyślałeś, że są
    > tam tysiące/miliony obrazków, a nie strumień.

    No, pamietam jakis starszy rejestrator i wygladalo mi to na osobne
    obrazki.
    Bo moze i mial 25kl/s, ale ze wszystkich kamer naraz.
    Zapis z jednej kamery jednak mocno skakal.

    Ale przy jednej kamerze takich cudow nie trzeba.

    J.

  • 86. Data: 2019-03-03 20:36:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 2 Mar 2019 03:22:06 -0800 (PST),
    b...@g...com napisał(a):
> [...]
    -baterie-w-policyjnych-kamerach,913674,s.html

    > Nu ale chyba już go zatrzymali:)
    > cyt.
    > We wtorek po południu policja zatrzymała 29-latka, który - według studentki - był
    napastnikiem.

    Kogos zatrzymali.
    A cos tam pisano, ze to trzy kobiety byly "molestowane".

    I teraz by sie bardzo przydala ta kamerka, zeby zobaczyc co dziewczyna
    na poczatku mowila - bo moze niewinny czlowiek siedzi, na okazaniu
    policjanci przekonali, zeby rozpoznala, a najpierw mowila ze np byl w
    czerwonej kurtce, a zlapali go w zielonej.

    > Kamery są dla efektu, żeby agresywny nie pajacował za bardzo jak policaj podejdzie.

    No i w paru innych sprawach moga sie przydac .. jak beda wlaczone.

    J.

  • 87. Data: 2019-03-03 20:39:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.03.2019 o 20:27, J.F. pisze:

    > I ciagle mamy wejscia BNC .. choc nie we wszystkich modelach.
    > I IP tez potrafia.
    >
    > No ale rejestrator 25kl/s, to pewnie kompresuje do strumieni.

    Oczywiście, że do strumieni. Robertowi się coś uroiło, że kompresowanie
    każdej klatki z osoban zajmuje mniej miejsca w pamięci masowej.

    > No, pamietam jakis starszy rejestrator i wygladalo mi to na osobne
    > obrazki.

    Od kiedy wynaleziono Mpeg-2... Oczywiście nie jestem w stanie wykluczyć,
    że jakiś hobbysta nagrywa to na taśmę filmową, ale standardem jest
    składowanie strumieni.

    Shrej

  • 88. Data: 2019-03-03 20:40:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 2 Mar 2019 10:34:30 +0100, Shrek napisał(a):

    > No ale statystycznie to jest mnóstwo rzeczy, które powinny się w policji
    > psuć na raz - od długopisów, przez świetlówki, spłuczki w kiblach,
    > radiowozy a na broni kończąc. A jednak się nie psują na raz. Tylko
    > kamery wszelkiego rodzaju psują się akurat jak są potrzebne. Przecież to
    > jest niszczenie dowodów.

    Jestem sklonny jednak uznac, ze im sie baterie rozladowaly, i to
    wzglednie "naraz".

    Ale moze wcale nie byly wlaczone, bo to nie byl jeszcze ten etap
    "wymagajacy" rejestracji.

    Poczekamy, zobaczymy, moze im kaza nie wylaczac.

  • 89. Data: 2019-03-03 20:44:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.03.2019 o 20:40, J.F. pisze:

    > Jestem sklonny jednak uznac, ze im sie baterie rozladowaly, i to
    > wzglednie "naraz".

    A ja jestem skłonny uznać, że jeśli zawsze "nie nagrywa się" gdy jest
    policji wygodnie, to jest to po prostu niszczenie dowodów.

    Swietlówki się na raz nie przepalają, spłułczki w kiblach na raz nie
    padają, ba nawet żarówki w reflektorach nie padają na raz, choć mają
    identyczny przebieg.

    Shrek

  • 90. Data: 2019-03-03 20:46:49
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.03.2019 o 20:27, J.F. pisze:

    > Ale przy jednej kamerze takich cudow nie trzeba.

    Ja nie mam pojęcia jak te rejestratory to zapisują. Chciałem tylko
    zwrócić uwagę, że to nie jest tak, jak sobie niektórzy wyobrażają, że
    ktoś sobie coś tam z rejestratora będzie usuwał. Pewnie co do zasady się
    da, ale chwilę trzeba by było pokombinować i raczej ślady pozostaną.