  • 71. Data: 2019-03-02 17:46:26
    Temat: Re: I akurat "padły baterie" w policyjnych kamerkach
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.03.2019 o 15:06, Shrek pisze:

    > Ogólnie zdziwiłby się jak dziwne podatności mają rzeczy podłączone do
    > neta. Jak wiesz jaki "konsumencki" sprzęt na którym IP stoi i porcie (a
    > są strony gdzie możesz konkretne sprzęty, o których wiesz jakie mają
    > bugi wyszukiwać geograficznie) to można wiele namieszać/wyciągnąć.
    > A w tej chwili sporo jest podpiętych pod siec.

    Słowa "sieć" i "internet" nie są synonimami w tym wypadku. Ja często
    podłączam taki rejestrator pod port sieciowy i przez kartę sieciową do
    komputera analitycznego, co nie oznacza, że w ogóle urządzenia mają z
    internetem kontakt.

  • 72. Data: 2019-03-02 19:30:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > podłączam taki rejestrator pod port sieciowy i przez kartę sieciową do
    > komputera analitycznego, co nie oznacza, że w ogóle urządzenia mają z

    Biorąc pod uwagę jakie bzdury opisywałeś tutaj, to nie wierzę w ani
    jedno twoje zdanie;) tym niemniej niewiarygodna ilość rejestratorów jest
    podpięta pod net- często na defaultowych loginach i hasłach;)

    Shrek

  • 73. Data: 2019-03-02 20:13:57
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 02.03.2019 o 19:30, Szrek pisze:

    > Biorąc pod uwagę jakie bzdury opisywałeś tutaj, to nie wierzę w ani
    > jedno twoje zdanie;) tym niemniej niewiarygodna ilość rejestratorów jest
    > podpięta pod net- często na defaultowych loginach i hasłach;)

    szrek nie potrafi powiesić TV na ścianie, ale potrafi się włamać do
    cudzego kompa ? pytania się mnożą:))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 74. Data: 2019-03-02 22:04:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.03.2019 o 20:13, u2 pisze:

    > szrek nie potrafi powiesić TV na ścianie, ale potrafi się włamać do
    > cudzego kompa ? pytania się mnożą:))))))

    Zrobię wyjątek i ci odpowiem - sprawdź jeszcze raz z tym telewizorem -
    to nie ja. Ja nawet telewizora nie posiadam:P

    A teraz sio:P

    Shrek

  • 75. Data: 2019-03-03 00:29:52
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 02.03.2019 o 22:04, Szrek pisze:
    > Zrobię wyjątek i ci odpowiem

    ale ale, wystarczy twoich "mądrości" jak odpowiadasz innym, mam ciągle
    niezły ubaw:)))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 76. Data: 2019-03-03 04:51:28
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-03-02, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Bo jeśli to profesjonalne rejestratory, to powinny mieć podobne
    > zabezpieczenia przed nieuprawnioną ingerencją.

    Jeśli tak drastycznie różnią się wymaganiami brzegowymi? Tu: małe
    wymiary (mała pamięć), zasilanie bateryjne (konieczność pracy długie
    godziny), tryb pracy na ogół w ruchu Tam: bez ograniczeń pamięci (dysk),
    bez potrzeby minituryzacji elektroniki, tryb pracy z wykrywaniem scen.

    --
    Marcin

  • 77. Data: 2019-03-03 04:57:27
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-03-02, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Tyle, że wiele z nich ma co prawda port sieciowy, ale nie są wpinane w
    > sieć dopiero, gdy coś z nimi robisz, a normalnie pracują poza siecią. Tu
    > często zabezpieczeniem jest po prostu ich wyizolowanie fizyczne.

    Zgadza się, ale z popularyzacją Internetu kto ma jak to podłącza bo
    zwykle lepiej widzieć niż nie widzieć. Nie problem zresztą w samym
    podłączaniu, a wtym że nikt nie sprawdza jakie te systemy mają
    podatności czy nawet co gdzie jest otwarte czy z domyślnymi hasłami.

    Sytuacja przypomina tę z przed kilkunastu lat gdzie pewnie jakaś połowa
    punktów dostępowych/ruterów wifi chodziła na hasłach domyślnych i
    słabych zabezpieczeniech, lub w ogóle bez.

    --
    Marcin

  • 78. Data: 2019-03-03 07:46:02
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 03.03.2019 o 04:57, Marcin Debil pisze:
    > Sytuacja przypomina tę z przed kilkunastu lat gdzie pewnie jakaś połowa
    > punktów dostępowych/ruterów wifi chodziła na hasłach domyślnych i
    > słabych zabezpieczeniech, lub w ogóle bez.

    są dodatkowe zabezpieczenia wi-fi o których debil najwyraźniej nie
    słyszał, para login-hasło to obecnie przeżytek epoki kamienia
    łupanego:))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 79. Data: 2019-03-03 11:14:57
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > godziny), tryb pracy na ogół w ruchu Tam: bez ograniczeń pamięci (dysk),
    > bez potrzeby miniaturyzacji elektroniki, tryb pracy z wykrywaniem scen.

    Nie upieram się, że rejestrator ma zapisywać sceny. Ma uniemożliwiać
    usunięcie wybiórczych nagrań i tyle. A to już jest do osiągnięcia
    poprzez odpowiednie oprogramowanie. Sądzę, że one dysków HDD nie używają.

  • 80. Data: 2019-03-03 14:01:07
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > punktów dostępowych/ruterów wifi chodziła na hasłach domyślnych i
    > słabych zabezpieczeniech, lub w ogóle bez.

    No więc z mojej praktyki wynika, że zdecydowana większość tych
    rejestratorów nie jest podłączana do sieci informatycznej, a jeśli już
    nawet jest, to nie jest to Internet, tylko wydzielona sieć w danej
    firmie. Port sieciowy jest wykorzystywany do administracji rejestratorem
    poprzez podłączenie laptopa na czas administracji.