  • 61. Data: 2019-03-02 14:07:24
    Temat: Re: I akurat "padły baterie" w policyjnych kamerkach
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Albo, ze właśnie wiedzą, że się popsuło i tyle.

    https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_CbA5z3h7xx
    woGeIW4i2uJzvPTbgCp3yp,w400.jpg
    ;) Daj spokój - przecież nawet ty nie możesz w to wierzyć.

    Shrek

  • 62. Data: 2019-03-02 14:54:05
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-03-02, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
    > Przecież od początku piszę, że pisze o rejestratorach ogólnie. Kamery
    > nasobne są wprowadzane w tej chwili i dopiero przy pierwszych sprawach
    > wyjdzie, co mają w środku.

    Nie bardzo rozumiem po co piszesz o stacjonarnych rejestratorach typu
    DVR skoro cała dyskusja zaczeła się i dotyczyła kamer przenośnych.

    --
    Marcin

  • 63. Data: 2019-03-02 14:56:38
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-03-02, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
    > Ale raczej z poziomu pilota nie nadpiszesz sobie danych losowymi.
    > Dlatego jest to inaczej.

    Zdziwiłbyś się ile ma otwarty port 23 z domyślnym hasłem na root'a.
    Oczywiście jeśli są sieciowe.

    --
    Marcin

  • 64. Data: 2019-03-02 15:06:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zdziwiłbyś się ile ma otwarty port 23 z domyślnym hasłem na root'a.
    > Oczywiście jeśli są sieciowe.

    Ogólnie zdziwiłby się jak dziwne podatności mają rzeczy podłączone do
    neta. Jak wiesz jaki "konsumencki" sprzęt na którym IP stoi i porcie (a
    są strony gdzie możesz konkretne sprzęty, o których wiesz jakie mają
    bugi wyszukiwać geograficznie) to można wiele namieszać/wyciągnąć.

    A w tej chwili sporo jest podpiętych pod siec.

    Shrek

  • 65. Data: 2019-03-02 15:35:41
    Od: ń <k...@t...sie>

    Format danych spod Linuksa.

    -----

  • 66. Data: 2019-03-02 16:09:01
    Od: ń <k...@t...sie>

    A niby dlaczego, skoro byle gówniany telefon takie rzeczy załatwia?

    -----
    > przekodowanie takich klatek z zadawalającą jakością wymaga maszyny, którą taka
    kamerka zdecydowanie nie jest.

  • 67. Data: 2019-03-02 16:30:44
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-03-02, ń <k...@t...sie> wrote:
    > A niby dlaczego, skoro byle gówniany telefon takie rzeczy załatwia?
    kamerka zdecydowanie nie jest.

    Poprostu to wymaga czasu tak samo jak wymaga czasu kodowanie nagrywanego
    aparatem obrazu. Nie wiem jaką moc przerobową mają enkodery w takich
    urządzeniach, przy zwykłym nagrywaniu prędkość musi być min 1x (czas
    rzeczywisty) i pewnie taki enkoder ma pewien zapas, ale niechby i ten
    zapas wynosił 100% (BARDZO wątpię) to przy kilku godzinach nagrań to
    nadal będą godziny. A tu miały być jeszcze pojedyncze pliki klatek gdzie
    trzeba każdy plik odczytać z dysku, rozkompresować itd.

    --
    Marcin

  • 68. Data: 2019-03-02 17:39:26
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.03.2019 o 15:35, ń pisze:
    > Format danych spod Linuksa.
    >

    > -----

    Nie chodzi o system plików. A i to nie zawsze spod linuksa akurat, ale
    często tak. NAtomiast o to, że tam często nie ma filmików.

  • 69. Data: 2019-03-02 17:40:33
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Nie bardzo rozumiem po co piszesz o stacjonarnych rejestratorach typu
    > DVR skoro cała dyskusja zaczeła się i dotyczyła kamer przenośnych.

    Bo jeśli to profesjonalne rejestratory, to powinny mieć podobne
    zabezpieczenia przed nieuprawnioną ingerencją.

  • 70. Data: 2019-03-02 17:44:53
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Zdziwiłbyś się ile ma otwarty port 23 z domyślnym hasłem na root'a.
    > Oczywiście jeśli są sieciowe.

    Tyle, że wiele z nich ma co prawda port sieciowy, ale nie są wpinane w
    sieć dopiero, gdy coś z nimi robisz, a normalnie pracują poza siecią. Tu
    często zabezpieczeniem jest po prostu ich wyizolowanie fizyczne.