  • 231. Data: 2019-03-08 06:19:52
    Temat: Re: I akurat "padły baterie" w policyjnych kamerkach
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale to Ty się posługujesz tym określeniem. Skąd mam wiedzieć, coś Ty
    > sobie uroił i co się pod tym określeniem u Ciebie kryje.

    choćby z tego słownika. Albo internetów. Naprawdę masz z tym problem?

    > Ooo! Argumenty merytoryczne się skończyły,

    Nie - argument jest prosty - skoro nie potrafisz ze zrozumieniem
    przeczytać już istniejąych aktów prawnych, stanowiących podstawę twojej
    pracy, to po co domagasz się nowych, które miałyby komplikować rzeczy
    proste i oczywiste?

    Shrek

  • 232. Data: 2019-03-08 06:21:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No więc właśnie w tym problem, że to jest proste, dokąd sam nie musisz
    > tego zrobić od początku do końca.

    Jak wygląda początek a jak koniec czynności włączenia kamery, że aż
    procedura jest do tego potrzebna? Bo radiowóz zakładam odpalasz bez
    specjalnej procedury, a wygląda to na oko bardziej skomplikowanie.

    Shrek

  • 233. Data: 2019-03-08 08:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > No więc właśnie w tym problem, że to jest proste, dokąd sam nie
    > musisz tego zrobić od początku do końca.

    Wiem ze juz to mowiłem ale naprawde mnie przerażasz... bo czuje ze ty to
    mowisz na serio.

    Jeżeli coś takiego policjantowi sprawia trudnosc to co z podejmowaniem
    naprawde trudnych decyzji (uzycie broni, uzycie srodków przymusu etc)

    Ale jezeli policjant ma z tym problem to niech nagrywa cały czas. Nie
    popełni błędu a dodatkowo odejdzie mu myslenie o tym.
    W sumie nie widze w tym nic złego - nawet jak sie jego przerwa nagra to
    przeciez to nie jest materiał który za chwile trafi na jutuba.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji."

  • 234. Data: 2019-03-08 10:34:47
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.03.2019 o 08:59, Budzik pisze:

    > Jeżeli coś takiego policjantowi sprawia trudnosc to co z podejmowaniem
    > naprawde trudnych decyzji (uzycie broni, uzycie srodków przymusu etc)

    Trudnością nie jest podjecie takiej decyzji, tylko przewidzenie w czasie
    rzeczywistym, jakimi przesłankami będą się kierowały osoby oceniające to
    w przyszłości. Dlatego uważam, ze dla uniknięcia kłopotów najprościej
    byłoby nagrywać wszystko - oczywiście z pominięciem oczywiście zbędnych
    rzeczy w postaci przerw, czy korzystania z ubikacji. Pewnie jeszcze
    kilka by się znalazło.

  • 235. Data: 2019-03-08 12:30:51
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-03-07, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > A ty co - Centrum Pamieci urzadzasz, ze 9 miesiecy trzymasz ?
    > Przyjdzie I/RODO i kare zaplacisz :-P

    Tak jakoś wyszło. Prawdę mówiąc nie spodziewałem się, że aż tak długo.

    > A powazniej:
    > -wlasnie pisze na podstawie takiego jednego, co mial ze 2 kl/s, ale to
    > chyba dosc stare urzadzenie bylo.
    > No i zlodziej sie ledwo zalapal, bo jak szybko schodzil/zbiegal po
    > schodach, to ledwo mignal na jednej klatce.

    No to źle. Ktoś dał d.. z planowaniem.

    > -dla tych policyjnych kamer moze byc istotne, zeby to byl film dobrej
    > jakosci, i zeby bylo widac co delikwent robil, a nie jakies klatki
    > wyrwane z kontekstu.

    Zgadza się, ale jest kupa przestrzeni pomiędzy 2kl/s a 25kl/s.

    --
    Marcin

  • 236. Data: 2019-03-08 12:43:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2019-03-07, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >No to źle. Ktoś dał d.. z planowaniem.

    Albo kupil najlepsze urzadzenie ... w dawnym czasie :)

    >Zgadza się, ale jest kupa przestrzeni pomiędzy 2kl/s a 25kl/s.

    Jest masa kamer na rynku, ktore rejestruja 25 czy nawet 60 kl/s,
    typowe kamery/kamwidy, aparaty cyfrowe, komorki, kamerki sportowe -
    wiec czemu policja mialaby wybrac model 5kl/s ?

    No dobra, policja chce urzadzenia na 10h nagrywania ... zawsze mozna
    dac kilka kart pamieci.

    J.

  • 237. Data: 2019-03-08 13:10:14
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-03-08, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Albo kupil najlepsze urzadzenie ... w dawnym czasie :)

    Wąptpię i to serdecznie.

    > Jest masa kamer na rynku, ktore rejestruja 25 czy nawet 60 kl/s,
    > typowe kamery/kamwidy, aparaty cyfrowe, komorki, kamerki sportowe -
    > wiec czemu policja mialaby wybrac model 5kl/s ?

    Do noszenia? Oczywiście nie ma to sensu, ot choćby z powodu tego, że
    kilkanaście godzin w h264 1080-25/50 nie zajmuje dużo miejsca na nośniku.

    > No dobra, policja chce urzadzenia na 10h nagrywania ... zawsze mozna
    > dac kilka kart pamieci.

    Nie ma potrzeby.
    Apropos:
    https://youtu.be/8-sWzC56df4

    A my/Wy tu narzekacie na polską policję.

    --
    Marcin

  • 238. Data: 2019-03-08 16:02:25
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Nie ma potrzeby.
    > Apropos:
    > https://youtu.be/8-sWzC56df4
    > A my/Wy tu narzekacie na polską policję.

    Co złego widzisz na tych nagraniach? Pytam po prostu.

  • 239. Data: 2019-03-08 17:19:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Trudnością nie jest podjecie takiej decyzji, tylko przewidzenie w czasie
    > rzeczywistym, jakimi przesłankami będą się kierowały osoby oceniające to
    > w przyszłości.

    No rzeczywiście skomplikowany problem...

> [...]
    > byłoby nagrywać wszystko - oczywiście z pominięciem oczywiście zbędnych
    > rzeczy w postaci przerw, czy korzystania z ubikacji. Pewnie jeszcze

    Ja jednak nie tali skomplikowany jak się wydawało. Widzisz! Można - można;)

    Shrek

  • 240. Data: 2019-03-08 17:24:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.03.2019 o 12:43, J.F. pisze:

> [...]
    > czemu policja mialaby wybrac model 5kl/s ?
    >
    > No dobra, policja chce urzadzenia na 10h nagrywania ... zawsze mozna dac

    Karta nie jest problem. W mojej samochodowej 64GB starczają na 6 godzin
    FHD - 128GB starczy na 12. Jeśli już to problem jest z zasilaniem. Choć
    to też da się pewnie rozwiązać - powerbank 5V/10Ah (prawdziwych nie
    chińskich, choć chińskiej produkcji) waży coś koło 250 gramów. To daje
    1A przez 10h. Powinno styknąć.

    Shrek