  • 151. Data: 2019-03-05 14:57:56
    Temat: Re: I akurat "padły baterie" w policyjnych kamerkach
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 05.03.2019 o 14:49, Marcin Deb-owski pisze:
    > Technicznie żaden problem, wystarczy okresowo zapisywać do pliku gdzieś
    > pod drzewem serwera www. Tak robiło wiele kamer ery przedonvifowej, np.
    > taka DCS-900, która wystawiała /VIDEO.CGI (mjpeg) i /IMAGE.JPEG.

    NTG
    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 152. Data: 2019-03-05 16:16:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.03.2019 o 13:30, J.F. pisze:

    > Nawet jesli nie sa to zapisane JPG w osobnych plikach,
    > to skoro obraz tak skacze, to znaczy, ze w strumieniu sa osobne obrazki.

    Nie - nie znaczy. EOT.

  • 153. Data: 2019-03-05 16:39:23
    Od: Kviat

    W dniu 2019-03-05 o 12:29, J.F. pisze:

    > -powinni miec zawsze wlaczone, czy tylko przy interwencji ?

    Ręce opadają...
    Był podany link. Był drugi raz podany ten sam link i podany cytat.

    Więc jeszcze raz cytat, bo link już był dwa razy:

    "Byli zobowiązani - jak każdy inny funkcjonariusz prewencji w Łodzi -
    włączyć nagrywanie na czas działań."

    "a przecież nagrywane będą tylko interwencje - zachwalała sprzęt st.
    asp. Marzanna Boratyńska z łódzkiej drogówki."

    Czy już nikt nie czyta tekstów do których odnosi się dyskusja?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 154. Data: 2019-03-05 17:04:48
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.03.2019 o 11:00, ń pisze:
    > Wiele razy zrzucałem i dostawałem zrzucone fragmenty monitoringu (i z
    > analogów i z IP-owych) i właściwie zawsze był na nośnik dołączony przez
    > rejestrator programik do odtwarzania tego.

    Jeśli kopiujesz dane z rejestratora przez port USB, to tak się właśnie
    dzieje. Ale ja pisałem o danych na dysku rejestratora, a nie tym, co się
    po USB wyprowadza. Czasem masz uszkodzony rejestrator, a i raz
    przywlekli mi po prostu odzyskany sam dysk i nie było nawet typu
    rejestratora.

    > Często pliki z dłuższego zapisu są w krótkich "paczkach", czyli
    > porozdzielane na osobne pliki, być może w celu zwiększenia niezawodności
    > (pada krótki zapis a nie cały).

    Tak, zapisywane są często sekwencje powiedzmy 3 minutowe. Ale one są -
    na ile się orientuję -- właśnie w chwili wyprowadzania zapisu na
    zewnętrzny nośnik. Możesz w samym rejestratorze zobaczyć poszczególne
    klatki, a nawet je wyprowadzić na zewnętrzny nośnik jako jpg, czy tif.

    > Dawno nie gmerałem w menu, ale w starszych rejestratorach imho były
    > opcje kompresji międzyklatkowej lub nie, często związane z wyborem
    > jakości (rozdzielczość vs. liczba klatek na sekundę).

    Wiesz, jak masz cały sprawny rejestrator, to wiele rzeczy jest prostych.

    > Co do tych kamer nasobnych RTFM ;-))

    Ale ja jeszcze nie miałem tej kamery w ręce. Będę to badał, jak będę
    miał problem. Natomiast jestem prawie pewien, że sugestia
    Shrekopodobnych kolegów o usuwaniu niewygodnych danych jest o tyle
    trudna do realizacji, że nie widzę powodu, by te rejestratory jakoś
    szczególnie gorzej były zabezpieczane prze gmeraniem w nich.

  • 155. Data: 2019-03-05 17:08:16
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.03.2019 o 12:29, J.F. pisze:
    > Użytkownik "u2"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Dyskusja jest nadal zasadna :-)
    >
    > -to tylko wypowiedz policjantki, sprawdzic czy prawdziwa  :-)
    > -producent deklaruje 12h co najmniej ... bubla dostarczyl ?
    > -dostali ladowarki - czemu nie uzyli ?
    > -powinni miec zawsze wlaczone, czy tylko przy interwencji ?
    > -wychodzi na to, ze mieli caly czas ... i widac jak sie skonczylo.
    > -ale czy rozmowe ze zglaszajacym traktujemy jak interwencje, czy jeszcze
    > niegodna utrwalenia ?

    Wydaje mi się, że końcowe Twoje pytania zaczynają odsłaniać prawdę.
    Zgodnie z wytycznymi kamery nie mają być używane cały czas, a głębszego
    sensu nagrywania rozmowy z pokrzywdzoną po prostu nikt nie dostrzegł.
    Może błędnie, ale nie muli się ten, kto nic nie robi.

    Co do baterii, to jeszcze zastanowił bym się, czy bateria była w pełni
    załadowana w chwili rozpoczęcia służby.

  • 156. Data: 2019-03-05 17:10:34
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.03.2019 o 16:39, Kviat pisze:

> [...]
    > asp. Marzanna Boratyńska z łódzkiej drogówki."
    > Czy już nikt nie czyta tekstów do których odnosi się dyskusja?

    Piotrze, uwaga służba, tylko chwilowo niestety też odnosi sie do Ciebie
    :-) Popatrz co zacytowałeś. Raz jest, że mają włączać na czas działań,
    zaś drugi raz, że tylko interwencje. Rozmowa z pokrzywdzoną, to
    działanie, czy interwencja? - i przede wszystkim dlaczego :-)

  • 157. Data: 2019-03-05 18:42:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    >Ręce opadają...
    >Był podany link. Był drugi raz podany ten sam link i podany cytat.

    Ale podyskutowac mozemy tez jak byc powinno.

    Zeby sie potem nie okazalo, ze policjant musial gonic przestepce i
    zapomnial wlaczyc kamery,
    albo widzial jak przejezdzales na czerwonym, wiec podjal interwencje i
    wlaczyl.

    Widzisz co pisze producent - mozliwosc dodania roznych wyzwalaczy -
    przy wlaczeniu kogutow, przy wyciagnieciu broni z kabury ...
    automatycznych.

    J.

  • 158. Data: 2019-03-05 18:48:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Nie - nie znaczy. EOT.

    https://www.youtube.com/watch?v=-A8-uStnLL4

    Ten samochod nie jedzie, tylko przeskakuje.

    Myslisz, rejestrator wybral co 10-ta klatke z kamery, po czym zrobil z
    nich film, skompresowany na ogolnych zasadach np H.264 czy MPEG ?

    J.

  • 159. Data: 2019-03-05 18:49:08
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 05.03.2019 o 16:16, Sh-rek pisze:

    > Nie - nie znaczy. EOT.

    szrek padł, wyczerpały mu się bateryjki:))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 160. Data: 2019-03-05 18:57:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

> [...]
    >sensu nagrywania rozmowy z pokrzywdzoną po prostu nikt nie dostrzegł.
    >Może błędnie, ale nie muli się ten, kto nic nie robi.

    Ale tak ciezko przyznac, ze "nie nagrywano rozmowy, bo nie wydawalo
    sie to istotne" ?
    Czy jednak naprawde baterie sie rozladowaly ?

    Tak czy inaczej - jestem sklonny uwierzyc, ze baterie sie rozladowaly,
    a nie ze "policja celowo usuwa dowody".

    Moze za pare lat, gdy kamerki beda powszechne, i zawsze nagrywaja, a
    tu akurat dwie zawiodly jak policjanci naduzyli uprawnien.

    J.