  • 121. Data: 2019-03-04 16:58:10
    Temat: Re: I akurat "padły baterie" w policyjnych kamerkach
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:5c7d45e8$0$519$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 04.03.2019 o 02:22, J.F. pisze:

    >Bez względnie masz rację.

    >I znowu masz rację, choć wątpię, by komendant wydał takie polecenie.

    "informatyk powinnosc sluzby swej zrozumial ... bez slow " :-)

    Niby z miesiac temu, to juz czas na zglaszanie reklamacji :-)

    > Po za tym, jeszcze kilka dni temu nikt tych kamer nie miał i
    >nie było jakiejś tragedii.

    Nie liczac Stachowiaka i paru innych zmarlych gdzies po komisariatach.

    Swoja droga - zaczelo sie tego linku
    https://www.tvn24.pl/pobicie-studentki-w-lodzi-padly
    -baterie-w-policyjnych-kamerach,913674,s.html

    "Patrol pracował od godziny 19 w niedzielę. Do zdarzenia doszło około
    5:30 w poniedziałek. Niestety, w obu urządzeniach zabrakło zasilania.
    Pech jest taki, że to była jedenasta godzina służby - opowiada."

    Byl ten fragment od poczatku ? Jakos nie pamietam.

    "Tyle że te tłumaczenia nijak się mają do tego, co o możliwościach
    kamer dokładnie miesiąc temu mówili policjanci na specjalnej
    konferencji prasowej. Zorganizowanej - nomen omen - w Łodzi.
    - Policjanci rozpoczynając dyżur pobierają naładowane urządzenia.
    Bateria pozwala na 10 godzin ciągłego nagrywania, a przecież nagrywane
    będą tylko interwencje - zachwalała sprzęt st. asp. Marzanna
    Boratyńska z łódzkiej drogówki."

    "Komenda Główna Policji skierowała nas do firmy, która realizuje
    projekt kamer osobistych dla funkcjonariuszy.Tutaj dowiedzieliśmy się,
    że kamera bez problemów powinna pracować - czyli nagrywać - przez co
    najmniej 12 godzin."

    Czyli sluzba trwa 12h, a KGP zamawia kamerke starczajaca na 10h ?

    Odejmujac posilek, wizyte w toalecie itp - jak najbardziej starczy,
    tylko nadal bedzie sie okazywac, ze nagrania nie ma ...

    J.

  • 122. Data: 2019-03-04 17:06:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 04.03.2019 o 02:07, J.F. pisze:
    >Nie pamiętam, ale coś było - oglądałem piracone filmy, więc być
    >musiało;)

    Ale piraty niekoniecznie trafily do komercyjnych kamer/rejestratorow.

    >To dalej zapisze to jako strumień.

    >Nie wyjdzie. Po to są między ramki, żeby były mniejsze.

    No i do tego zmierzam, ze zapis JPG co pol sekundy i strumien video
    moze miec podobny rozmiar.

    > https://www.youtube.com/watch?v=-A8-uStnLL4
    > Jakos skacze ten obraz.

    >o skacze i co z tego?

    To, ze rejestrator nie rejestrowal strumienia video 25kl/s, tylko
    jakies pojedyncze klatki.
    Moze nie byly w kazda w osobnym pliku, moze nawet zrobil film, ale i
    tak jest to seria klatek w duzym odstepie czasowym.

    A inne przykladowe nagrania plynne.

    J.

  • 123. Data: 2019-03-04 17:10:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2019-03-03, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Mam w użyciu 8mio kanałowego analoga z ca 2010 roku i nie ma
    >obrazków.

    A nagranie masz plynne, czy takie skaczace ?

    J.

  • 124. Data: 2019-03-04 17:40:34
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 04.03.2019 o 16:58, J.F. pisze:
> [...]
    > Pech jest taki, że to była jedenasta godzina służby - opowiada."
    >
    > Byl ten fragment od poczatku ? Jakos nie pamietam.

    no i zagadka rozwiązana, baterie wytrzymują 10h a robili 11h, a taka
    "poważna" dyskusja się wywiązała:)))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 125. Data: 2019-03-04 17:45:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Robert może mieć rację,

    Nie ma.

    > - czasem jest to konfigurowalne, czy ma byc
    > zapisywany stream, czy klatek. Jeśli masz kamerę, która zapisuje ci
    > cokolwiek, tylko "na alarm", to wiem, że czasami ustawia się zrzut w
    > jpg-ach.

    Czasami to i z kamery można zrobić zdjęcie. Ale to nie zmienia tego, że
    jak nagrywasz film, to nie jest to nagranie strumienia a nie serii
    pojedynczych klatek.

    > On jest rzadszy niż 25kl na sec, ale ma chyba wyższą
    > rozdzielczość, co dla niektórych może mieć znaczenie. Nagrywanie nie
    > jest w trybie ciągłym, tylko zrzucane są klatki tuż przed alarmem, i
    > chwile po, no i wszystko co jest podczas alarmu.

    To akurat standard. Ale dalej zapisuje się to w strumieniu.

    Shrek

  • 126. Data: 2019-03-04 17:52:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.03.2019 o 17:06, J.F. pisze:

    > Ale piraty niekoniecznie trafily do komercyjnych kamer/rejestratorow.

    Ale kodeki już tak;)

    > No i do tego zmierzam, ze zapis JPG co pol sekundy i strumien video moze
    > miec podobny rozmiar.

    Nie będzie - międzyramki mają mniejszy rozmiar niż podstawowe ramki.
    Zwłaszcza przy niewielkiej dynamice sceny.

    > To, ze rejestrator nie rejestrowal strumienia video 25kl/s, tylko jakies
    > pojedyncze klatki.

    Ale dalej strumień.

  • 127. Data: 2019-03-04 17:59:10
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 04.03.2019 o 17:45, S-hrek pisze:

    > Nie ma.

    :))))))))))))))))))))))))))
    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 128. Data: 2019-03-04 18:00:39
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 04.03.2019 o 17:52, Sh-rek pisze:

    > Ale dalej strumień.

    > Ale dalej strumień.

    a może strumyk ?:)))))))))))))))))))))))))

    https://www.youtube.com/watch?v=k9w9si_ovFo

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 129. Data: 2019-03-04 18:40:53
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04.03.2019 o 16:58, J.F. pisze:

    > Czyli sluzba trwa 12h, a KGP zamawia kamerke starczajaca na 10h ?

    Standardowo wiele jednostek pracuje w trybie 8 godzin, to 10 godzin daje
    zapas. Ale są jednostki, czy służby trwające 12 godzin.

    > Odejmujac posilek, wizyte w toalecie itp - jak najbardziej starczy,
    > tylko nadal bedzie sie okazywac, ze nagrania nie ma ...

    Tu zawsze będzie problem, kiedy i dlaczego wówczas należało włączyć lub
    wyłączyć to nagrywanie. Dlatego osobiście uważam, że nagrywanie ciągłe
    jest lepsze. Pracujący 12 godzin patrol fizycznie patroluje pewnie
    właśnie około 10 godzin. Pamiętaj, że to całkowity czas służby, a w jej
    trakcie jeszcze są takie rzeczy, jak odprawa przed służbą, przerwy
    (przysługują im dwie) czy rozliczenie po służbie. Sądzę, że włączenie po
    odprawie, wyłączanie na przerwy i z chwilą rozliczenia powinno być lepsze.

  • 130. Data: 2019-03-05 01:44:19
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-03-04, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A nagranie masz plynne, czy takie skaczace ?

    Jak ustawię 1kl/s to oczywiście skacze, ale nie rozumiem dlaczego
    uważasz to za istotne. Jak ustawie w cyfrowym NVR 1kl/s to tez skacze bo
    taki urok oglądania wszystkiego wolniejszego niż te ca 10-15kl/s.

    --
    Marcin