  • 121. Data: 2009-10-21 13:49:10
    Temat: Re: "Humanitarne" wg sądu zabijanie psów
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 21 Oct 2009 13:56:13 +0200, Papa Smerf napisał(a):

    > zresztą sprubuj w
    > warszawie znaleźć bezpańskeigo psa, będzie ciężki

    Bo miastowi w miarę psami się interesują, w domach je trzymają -- i
    raczej nie dlatego, żeby Chińczycy im tego nie zjedli.

    We Wrocławiu wałęsających się psów też wiele nie ma, a mniejszości
    sinusoidalnej raczej też wiele nie ma... ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 122. Data: 2009-10-21 13:55:40
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Papa Smerf pisze:

    > to nie żadne legenty, tylko fakty, nawet złapano jakichś chinoli jak w
    > lodówkach mieli gołębie i koty, nie pamiętam czy psy,

    DLA SIEBIE.

    ale sprawa sie
    > rozbiła nie o zjadanie gołębi, tylko o brak higieny, zresztą sprubuj w
    > warszawie znaleźć bezpańskeigo psa, będzie ciężki:O)

    No właśnie. O tym piszę.

    > nie rozśmieszaj z tym ze mięso psie jest drogie, to po ile chodzi?:O)

    No, po ile? Po ile dostarczysz np. 50kg dziennie?

    > a krowę to musieli by kupić bo bezpańskie nie chodzą, a psy, koty i
    > gołębie mogą łąpać dowoli bo bezpańskie nic nie kosztują!:O)

    Do woli? Ile kosztuje łapacz warszawski i jak szybki się wyczerpią zasoby?

    > w swoimk kraju moga je kupić w sklepie, nie musza tutaj wyłapywać:O)

    No ale jakoś daleko z transportem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 123. Data: 2009-10-21 13:55:49
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 21 Oct 2009 13:56:13 +0200, Papa Smerf napisał(a):

    > nie rozśmieszaj z tym ze mięso psie jest drogie, to po ile chodzi?:O)

    "Za średniego, dobrze utrzymanego psa można było zarobić ok. 30 zł".
    A mięsa na nim nie jest tak dużo bo nie jest tak "zoptymalizowany" pod
    hodowlę jak świnki.

    > a krowę to musieli by kupić bo bezpańskie nie chodzą, a psy, koty i gołębie
    > mogą łąpać dowoli bo bezpańskie nic nie kosztują!:O)

    Bezpańskich psów jest mało. Gołębi więcej, ale mięsa też przy nich mało.

    Henry

  • 124. Data: 2009-10-21 14:22:52
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    Olgierd <n...@n...problem> pisze:

    > Świadkiem może być tylko ten, kto coś wie o rzeczy. W apelacji zwykle
    > nowych świadków powołać nie można. Biegłymi ci ludzie w sprawie nie będą
    > -- bo na jaką okoliczność? Sztrasburg pracuje na papierach, świadków nie
    > słucha.
    >
    > Zatem strachy na lachy ;-)

    A "cofnięcie do pierwszej instancji" to pies? :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Darmozjad i dygnitarz nie oddalają się bez przyczyny.

  • 125. Data: 2009-10-21 15:08:54
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" napisał:
    > DLA SIEBIE.

    to była restałracja z chińszczyzną, zresztą dla siebie czy nie jaka różnica,
    ja smalec
    z psa też mam dla siebie na roumatyzm:O)

    > Do woli? Ile kosztuje łapacz warszawski i jak szybki się wyczerpią zasoby?

    a ile kosztuje ubojnik krowi, plus cena żyfca? na pewno taniej wychodzi
    złapać bezpańskiego psa, wałęsającego się w okolicy niż kupić krowę co
    nie?:O)

  • 126. Data: 2009-10-21 15:12:48
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Henry(k)" napisał:
    > "Za średniego, dobrze utrzymanego psa można było zarobić ok. 30 zł".
    > A mięsa na nim nie jest tak dużo bo nie jest tak "zoptymalizowany" pod
    > hodowlę jak świnki.

    w schroniskach chodzą za darmo, zresztą po kiego ktoś ma kupować jak można
    mieć darmo?:O)

    > Bezpańskich psów jest mało. Gołębi więcej, ale mięsa też przy nich mało.

    jakie to ma znaczenie czy mało mięsa czy nie, 10 kilo darmowej psiny czy
    10kg płatnej wieprzowiny o to idzie, a jak się przyjżysz takiej chińskiej
    wieprzowinie w sosie słodko kwaśnym to tego mięska tam tyle ci pies
    napłakał:O)

  • 127. Data: 2009-10-22 07:22:44
    Temat: Re: "Humanitarne" wg sÄ&#65533;du zabijanie psĂłw
    Od: "GB" <g...@p...onet.pl>

    Nie zgadzasz się z wyrokiem sądu - Twoje prawo.

    Natomiast z reszty posta wynika że po prostu szukasz pretekstów żeby dobrać się
    mu do skóry za to co jest legalne.

    Przyznaj że tak naprawdę bulwersuje Cię to że facet używa psów do celów
    spożywczych, a to czy np. ma książeczke sanepidowską (którą jako przerabiający
    mięso powinien chyba formalnie mieć) interesuję Cię tylko o tyle o ile można mu
    za to wlepić grzywnę.

    A może jeszcze na dodatek źle zaparkował, albo nie odśnieża chodnika przed posesją?

  • 128. Data: 2009-10-22 08:30:38
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Papa Smerf pisze:
    > to była restałracja z chińszczyzną,

    No i trzymali to dla ziomków.

    > a ile kosztuje ubojnik krowi, plus cena żyfca? na pewno taniej wychodzi
    > złapać bezpańskiego psa, wałęsającego się w okolicy niż kupić krowę co
    > nie?:O)

    Skup się: krowy/świnie się hoduje! Więc ich podaż jest stała, taka jak
    popyt. Bezpańskie psy są tańsze przez 1 tydzień. Potem podaż nie nadąży
    za popytem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 129. Data: 2009-10-22 08:30:48
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Papa Smerf pisze:
    > w schroniskach chodzą za darmo, zresztą po kiego ktoś ma kupować jak
    > można mieć darmo?:O)

    Pies w schronisku kosztuje 50zł. Wiem, bo sam kupowałem. Poza tym -- jak
    szybko wyczerpiesz zasoby schroniska? Zesrasz się, a nie dasz rady psim
    mięsem zastąpić wołowiny/świniny tak, żeby było taniej.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 130. Data: 2009-10-22 08:53:06
    Od: "Krzysztof" <k...@i...pl>

    "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał

    > w schroniskach chodzą za darmo,

    Mylisz się. Zwierzęta ze schroniska się kupuje.

    > zresztą po kiego ktoś ma kupować jak można mieć darmo?:O)

    Skąd? Ile_bezpańskich_psów spotykasz na co dzień na ulicach?
    Bo ja od lat widuję sporadycznie i w większości przypadków wałesający się
    pies albo komuś zginął albo po prostu jest z okoliczych posesji i akurat
    lata luzem. Zawłaszczenie takiego psa to zwykła kradzież.

    > jakie to ma znaczenie czy mało mięsa czy nie, 10 kilo darmowej psiny czy
    > 10kg płatnej wieprzowiny o to idzie,

    Zastanów się trochę, jaką masz podaż wieprzowiny, a jaką psiego mięsa.

    Pozdr
    K.