  • 21. Data: 2020-12-09 12:29:28
    Temat: Re: Homofobiczny medialny przekaz roku prosto z Brukseli: Gejowskie orgie roznoszą też kowid
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Kiedy nawalony Pęk zasnął na korytarzu sejmowym, tłumaczył się kłopotami ze
    > zdrowiem, cukrzycą i problemami neurologicznymi; Mówił, że zasłabł z
    > gorąca:
    > https://cdn.galleries.smcloud.net/t/galleries/gf-Vna
    V-NKid-4pVP_senator-bogdan-pek-664x0-nocrop.jpg

    > Słynne poskoki Janowskiego, wyjaśniano działaniami KGB:
    > https://www.youtube.com/watch?v=96Qt76NmK7E
    >
    > Oni już tak mają, że co krok padają ofiarą wyrafinowanych spisków.

    Chcesz bez spisków? Proszę bardzo, po linii wysokiej politycznej
    poprawności też się da jak się tylko zechce:

    Z całą stanowczością potępiam homofobiczną kampanie mediów i
    belgijskiej policji (oraz niektórych użytkowników usenetu) mogącą
    sugerować że geje (gejowskie orgie) roznoszą też kowid. W sposób
    oczywisty musi się to kojarzyć z propagandową kampanią nazistowskich
    niemiec że Żydzi roznoszą tyfus.

    --
    A. Filip

  • 22. Data: 2020-12-09 12:40:37
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 09 Dec 2020 12:29:28 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > W sposób
    > oczywisty musi się to kojarzyć z propagandową kampanią nazistowskich
    > niemiec że Żydzi roznoszą tyfus.

    Dobrze, że przypomniałeś.
    Naziole świętujący urodziny Hitlera w lesie, tłumaczyli się prowokacją TVN.
    Dowodów do dzisiaj brak.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 23. Data: 2020-12-09 13:34:52
    Temat: Re: Francja będzie drugą Białorusią!? ;-) [Ujawnienie wizerunku policjanta]
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No to miała szczęście, że nie w Stanach.

    -----

  • 24. Data: 2020-12-09 13:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

> [...]
    > sugerować że geje (gejowskie orgie) roznoszą też kowid. W sposób
    > oczywisty musi się to kojarzyć z propagandową kampanią nazistowskich

    To jest podsumowanie tego jakim jestes dobrym człowiekiem...
    Rzyg ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby

  • 25. Data: 2020-12-09 14:34:22
    Temat: Re: Tylko telewizja TVN dostarczy 25% uczestników urodzin adolfa h.! ;-)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Dobrze, że przypomniałeś.
    > Naziole świętujący urodziny Hitlera w lesie, tłumaczyli się prowokacją TVN.
    > Dowodów do dzisiaj brak.

    25% udziału pracowników TVN (Dwoje TVNowców na 8 wszystkich
    uczestników) to nie "spora sugestia"? :-)
    To było coś do zignorowania? Nie. To było coś zasługujące na aż takie
    gigantyczne "medialne rozdmuchanie"? Przez "telewizje na poziomie
    brukowca" jak najbardziej.

    Mnie najbardziej ubawił tytuł TVN "Kolejnych 6 (uczestników)
    oskarżonych o urodziny adolfa h." (cytuje z pamięci).
    Taki profesjonalizm na miarę TVN :-)

    --
    A. Filip

  • 26. Data: 2020-12-09 14:38:13
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
    > Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > To jest podsumowanie tego jakim jestes dobrym człowiekiem...
    > Rzyg ;-D

    Czyli ty nie potępiasz ale pochwalasz?

    --
    A. Filip

  • 27. Data: 2020-12-09 14:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > Czyli ty nie potępiasz ale pochwalasz?

    Nie zrozumiesz. Ale wspolczuje skojarzen.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."

  • 28. Data: 2020-12-09 15:30:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.12.2020 o 10:10, J.F. pisze:

    > Ale kto powiedzial, ze "chce przesladowac" ?
    >
    > Czy gejowskie party sa na Wegrzech zakazane, lub partia Szajera
    > proponuje jakies ... utrudnienia, bo przeciez nie przesladowania :-)

    Co nie znaczy że nie chce. U nas też żadnych utrudnień nie ma. No może
    poza tym, że niektóre członki rządu mówią że to trochę nie ludzie...

    W niemczech do pewnego momentu też można było spytać - czy ktoś chce
    prześladować żydów - przecież nic im się złego nie dzieje.

    --
    Shrek

  • 29. Data: 2020-12-09 15:41:34
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia 09 Dec 2020 13:59:52 GMT, Budzik napisał(a):

    > Nie zrozumiesz. Ale wspolczuje skojarzen.

    Jasiowi wszystko się kojarzyło z d... a temu tu wszystko się kojarzy z
    Żydami. Co zrobisz, taka natura :)
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 30. Data: 2020-12-09 15:42:29
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 09 Dec 2020 14:34:22 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > 25% udziału pracowników TVN (Dwoje TVNowców na 8 wszystkich
    > uczestników) to nie "spora sugestia"? :-)

    Tak właśnie była linia obrony nazioli propagowana przez gadzinówki wyklęte,
    z wPotylicę i Sieci na czele. Mieli nawet dostać pieniądze w reklamówce,
    ale jakoś nie znaleziono ani pieniędzy, ani reklamówki i na ławie
    oskarżonych zasiadło 6 osób.
    W obronę swych ideowych braci zaangażowali się również prominentni
    misiewicze, ale sprawie nie dało się ukręcić łba.

    Na drugi raz róbcie takie imprezy w miejscach, z których da się uciec po
    rynnie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek