eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoHolowanie - czy w ogóle jest możliwe?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 58

  • 21. Data: 2010-09-19 19:43:45
    Temat: Re: Holowanie - czy w ogóle jest możliwe?
    Od: "beznick" <x...@a...cd>


    Użytkownik "Czapla" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:7d75.000003ac.4c963bf2@newsgate.onet.pl...
    > Teraz nikomu już nie pomogę :(.

    Pomoc mozesz ograniczyć do zadwonienia po lawetę, jak delikwentowi telefon
    nie działa.
    Kiedyś można było brać autostopowiczow. Teraz nie należy


  • 22. Data: 2010-09-19 20:08:11
    Temat: Re: Holowanie - czy w ogóle jest mo?liwe?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-09-19 18:47, Użytkownik Czapla napisał:
    >> Intencją? mogoo być to, co literalnie da się odczytać z przepisu.
    >> Przecież to powstawało w czasach kiedy o żadnych wspomaganiach nie było
    >> mowy (w naszych warunkach).
    >
    > Ejże! Fiat 125 to chyba coś tak rok 1967, a serwo miał :). Syrenki skończyli
    > produkować w 1982 r., te faktycznie nie miały wspomagania. Ale ja myślę, że
    > rzeczywiście ustawodawcy chodziło o te cuda ciśnieniowe, kiedyś chyba
    > wszystkie autobusy to miały.

    Raczej nie chodziło o instalacje powietrzne.
    Tam obowiązuje zasada masz ciśnienie hamulce nie działają,
    chcesz zahamować zmniejszasz ciśnienie w instalacji hamulcowej.
    Nie pracuje silnik a co za tym idzie sprężarka, brak ciśnienia
    w układzie to hamulce masz zablokowane, tak jakby ktoś naciskał
    na hamulec.
    Tak to działa w autobusach i ciężarówkach.


    Pozdrawiam


  • 23. Data: 2010-09-19 20:11:02
    Temat: Re: Holowanie - czy w ogóle jest możliwe?
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    A ręczny nie wystarczy, peszecież jest bez wspomagania.


    --
    (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub sz, -ii -> -i)
    Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo,
    nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom. reforma.ortografi.w.interia.pl



  • 24. Data: 2010-09-19 20:14:12
    Temat: Re: Holowanie - czy w ogóle jest możliwe?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>


    Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:i75qoh$sag$1@news.onet.pl...
    >A ręczny nie wystarczy, peszecież jest bez wspomagania.

    Zeby - w mysl przepisow - moc holowac na polaczeniu gietkim, pojazd holowany
    musi miec sprawne DWA uklady hamulcowe. Reczny to jeden uklad. W sam raz na
    polaczenie sztywne.

    Pozdrawiam
    SDD



  • 25. Data: 2010-09-19 20:17:42
    Temat: Re: Holowanie - czy w ogóle jest możliwe?
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>



    >>A ręczny nie wystarczy, peszecież jest bez wspomagania.
    >
    > Zeby - w mysl przepisow - moc holowac na polaczeniu gietkim, pojazd
    > holowany musi miec sprawne DWA uklady hamulcowe. Reczny to jeden uklad. W
    > sam raz na polaczenie sztywne.
    A jak bedzie mieć 3 hamulce, w tym jeden zależny od silnika, to też nie
    można?
    To są bzdury.


    --
    (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub sz, -ii -> -i)
    Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo,
    nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom. reforma.ortografi.w.interia.pl



  • 26. Data: 2010-09-19 20:26:20
    Temat: Re: Holowanie - czy w ogóle jest mo?liwe?
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 19.09.2010 Stokrotka <o...@a...pl> napisał/a:
    >
    >
    >>>A r?czny nie wystarczy, peszecie? jest bez wspomagania.
    >>
    >> Zeby - w mysl przepisow - moc holowac na polaczeniu gietkim, pojazd
    >> holowany musi miec sprawne DWA uklady hamulcowe. Reczny to jeden uklad. W
    >> sam raz na polaczenie sztywne.
    > A jak bedzie mie? 3 hamulce, w tym jeden zale?ny od silnika, to te? nie
    > mo?na?
    > To s? bzdury.

    W sumie hamowanie silnikiem :) skrzynia na biegu i sprzęgło to dość
    skuteczny układ hamulcowy - no chyba że uszkodzenie silnika wyklucza
    takie hamowanie, ale test na stacji diagnostycznej by przeszedł
    (a taka terenówka z reduktorem na jedynce, to pewnie lepiej by
    wypadła w takim hamwaniu niż główny:).

    --
    "A cóż to za sens kupować samochód, żeby jeździć po asfalcie?
    Tam, gdzie jest asfalt, nie ma nic ciekawego, a gdzie jest
    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".
    Strugaccy - Poniedziałek zaczyna się w sobotę.


  • 27. Data: 2010-09-19 20:29:19
    Temat: Re: Holowanie - czy w ogóle jest możliwe?
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 19 Sep 2010 22:17:42 +0200, "Stokrotka"
    <o...@a...pl> wrote:

    >> Zeby - w mysl przepisow - moc holowac na polaczeniu gietkim, pojazd
    >> holowany musi miec sprawne DWA uklady hamulcowe. Reczny to jeden uklad. W
    >> sam raz na polaczenie sztywne.
    > A jak bedzie mieć 3 hamulce, w tym jeden zależny od silnika, to też nie
    >można?
    w przepisach jest sformułowanie "co najmniej".

    WAM
    --
    mezrom dan ysazcw -> www.nadmorze.pl <- wczasy nad morzem


  • 28. Data: 2010-09-19 20:32:00
    Temat: Re: Holowanie - czy w ogóle jest mo?liwe?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości
    news:i75qjd$c15$1@node1.news.atman.pl...
    > Dnia 2010-09-19 18:47, Użytkownik Czapla napisał:
    >>> Intencją? mogoo być to, co literalnie da się odczytać z przepisu.
    >>> Przecież to powstawało w czasach kiedy o żadnych wspomaganiach nie było
    >>> mowy (w naszych warunkach).
    >>
    >> Ejże! Fiat 125 to chyba coś tak rok 1967, a serwo miał :). Syrenki
    >> skończyli produkować w 1982 r., te faktycznie nie miały wspomagania. Ale
    >> ja myślę, że rzeczywiście ustawodawcy chodziło o te cuda ciśnieniowe,
    >> kiedyś chyba wszystkie autobusy to miały.
    >
    > Raczej nie chodziło o instalacje powietrzne.
    > Tam obowiązuje zasada masz ciśnienie hamulce nie działają,
    > chcesz zahamować zmniejszasz ciśnienie w instalacji hamulcowej.
    > Nie pracuje silnik a co za tym idzie sprężarka, brak ciśnienia
    > w układzie to hamulce masz zablokowane, tak jakby ktoś naciskał
    > na hamulec.
    > Tak to działa w autobusach i ciężarówkach.

    Nie, tak jak to opisałęś, to działa to w przyczepach oraz na kolei w
    pociągach.


  • 29. Data: 2010-09-19 20:47:50
    Temat: Re: Holowanie - czy w ogóle jest mo?liwe?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-09-19 22:32, Użytkownik Robert Tomasik napisał:

    >> Raczej nie chodziło o instalacje powietrzne.
    >> Tam obowiązuje zasada masz ciśnienie hamulce nie działają,
    >> chcesz zahamować zmniejszasz ciśnienie w instalacji hamulcowej.
    >> Nie pracuje silnik a co za tym idzie sprężarka, brak ciśnienia
    >> w układzie to hamulce masz zablokowane, tak jakby ktoś naciskał
    >> na hamulec.
    >> Tak to działa w autobusach i ciężarówkach.
    >
    > Nie, tak jak to opisałęś, to działa to w przyczepach oraz na kolei w
    > pociągach.

    W autobusach i ciężarówkach również. Pomijam nieprodukowane już
    antyki z hamulcami hydraulicznymi jak np. Star.


    Pozdrawiam


  • 30. Data: 2010-09-19 21:21:59
    Temat: Re: Holowanie - czy w ogóle jest mo?liwe?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości
    news:i75sto$ca9$1@node1.news.atman.pl...
    > Dnia 2010-09-19 22:32, Użytkownik Robert Tomasik napisał:
    >
    >>> Raczej nie chodziło o instalacje powietrzne.
    >>> Tam obowiązuje zasada masz ciśnienie hamulce nie działają,
    >>> chcesz zahamować zmniejszasz ciśnienie w instalacji hamulcowej.
    >>> Nie pracuje silnik a co za tym idzie sprężarka, brak ciśnienia
    >>> w układzie to hamulce masz zablokowane, tak jakby ktoś naciskał
    >>> na hamulec.
    >>> Tak to działa w autobusach i ciężarówkach.
    >>
    >> Nie, tak jak to opisałęś, to działa to w przyczepach oraz na kolei w
    >> pociągach.
    >
    > W autobusach i ciężarówkach również. Pomijam nieprodukowane już
    > antyki z hamulcami hydraulicznymi jak np. Star.

    Jeszcze były hydrauliczno-pneumatyczne.

strony : 1 . 2 . [ 3 ] . 4 ... 6


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1