  • 21. Data: 2004-08-16 19:06:26
    Temat: Re: Hmmm
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik HOWARD napisał:

    > Czyli tysiące osób wypowiadających się na Forum Cafe Allegro robi
    > błędnie, zmieniając tytuł?

    Czy tu jest do k*** nędzy alegro ?
    NIE. Korzystasz z grup news ... USENET ... Poszukaj w encyklopedii
    różnicy ... Najlepiej w wikipedii ... FORUM a USENET ... o.k.?

    --
    Stasio Podróżnik
    Black 525 tds E-34 nr rej.RP XXXXX (pl.misc.samochody-bez naklepki ;))

  • 22. Data: 2004-08-16 19:07:07
    Od: HOWARD<v...@w...pl>

    Zdenerwowałeś się widzę.
    Ale czym?
    Czy jestem tego wart ?;-)

    OK, poczytam z chęcią o różnicy USENET a FORUM.
    Bez ironii.

    Pozdrawiam serdecznie,
    HOWARD

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 23. Data: 2004-08-16 19:09:59
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik HOWARD napisał:

    > Co to jest czytnik?

    Bosz ...

    > I jeszcze chciałem zacytować:
    > http://usenet.gazeta.pl/usenet/1,47944,1709961.html
    > Punkt szósty stanowi, że odpowiadać mam JEDNAK PISZĄC
    > odpowiednie tematy ...

    Czytaj ze zrozumieniem ... ODPOWIEDNI TEMAT - Temat, z którego bez
    zaglądania w post można wywniioskować czego dotyczy ... Nie ma mowy w
    punkcie 6 o zmienianiu tematów ODPOWIEDZI NA POST.

    > O co chodzi?

    O mydło ... *PLONK*
    Poszukaj wyjaśnienia na giełdzie allegro ... może ci się uda nawet je
    kupić ...

  • 24. Data: 2004-08-16 19:10:05
    Od: Drwal <w...@o...tej>

    HOWARD napisał(a):
    > Pozdrawiam i juz od teraz sie dostosowywuje do zasad.

    Nie ty dalej sie nie dostowywujesz. Powinienes cytowac wypowiedz
    poprzednika i odpowiadac pod tymze przycietym cytatem!
    --
    Drwal GG:2006587 [ROT13!]q...@b...cy
    zdjecie.moje.prv.pl /\ drwal.ws.prv.pl

  • 25. Data: 2004-08-16 19:12:10
    Od: Adam <a...@w...pl>

    > ale może się zagalopowałem. Jeśli tak, to mnie poprawcie...
    >
    > Pozdrawiam serdecznie,
    > HOWARD

    Ale gdzie mozna to znalezc w jakim paragrafie.
    Podobno w niktorych krajach format mp3 jest dozwolony do wlasnego uzytku.

  • 26. Data: 2004-08-16 19:13:23
    Od: Dredd<...@...pl>

    > Wyczytałem to tutaj:

    No to niedokładnie przeczytałeś
    Zwracam uwagę na ten fragment:

    > Problem zaczyna się wówczas, gdy
    > taki &#8222;kolekcjoner&#8221; zamierza zarabiać na swoich muzycznych
    zasobach.
    > Przestępstwem jest zarówno kopiowanie plików mp3, jak i
    > udostępnianie ich w internecie albo na kompaktach nagranych
    utworów
    > w c e l a c h z a r o b k o w y c h (podkreślenie moje - Dredd).
    Taką działalność określa się potocznie mianem
    > piractwa komputerowego, czy fonograficznego."

    > ale może się zagalopowałem

    Odrobinę bo z grubsza biorąc działanie bez celu zarobkowego
    powoduje że nie ma przestępstwa. Polecam lekturę prawa autorskiego
    w okolicach art. 115 no i kodeksu karnego

    Na marginesie: publikacje w internecie póki co nie są w pełni
    wiarygodnym źródłem informacji o obowiązującym prawie (BTW:
    podobnie proszę traktować moje wypowiedzi ;) )
    Jedynym pewnym źródłem ustaleń w tym zakresie są tzw. dzienniki
    promulgacyjne (np. Dziennik Ustaw)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 27. Data: 2004-08-16 19:35:11
    Temat: Re: Niestety źle Ci się obiło. [ Bez Tekstu]
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik HOWARD napisał:

    > Nullum crimen sine lege

    Ty się lecz ...Ktop tu mówi o przestępstwach ? Netykieta newsowa nie
    jest kodeksem ... tego pewnie nie zrozumiesz ...

  • 28. Data: 2004-08-16 19:37:40
    Od: "Robert Winkler" <w...@N...fm>

    > Jeśli masz oryginały muzyczne, z których zrobiłeś sobie MP3, to tak.
    > Działasz w zgodzie z prawem.
    >
    > W przeciwnym wypadku - przestępstwo.

    Witam

    Jak wygląda ten problem w przypadku gdy dyskonuje ktoś
    utworem tylko w postaci elektronicznej.
    Zakupionym na przykład na www.apple.com/itunes
    albo naszym polskim www.iplay.pl
    Wówczas to utwór w postaci elektronicznej stanowi oryginał
    jak więc nie posiadajac rachunku udowodnić własne prawa.
    --
    ____________
    Robert Winkler

  • 29. Data: 2004-08-16 19:41:25
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Czyli tysiące osób wypowiadających się na Forum Cafe Allegro robi
    > błędnie, zmieniając tytuł?

    cafe allegro to jakies scierwo, zwykle forum, nie porownuj tego do usenetu.

    P.

  • 30. Data: 2004-08-16 19:43:37
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Co to jest czytnik?