  • 1. Data: 2008-07-22 19:05:15
    Temat: Hmm, partacze w autoryzowanym serwisie samochodowym... Jak z nimi rozmawiać?
    Od: "Maciek C" <m...@o...pl>

    Sytuacja wygląda tak, posiadałem gwarancję na samochód do dnia 20.07 br..
    Przeszło miesiąc temu zgłosiłem się z usterką klapy bagażnika... Usterka
    polegała na tym, że bagażnika nie dało się otworzyć przyciskiem który jest
    wewnątrz auta... Po pierwszych oględzinach stwierdzono, że uszkodzony jest zamek
    i należy go wymienić... Zignorowano moje sugestie które dotyczyły tego, że to
    nie wina zamka, tylko siłowników hydraulicznych klapy (temat znany na forum dot.
    tego modelu i jestem pewny, że wadą są siłowniki a nie zamek...). Czekałem ponad
    miesiąc czasu aż przyjdą części, najpierw zamówiono przez pomyłkę zamek do
    innego nadwozia, po czym kazano mi czekać kolejne 3 tygodnie na części. Części
    (zamek) przyszły, umówiłem się na dzisiaj na wymianę. Zlecenie było otwarte
    miesiąc temu, wiec nie był problemu z tym, że gwarancja skończyła sie w
    niedziele... Wymieniono zamek, podregulowano mechanizm, oczywiście w ASO
    wszystko działało... Niestety wieczorem stwierdziłem , że klapa znowu się nie
    otwiera... :( To było do przewidzenia, bo tak jak wspomniałem wcześniej, to nie
    zamek jest winny, ale nie chciano mnie słuchać... Moje pytanie brzmi jak teraz
    wyegzekwować wymianę siłowników , skoro gwarancja minęła? Jak rozmawiać z
    serwisem? Kopię pierwszego zlecenia oczywiście mam, również dokumnet
    potwierdzający dzisiejszą wymianę zamka... Będę wdzięczny za pomoc...

    Maciej C

  • 2. Data: 2008-07-23 16:35:14
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 22 Lip, 21:05, "Maciek C" <m...@o...pl> wrote:

> [...]
    > serwisem? Kopię pierwszego zlecenia oczywiście mam, również dokumnet
    > potwierdzający dzisiejszą wymianę zamka... Będę wdzięczny za pomoc...

    Chyba najprosciej bedzie reklamowac ta naprawe gwarancyjna (w sensie
    reklamowales nie otwierajaca sie klape i mimo naprawy nadal jest to
    samo) - wada nie zostala usunieta.

    Pozdrawiam
    Rafal