  • 21. Data: 2007-09-06 17:27:38
    Temat: Re: Hiv a naklanianie do seksu
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 06-09-2007 o 12:01:24 <l...@o...eu> napisał(a):

    > Tak swoja droga moze ktos by to powiedzial ludziom tworzącym kodeks bo
    > tam wyraznie jest o zarazeniu :
    >
    > Art. 161. § 1. Kto, wiedząc, że jest zarażony wirusem HIV, naraża
    > bezpośrednio inną osobę na takie zarażenie, podlega karze
    > pozbawienia wolności do lat 3.

    Ale tu wydaje sie byc ok. Jest o zarażeniu (byciu zarazonym) a nie o
    zarażaniu.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 22. Data: 2007-09-06 17:52:21
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> napisał w wiadomości

    > Ale tu wydaje sie byc ok. Jest o zarażeniu (byciu zarazonym) a nie o
    > zarażaniu.

    Nie-e. Powinno byc o zakazeniu (byciu zakazonym) a nie zakazaniu.

    Wiem, drobiazg, ale roznica w konotacji okreslen istnieje. I nie jest
    blacha.

    sz.

  • 23. Data: 2007-09-07 08:44:37
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "se" <s...@s...org> napisał w wiadomości
    > Jeśli się leczył na to to figuruje w rejestrze.

    Nie ma sensu się leczyć.
    Grozi za to odpowiedzialność karna, napiętnowanie społeczne i stres.
    Z takim prawem i społeczeństwem chorzy na AIDS będą czekać na leczenie do
    czasu wystąpienia wyraźnych objawów legalnie (bo nieświadomie) zarażając
    innych.
    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 24. Data: 2007-09-07 08:50:02
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał w
    wiadomości news:fbpf2g$b0h$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Wiem, drobiazg, ale roznica w konotacji okreslen istnieje. I nie jest
    > blacha.

    Linia obrony twierdząca, że oskarżony zakaził, a nie zaraził ma szanse?

  • 25. Data: 2007-09-07 20:29:07
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 07-09-2007 o 10:50:02 Jan Werbiński <j...@j...com>
    napisał(a):

    > Linia obrony twierdząca, że oskarżony zakaził, a nie zaraził ma szanse?

    Nie ma, bo przepis mowi o czym innym. Mowi o, przekladajac troche jego
    jezyk, uczynieniu kogos zarazonym. Nie mowi nic o zarazaniu.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.