  • 71. Data: 2006-09-18 09:40:38
    Temat: Re: Hipermarkety, plecaki, itp. - jeszcze raz
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 18 Sep 2006 11:18:58 +0200, kam napisał(a):

    > tak jak każdy inny chroniący swoją własność

    Czyli jak?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 72. Data: 2006-09-18 09:41:03
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 18 Sep 2006 11:22:24 +0200, kam napisał(a):

    > Od kazuistycznej regulacji prawo odeszło jakiś czas temu.

    Przyznajesz tym samym że nie masz nic na poparcie swoich słów? Wiedziałem.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 73. Data: 2006-09-18 10:10:34
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    scream napisał(a):
    > Nie wynika z tego to o co Cie prosilem zebys mi pokazal...

    a co byś chciał?

    > Zapoznaj sie prosze z tym terminem, wroc tutaj i napisz jeszcze raz CO
    > zezwala wlascicielowi zatrzymac mnie/ograniczyc moja wolnosc jesli nie
    > respektuje jego prywatnego regulaminu.

    Wbrew jego woli naruszasz jego własność, to chyba proste?

    KG

  • 74. Data: 2006-09-18 10:11:42
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    scream napisał(a):
    > Przyznajesz tym samym że nie masz nic na poparcie swoich słów? Wiedziałem.

    Nie, stwierdzam tym samym że nie masz pojęcia o stosowaniu prawa.

    KG

  • 75. Data: 2006-09-18 10:21:34
    Od: T <i...@o...pl>

    kam wrote:
    > To właściciel decyduje o tym w jakim zakresie i pod jakimi warunkami
    > udostępnia swoją własność.

    nie "udostępnia swoją własność" tylko PROWADZI HANDEL!!

    i społeczeństwo mu musi najpierw pozwolić na tą działalność gospodarczą -
    przy założeniu spełnienia określonych warunków

  • 76. Data: 2006-09-18 10:29:06
    Od: T <i...@o...pl>

    kam wrote:

    > I co niby z tego wynika? Staje się, bo tak postanowił właściciel. Zmieni
    > zdanie albo postanowi ograniczyć dostępność - jego prawo.

    ALE CAŁY CZAS O TYM MOWA, ŻE PRAWO NIE POZWALA *OGRANICZAĆ* !!!!!!!!!!!!!!

    albo zmknąć albo otworzyć na warunkach OKREŚLONYCH PRAWEM !!!!!!!!!!

    JASNE?????????????????????????????

    PS. nie piszą tu ludzie chcący się czegoś dowiedzieć tylko caraz częściej
    jacyś *lobbyści* chcący tu *przeforsować* swoją wersję prawa
    myślą jak Goebles mówił: "kłamstwo powtórzone 100 razy zaczyna być
    rzeczywistością!"

    kogo ci ludzie tutaj chcą wprowadzić w błąd i dlaczego???

  • 77. Data: 2006-09-18 10:36:10
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 18 Sep 2006 12:10:34 +0200, kam napisał(a):

    > a co byś chciał?

    Napisałem przecież: "Pokaż mi przepis, jak to napisałeś "prawo własności",
    który zezwala właścicielowi na ustanawianie własnego regulaminu de facto
    sprzecznego z prawem - bo w żadnym prawie nie jest napisane, że ktokolwiek
    może mnie zatrzymać jeśli wchodzę z plecakiem do supermarketu".

    Zwróć szczególną uwagę na dwie ostatnie linijki.

    > Wbrew jego woli naruszasz jego własność, to chyba proste?

    "Obrona konieczna polega na odpieraniu bezpośredniego, bezprawnego i
    rzeczywistego zamachu na jakiekolwiek dobro chronione prawem"

    Bezprawny - niezgodny z prawem, zabroniony przez prawo (sjp.pwn.pl)

    Jakie prawo zabrania mi wchodzenia do sklepu? Przypomnę tylko, że "źródła
    prawa są to akty normatywne stanowione przez upoważnione organy władzy i
    administracji państwowej, a także organy samorządów terytorialnych
    zawierające normy prawne lub stanowiące istotny składnik właściwego
    uchwycenia treści normy prawnej" tak więc nie powołuj się na regulamin, bo
    on źródłem prawa nie jest.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 78. Data: 2006-09-18 10:37:09
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 18 Sep 2006 12:11:42 +0200, kam napisał(a):

    > Nie, stwierdzam tym samym że nie masz pojęcia o stosowaniu prawa.

    Bo nadal nie napisałeś jakie _prawo_ naruszam wchodząc do sklepu z
    plecakiem. Poproszę konkretny akt prawny. Naruszenie prawa może być np. z
    KK, KW, itp. Nie pisz mi tu głodnych kawałków o "regulaminie".

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 79. Data: 2006-09-18 10:48:59
    Od: "Michał Wilk" <m...@g...pl>

    > Jakie prawo zabrania mi wchodzenia do sklepu?

    Art. 193 KK

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 80. Data: 2006-09-18 10:57:44
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 18.09.2006 kam <#k...@w...pl#> napisał/a:
    > tak jak każdy inny chroniący swoją własność

    Tzn? Naruszenie miru sklepowego? :)

    --
    Marcin