  • 41. Data: 2006-09-18 05:38:03
    Temat: Re: Hipermarkety, plecaki, itp. - jeszcze raz
    Od: T <i...@o...pl>

    Problemy w familiadzie wrote:
    > Skoro nie ma prawa, które zabrania ustanawiać regulamin sklepu... a
    > sklep ma własny regulamin...

    z "WŁASNYM" regulaminem to niech idzie na Księżyc interesy robić!

    PROSTE !?!

  • 42. Data: 2006-09-18 05:58:15
    Od: T <i...@o...pl>

    Michał Wilk wrote:
    > - poczytaj sobie np. tu

    http://www.uokik.gov.pl/pl/ochrona_konsumentow/niedo
    zwolone_klauzule/niedozwolone_klauzule__informac/
    > (np. lacznie z ostatnim akapitem)
    >
    > - a potem przjerzyj rejestr klauzul niedozwolonych, mozesz znalezc tam kto
    > jest powodem w postepowaniach, czesto to prezes Urzedu.

    a ciekaw jestem, czy się już zajął owymi warszawskimi "klubami z selekcją"

    bo to wyjątkowo ochydna sprawa gdyż jak zauważyłem nakręca dzikie postawy -
    a la "Władca Much" - pośród młodziezy i nie tylko... generuje
    psychopatyczne/socjopatyczne skłonności i trendy - a tyle się mówi o
    *prewencji* czy cóś...

  • 43. Data: 2006-09-18 06:00:05
    Od: T <i...@o...pl>

    T wrote:
    > bo to wyjątkowo ochydna sprawa

    ohydna - sorry...

  • 44. Data: 2006-09-18 06:55:16
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@e...pl>

    Użytkownik "Problemy w familiadzie" <l...@t...pl> napisał w
    wiadomości news:1158523265.308592.224300@m73g2000cwd.googlegrou
    ps.com...

    >Zastanawiające jest po co Ci plecak w sklepie... i czemu nie chcesz
    >się dostosować do regulaminu sklepu... walczysz z globalizacją? ;)

    przyklad:
    jade po pracy zrobic zakupy. w aucie pod sklepem laptopa nie zostawie.

    biore ze soba. w szafce rowniez go nie zostawie, bo cena utraconych danych
    przewyzszy kilkudziesieciokrotnie wartosc laptopa.

    sklep co prawda pewnie odpowiada za utracone z szafek rzeczy ale do wartosci
    hardware'u.

    oczywiscie, wiem, mozna zrobic backup, ale backup nie zabezpieczy przed
    odtworzeniem zawartosci dysku przez zlodzieja po kradziezy .

    takie uzaasdnienie Ci wystarczy ?

    --
    pozdrawiam
    Cyprian Prochot

  • 45. Data: 2006-09-18 07:03:28
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 18.09.2006 Cyprian Prochot <c...@e...pl> napisał/a:
    > sklep co prawda pewnie odpowiada za utracone z szafek rzeczy ale do wartosci
    > hardware'u.

    Dlaczego tylko do wysokosci hardwaru?
    (problem raczej w tym jak udowodnic co sie wlasciwie zostawilo)

    --
    Narcin

  • 46. Data: 2006-09-18 07:08:20
    Od: T <i...@o...pl>

    Mikołaj Menke wrote:
    > W jaki sposób splądrować? Nie pozwalasz mu na to wykorzystując wszelkie
    > prawnie dozwolone metody i już.

    czyli szarpanina?

  • 47. Data: 2006-09-18 07:14:55
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2006-09-18, Cyprian Prochot <c...@e...pl> wrote:

    > sklep co prawda pewnie odpowiada za utracone z szafek rzeczy ale do wartosci
    > hardware'u.

    Skąd sklep będzie wiedział, co miałeś w plecaku?

    Renata

  • 48. Data: 2006-09-18 07:18:11
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > Ten komunikat został napisany przez jakiegoś niekompetentnego matoła.

    Określasz tak wszystkich którzy mają inne zdanie niż Twoje wyobrażenia?

    KG

  • 49. Data: 2006-09-18 07:26:16
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2006-09-18, kam <#k...@w...pl#> wrote:

    > Określasz tak wszystkich którzy mają inne zdanie niż Twoje wyobrażenia?

    To jak w końcu jest? Czy to, co znajduje się na stronie Federacji jest
    rzeczywiście zgodne z aktualnym stanem prawnym i w związku z tym
    czy prawdą jest, że jeśli ochroniarz powie, że nie mogę wejść z
    plecakiem, to faktycznie nie mogę i albo nie wchodzę do sklepu albo
    zostawiam plecak w szafce?

    Renata

  • 50. Data: 2006-09-18 07:37:59
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Czekaj, może inaczej to ująć, to zrozumie:
    >
    > "Wszedłem z plecakiem. I co mi pan zrobi?" ;->

    1) ochrona rzuca na glebe klienta
    2) klient dzwoni na policje
    3) przyjezdza policja, klient wskazuje ludzi, ktorzy go napadli
    4) przybiega kierwnik ochrony i dyrektor sklepu
    5) policja zakuwa ochroniarza w kajdany i wyprowadza