  • 1. Data: 2005-09-16 18:47:21
    Temat: Happy Hours w SIMPLUSIE - Uwaga smutne
    Od: "Robek" <r...@p...onet.pl>

    Plus GSM uruchomil nowa usluge Happy Hours dla uzytkowników Simplusa. Polega
    to na tym, ze w piatki i soboty pomiedzy godzina 19:00 a 20:00 polaczenia
    wykonywane na numery w sieci Plus GSM sa darmowe I NIE POMNIEJSZAJA WARTOSCI
    KONTA UZYTKOWNIKA. To zdanie z regulaminu promocji.
    Na moje nieszczescie aktywowalem ta usluge i dostalem SMS zwrotny z
    potwierdzeniem, ze usluga jest aktywna.
    Czytalem caly regulamin promocji
    http://www.simplus.pl/simplus/showDoc.do?alias=infos
    _promocje_happyhours_regulamin i
    spelnilem wszystkie jego warunki.

    I co?

    I dzis, czyli w piatek pomiedzy 19:00 a 20:00 wykonalem 2 telefony na numery
    w sieci PLUS GSM i co?
    I zzarlo mi kasiore z konta...
    Dzwonie wiec na numer 2601 do BOK i zzarlo mi jeszcze 95groszy za polaczenie
    :) chce rozmawiac z konsultantem a tu komunikat ze pracuja od 7:00 do
    19:00...

    Mam pytanie. Bede skladal reklamacje. Czego jeszcze moge sie domagac poza
    zwrotem tej kasiory która mi pobrali z konta i ewentualnie poniesionych
    kosztów?

    Pozdrawiam
    Robert

  • 2. Data: 2005-09-16 19:16:04
    Temat: Re: Happy Hours w SIMPLUSIE - Uwaga smutne
    Od: "Góral" <g...@o...pl>

    > Mam pytanie. Bede skladal reklamacje. Czego jeszcze moge sie domagac poza
    > zwrotem tej kasiory która mi pobrali z konta i ewentualnie poniesionych
    > kosztów?
    Miałem podobną sytuację.
    Mój patent jest taki: trzeba zacząć z dużymi roszczeniami żeby było się z czego
    targować. Jak zeżarło Ci 95 gr to zażadaj odszkodowania za straty ok 100 000
    zł. Oni stargują do 50 000 zł i obie strony będą zadowolone. Oczywiście do tego
    muszą dodać te 95 gr.
    Nie daj się. Badź uparty a na pewno wygrasz.

    Góral

  • 3. Data: 2005-09-16 19:21:07
    Od: "Robek" <r...@p...onet.pl>

    Odwołuję. Przyszedł SMS i mi zwróciło całą kasiorę.

    R.

  • 4. Data: 2005-09-16 19:22:35
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Góral napisał(a):

> [...]
    > targować. Jak zeżarło Ci 95 gr to zażadaj odszkodowania za straty ok 100 000

    Nie zmyślaj. Jakie straty? Myślisz że to amerykański film?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 5. Data: 2005-09-16 19:23:12
    Od: "Robek" <r...@p...onet.pl>

    A już myślałem, że będę walczył o 100.000 PLN odszkodowania + 95 groszy
    oczywiście :)

  • 6. Data: 2005-09-16 19:27:43
    Od: "Góral" <g...@o...pl>

    > A już myślałem, że będę walczył o 100.000 PLN odszkodowania + 95 groszy
    > oczywiście :)
    Kurcze. Chyba nie mógłbyś. Johnson twierdzi, że nie było żadnych strat:-)

    Góral

  • 7. Data: 2005-09-16 19:29:05
    Od: "Góral" <g...@o...pl>

    > Nie zmyślaj. Jakie straty? Myślisz że to amerykański film?

    Nie. Japońska manga

    Góral