  • 11. Data: 2010-03-26 17:53:04
    Temat: Re: Hałaśliwy sąsiad.
    Od: "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@m...one.pl>

    Dnia 24.03.2010 08:22 użytkownik szerszen napisał :
    > nieoficjalnie zapene na klatce albo w piwnicy jest glowny bezpiecznik od
    > jego mieszkania, zawsze mozesz go wylaczyc, zanim sie kapnie o co chodzi
    > minie troche czasu

    Wątpię. Bezpiecznik zapewne jest od całej fazy i samego sąsiada nie
    wyłączysz. A bezpiecznik tylko od jego mieszkania zapewne jest dostępny
    tylko dla niego i dla dostawcy energii, zresztą ten od fazy też nie jest
    raczej publicznie dostępny. No chyba, że np. rozbijesz szybkę w szafce,
    czy coś podobnego. Nie polecam tego sposobu, bo możesz nieźle wtopić.

    --
    http://miki.menek.one.pl m...@m...one.pl
    Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

  • 12. Data: 2010-03-29 07:26:32
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik ""Mikołaj \"Miki\" Menke"" <m...@m...one.pl> napisał w
    wiadomości news:0t8v77-ea3.ln1@menek.one.pl...

    > Wątpię.

    a ja nie, w dwoch znanych mi lokalizacjach gdzie mieszkalem/mieszkam,
    bezpieczniki od mieszkan sa dostepne z klatki, w jednej panel bezpiecznikow
    jest na poziomie piwnicy, sa tam rowniez liczniki w osobnej szafce, jedno
    pstrykniecie i w mieszkaniu nie ma pradu, w drugiej lokalizacji, liczniki i
    bezpieczniki sa na pietrach, wszystkie szafki otwiera sie kluczem typ yeti
    czy innym srubokretem, nie sa zamkniete na klodki