  • 11. Data: 2006-09-26 20:49:35
    Temat: Re: Hałas z powodu budowy w sąsiedztwie
    Od: "Huckleberry" <n...@x...onet.pl>

    Użytkownik "T" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:efbsmm$5oe$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > zapewniam, że gdybyś ty się znalazł na jego miejscu to inaczej byś śpiewał
    > człowieku bez wyobraźni!

    Hehe, skąd wiesz, moze jestem głuchy?
    Zanim zaczniesz oceniać ludzi wg własnej miarki zastanów się trochę...
    Nie każdy od razu oprotestowuje wszystkie inicjatywy sąsiadów.
    Akurat jesli chodzi o mnie to na sąsiedniej działce do mojej robia więźbę
    dachową, więc wiem o co chodzi nawet jesli nie mam wyobraźni.
    Wiem też że stosunki dobro-sąsiedzkie wymagają pewnych poswięceń. Sąsiad
    dzisiaj musi hałasować bo buduje, może ja będę musiał w przyszłości coś
    innego zrobić. Nie mam do niego zaraz o to pretensji, byle nie hałasował w
    nocy.
    pozdrawiam

  • 12. Data: 2006-09-28 05:17:59
    Od: T <i...@o...pl>

    Huckleberry wrote:
    > Wiem też że stosunki dobro-sąsiedzkie wymagają pewnych poswięceń.

    tylko jest jeszcze kwestia WILEKOŚCI tego poświęcenia
    i czy ono nie doprowadzi do RUINY !!!