  • 1. Data: 2007-08-07 08:32:29
    Temat: Halas w mieszkaniu - droga / sasiedzi - co robic?
    Od: "Simarcka" <h...@g...pl>

    Mam mieszkanie, w ktorym jest glosno.
    Powod 1. mieszkanie jest przy ruchliwej drodze. Niby jest tu ograniczenie
    predkosci do 40 km/h i zakaz wjazdu ciezarowek ale ... nikt nic sobie z tego
    nie robi.
    Poza halasem sa w mieszkaniu takze drgania.
    Powod 2. sa slabe sciany. Czesto slychac muzyke albo rozmowe z sasiedniego
    mieszkania.

    Czy jest jakis sposob aby wplynac na spoldzielnie albo zarzadce drogi aby
    zmniejszono halas?
    np.
    spoldzielnia - wymiana okien, lepsze wyciszenie mieszkan, zabudowa balkonu?
    zarzadca drogi - postawienie ekranow tlumiacych halas, posadzenie drzew,
    polozenie zwalniaczy?
    policja - ustawienie radaru, robienie zdjec ciezarowkom jadacym np. 60 km/h?

    Moze ktos mial podobny problem?
    Z gory dziekuje za dobre rady.

  • 2. Data: 2007-08-07 08:52:51
    Temat: Re: Halas w mieszkaniu - droga / sasiedzi - co robic?
    Od: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Simarcka" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > polozenie zwalniaczy?
    > policja - ustawienie radaru, robienie zdjec ciezarowkom jadacym np. 60

    witam

    proponuję omówić sprawę z sąsiadami i zgłosić pisemną petycję do
    administracji spółdzielni o podjęcie stosownych działan, celem eliminacji
    wyliczonych niedogodności; samemu można niewiele zdziałać, a jak wystapi
    spółdzielnia to moga być pozytywne efekty; wskazać spółdzielnia, by
    wystapiła do zarządcy drog, do strazy miejskiej, by ta czesciej patrolowala
    okolice gdzie mieszkasz;
    im wiecej sąsiadów na petycji, tym wieksze szanse ze społdzielnia potraktuje
    sprawe priorytetowo

    pzdr

  • 3. Data: 2007-08-07 09:23:52
    Od: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:f99bdv$86e$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > patrolowala okolice gdzie mieszkasz;
    > im wiecej sąsiadów na petycji, tym wieksze szanse ze społdzielnia

    co do sąsiadów - bo przeoczyłem - pogadać z nimi, by troszkę ściszyli muzę,
    a jeśli po dobroci nie przejdzie, zawsze mozesz zawiadomic straz miejsca
    zgłaszając naruszenie art.51 kodeksu wykroczen - halasowanie utrudniające
    korzystanie z wlasnosci, utrudniajace zamieszkiwanie;

    powodzenia
    pzdr