  • 72. Data: 2013-02-17 21:28:21
    Temat: Re: Hacking...
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Wymaga. Obecność legalnego posiadacza i wyrażenie przez niego sprzeciwu
    > to też rodzaj zabezpieczenia.

    Poki co to ja podaje definicje prawne z kodeksów, a ty się z nimi nie
    zgadzasz. Pokaż siłę swojego intelektu i po prostu zacytuj konkretny
    przepis (nie, ty sam, wbrew swojemu przekonaniu, nie jestes przepisem
    ani wyrocznią)

    > Na razie nie było mowy o czyimkolwiek żądaniu. Tylko o samym wejściu.

    "teren prywatny, nie wchodzic".

    nie zauwazyles tabliczki? idz do okulisty.

    > Skup się! Właściciela na miejscu.

    lub osoby upoważnionej.

    > Bo jakoś zareaguje, np. "wejdź przyjacielu!" albo "a ty tu czego szukasz?|

    Albo naciska pod stolem czerwony guzik.

    > Jak?? Na kolanach mi usiądziesz? W mordę dostaniesz i tyle z tego
    > będziesz miał.

    Wtedy ty bedziesz mial sprawe o napaośc z pobiciem. A ławka dalej będzie
    moja.

  • 71. Data: 2013-02-17 21:28:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.02.2013 21:25, Mr. Misio pisze:

    > A gdyby nie odbierał siłą to byłaby kradzież, nie rozbój.
    >
    > Czyli gdy bez uzycia siły przygarniesz i porzucisz samochod...

    ...to kompletnie zmieniasz kontekst.

    Nie możesz "wypożyczyć" z użyciem przemocy. I skoro musisz użyć
    przemocy, to nie jest to coś udostępnionego dobrowolnie.

  • 73. Data: 2013-02-17 21:29:00
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Nie możesz "wypożyczyć" z użyciem przemocy.

    Ale mogę bez (kradzież).

  • 74. Data: 2013-02-17 21:29:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.02.2013 21:22, Mr. Misio pisze:

    > Czyli jednak nie jestes inteligentny ani bystry... :(

    Nie tobie to oceniać.... To tak jakby osioł Alberta Einsteina usiłował
    ocenić...

  • 75. Data: 2013-02-17 21:30:41
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    > Nie tobie to oceniać.... To tak jakby osioł Alberta Einsteina usiłował
    > ocenić...

    Ocena inteligencji dyskutanta nie jest zabroniona :D

  • 76. Data: 2013-02-17 21:31:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.02.2013 21:29, Mr. Misio pisze:

    > Ale mogę bez (kradzież).

    Tylko bez musisz udowodnić zamiar.

  • 77. Data: 2013-02-17 21:33:11
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    > Tylko bez musisz udowodnić zamiar.

    Zamiar czego? Kradzieży?

    Jeszcze raz - jak pokazje precedens i czesc dotyczaca zabrania i
    porzucenia - dostało to kategorię rabunek, bo była to KRADZIEŻ z przemocą.

    Gdyby są uznał, że była przemoc ale nie było kradzieży to by to napisał
    inaczej :)

  • 78. Data: 2013-02-17 21:34:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.02.2013 21:28, Mr. Misio pisze:

    > Poki co to ja podaje definicje prawne z kodeksów, a ty się z nimi nie
    > zgadzasz.

    Brawo, opanowałeś "kopiuj i wklej". Teraz naucz się czytać: ja pisałem o
    samym WEJŚCIU przez otwartą bramę.

    Nie mamy żadnej osoby uprawnionej, która by miała jakieś pretensje -
    pusty, ogrodzony plac z otwartą bramą.

    Wg ciebie to naruszenie miru, bo "przecież to czyjeś". A ja wszedłem do
    publicznego parku...

    [ciach]

    > "teren prywatny, nie wchodzic".
    >
    > nie zauwazyles tabliczki? idz do okulisty.

    Jakieś tabliczki? Masz otwartą bramę. Żadnych tabliczek.

    > lub osoby upoważnionej.

    Właściciel z reguły jest osoba upoważnioną.

    > Albo naciska pod stolem czerwony guzik.

    ??

    > Wtedy ty bedziesz mial sprawe o napaośc z pobiciem. A ławka dalej będzie
    > moja.

    Nie, ty będziesz miał sprawę o molestowanie, zboczeńcu.

  • 79. Data: 2013-02-17 21:35:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.02.2013 21:30, Mr. Misio pisze:

    > Ocena inteligencji dyskutanta nie jest zabroniona :D

    Pewnie że nie. Tylko twoje będzie nierzetelna - zbyt głupi jesteś.

  • 80. Data: 2013-02-17 21:36:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.02.2013 21:33, Mr. Misio pisze:

    > Zamiar czego? Kradzieży?
    >
    > Jeszcze raz - jak pokazje precedens i czesc dotyczaca zabrania i

    Primo: precedensy w Polsce nie działają.
    Secundo: odbierał z użyciem przemocy. Samo to wskazuje na nielegalny zamiar.

    Pokaż mi wyrok dla kogoś kto brał porzucone i przenosił gdzie indziej.