  • 31. Data: 2006-03-19 18:08:10
    Temat: Re: HUUURRRRAAAAA!!!
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Andżelika napisał:
    > więc nie neguj go również za jego poglądy

    A dlaczego nie?

    Jeżeli ktoś jest idiotą - to nie do Ciebie, żeby było jasne, ogólnie
    rozmawiamy - i fanatycznie popiera komunistów, faszystów, rasistów czy
    innych zbrodniarzy, to nic nie da przekonywanie.
    Za to piętnować jak najbardziej nawet trzeba.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 32. Data: 2006-03-19 18:09:29
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Andżelika napisał:
    > tak wstecznego jak obecny to już chyba nie będzie ( żyję nadzieją albo
    > mrzonkami jak kto woli)
    > obecny rząd ma bardziej czerwone poglądy niż sama lewica <lol>

    Oczywiście. Bo oni są radykalną lewicą, choć udają kota burego.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 33. Data: 2006-03-19 19:45:47
    Od: "Andżelika" <a...@c...pl>

> [...]
    > innych zbrodniarzy, to nic nie da przekonywanie.
    > Za to piętnować jak najbardziej nawet trzeba.

    nie jestem ani komunistką, ani faszystką ani innym wynalazkiem, który miałby
    coś wspólnego z fanatyzmem :-/
    chyba, żeby uznać za fanatyzm moje krzyżykowe hobby he he (nie mylić z
    moherem tfu )
    po prostu zauważam różnice jakie są między lewicą takiej postaci jak obecnie
    a jak określiłeś - innymi zbrodniarzami
    przyjrzyj się np komunistom z Włoch czy Francji
    sprójrz potem na "naszą" - odbiega znacznie, czyż nie?
    więcej w nich demokracji, niż "napoleonizmu"

    pzdr :)))
    Andzia - idiotka albo nie :-/

  • 34. Data: 2006-03-19 19:47:11
    Od: "Andżelika" <a...@c...pl>

    > Oczywiście. Bo oni są radykalną lewicą, choć udają kota burego.
    >
    > pozdrawiam
    > Arek
    lubię kotki, ale z burakami to już nie chcę mieć nic wspólnego, jeszcze by
    mnie pchły oblazły ;-P

    pzdr
    Andzia

  • 35. Data: 2006-03-19 21:45:21
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Sun, 19 Mar 2006 13:39:04 +0100, Andżelika napisał(a):

    > P.S. ja się wzdragam również na myśl o młodzieży wszechpolskiej ..ło matko
    > się porobiło w głowach :/
    Mam wrażenie, że z tymi tęsknotami, popełniasz błąd jaki onegdaj ktoś mi
    tak wyargumentował:
    "teraz to już każda władza nas obywateli w^%@!!#!%ła, dlatego teraz będę
    głosował na SLD, oni przynajmniej potrafią kraść, kłamać i oszukiewać nie
    tak na bezczelnego, nawet nie poczuję jak mnie w^&*%^&$#ą bez masła"
    A potem przyszedł Miller, i taką piękną teorię zepsuł.

    Może nieco TG ten temat i porozmawiajmy o prawnych aspektach
    samorozwiązania się sejmu. Co, kto kiedy, w jakich terminach?

    --
    pozdro
    poreba

  • 36. Data: 2006-03-20 16:12:38
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Przemek R. napisał(a):
    > PIS sklada wniosek o samo rozwiazanie się sejmu, chce by wybory odbyly
    > sie przed wizyta Papieza.

    a tu premier na konferencji prasowej po ogloszeniu przez Platforme
    odmowy poparcia tego wniosku:
    http://img53.imageshack.us/my.php?image=index0dl.swf
    (nalezy wlaczyc glosniki)

    P.