  • 21. Data: 2006-03-19 00:42:37
    Temat: Re: HUUURRRRAAAAA!!!
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Andżelika napisał:
    [..]
    > i tak będą afery, przewałki, kumoterstwo ;) takie życie

    Oczywiście. Ale poza nimi kraj może się rozwijać, ludzie realizować,
    albo wręcz przeciwnie. Gdy czerwoni/lewica jest u władzy niestety zawsze
    jest wsteczny bieg :(

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 22. Data: 2006-03-19 11:03:58
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Marcin Żyła napisał(a):

    > Jak w miare grzecznie powiedzieć komuś, że jest idiotą?

    po prostu napisz ze masz inny poglad na te sprawe niz ja.

    P.

  • 23. Data: 2006-03-19 11:44:47
    Od: "Andżelika" <a...@c...pl>

    > A czym się różnią, poza oczywiście, że tamci dwaj są na dodatek
    > zbrodniarzami?
    to już jest znaczna różnica ;)

    > Ale ja nie mam zamiaru Ciebie czy kogokolwiek przekonywać
    więc nie neguj go również za jego poglądy

    pzdr
    Andzia

  • 24. Data: 2006-03-19 11:46:36
    Od: "Andżelika" <a...@c...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@e...net> napisał
    > Oczywiście. Ale poza nimi kraj może się rozwijać, ludzie realizować, albo
    > wręcz przeciwnie. Gdy czerwoni/lewica jest u władzy niestety zawsze jest
    > wsteczny bieg :(

    tak wstecznego jak obecny to już chyba nie będzie ( żyję nadzieją albo
    mrzonkami jak kto woli)
    obecny rząd ma bardziej czerwone poglądy niż sama lewica <lol>

    Pozdrawiam
    Andzia
    (rozmarzona)

  • 25. Data: 2006-03-19 12:15:48
    Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Andżelika" <a...@c...pl> napisał w wiadomości
    > tak wstecznego jak obecny to już chyba nie będzie ( żyję nadzieją albo
    > mrzonkami jak kto woli)

    Poczekaj aż Samoobrona zacznie rządzić.
    Ale faktycznie, to co najwazniejsze dla funkcjonowania całego
    społeczeństwa - gospodarka, znalazła się w rękach szarlatanów :(
    pozdrawiam

  • 26. Data: 2006-03-19 12:39:04
    Od: "Andżelika" <a...@c...pl>

    Użytkownik "Huckleberry" <n...@n...onet.pl> napisał

    > Poczekaj aż Samoobrona zacznie rządzić.

    Ty mnie nie strasz, bo wtedy to już chyba zostanie tylko poszukać swego
    miejsca na wygnaniu :(
    już teraz nie jest lekko z pracą i płacą ;-/

    pozdrawiam (w nadzieji, iż splunąłeś 3 razy przez lewe ramię na myśl o
    rządach samoobrony <wrrr>)
    Andzia

    P.S. ja się wzdragam również na myśl o młodzieży wszechpolskiej ..ło matko
    się porobiło w głowach :/

  • 27. Data: 2006-03-19 12:51:03
    Od: "iza" <i...@e...pl>

    > Jak w miare grzecznie powiedzieć komuś, że jest idiotą?

    ee to tylko zwykła naiwność ^_*

    Iza ^_^

  • 28. Data: 2006-03-19 13:41:40
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    iza napisał(a):

    > ee to tylko zwykła naiwność ^_*

    nie tyle naiwnosc co wiara :-)
    Ostatnimi czasy ludzie mogli zobaczyc czym grozi PISowski rzad wiec sa
    szanse ze CI ktorzy na niego glosowali przed ten czas sie nawrocili.

    P.

  • 29. Data: 2006-03-19 14:29:11
    Od: "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl>

    > P.S. ja się wzdragam również na myśl o młodzieży wszechpolskiej ..ło
    matko
    > się porobiło w głowach :/
    Ty myslisz, że oni to tak na powaznie??? Watpię... chłopaki biznes
    zwietrzyli i taka metodę na zaistnienie obrali...
    Ale - rzeczywiście - strach się bac na samą myśl...

    --
    serdeczności! zbisa

  • 30. Data: 2006-03-19 16:04:10
    Od: "iza" <i...@e...pl>

    > nie tyle naiwnosc co wiara :-)
    > Ostatnimi czasy ludzie mogli zobaczyc czym grozi PISowski rzad wiec sa
    > szanse ze CI ktorzy na niego glosowali przed ten czas sie nawrocili.

    Część się i moze nawróciła ale znacznie większa część *społeczeństwa*
    uwierzyła w tą farsę którą serwuje nam ostatnimi czasy pan M. i Z. i inni
    oszołomi. I kto za to zapłaci? Pan płaci, pani płaci... ^---u--^

    Iza ^_^